پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جمعه, ۰۸ شهریور ۱۳۹۸ ۱۷:۵۳
۷
۰
نسخه چاپی
مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان :

صیانت از نیروی کار در فولاد هرمزگان قابل تقدیر است

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان :
همزمان با هفته دولت و در راستای بهبود کارآمدی محیط کار، ارتقاء سلامت و عملکرد کارگران، واحد همیار کارکنان شرکت فولاد هرمزگان ، با حضور مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی ، مدیر کل بهزیستی، و جمعی دیگر از مدیران سازمان ها و نهادهای استان هرمزگان در محل بهداری این شرکت افتتاح شد

با راه اندازی واحد همیار کارکنان شرکت فولاد هرمزگان، 3 هزار و 800 نفر  از کارکنان و شرکتهای پیمانکاری این شرکت از خدمات این واحد بهره مند می شوند.

پس از افتتاح این مرکز مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان هدف از افتتاح این واحد را عملیاتی کردن برنامه راهبردی پیشگیری از اعتیاد در محیط کاری و کمک به بررسی مسایل بهره وری، شناخت و حل نگرانی های شخصی کارکنان، کاهش حوادث ناشی از کار و افزایش ایمنی محیط کار عنوان کرد .
وی ضمن ابراز رضایت از مدیریت و عملکرد فولاد هرمزگان در حوزه های آموزشی ایمنی ، ورزشی ، فرهنگی و اجتماعی اظهار داشت :  گزارش های ارائه شده نشانگر رعایت استاندارها در این زمینه است .
 وی با تاکید بر اینکه  عملکرد فولاد هرمزگان در حوزه  مسئولیت های اجتماعی و حمایت از نیروی انسانی ، صیانت از نیروی کار و ارتقای شاخص های کار قابل تقدیر است از مدیرعامل و کارکنان این شرکت قدردانی نمود.
ابراهیمی در ادامه افزود : بنگاه های بزرگ اقتصادی ظرفیت و زیرساختی مناسب برای توسعه اشتغال و توسعه اقتصادی استان دارند  و می توانند  فرصت های خوبی برای توسعه و  اشتغال استان ایجاد نمایند . وی افزود ما در اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی تمام تلاشمان را در حمایت از نیروهای کار در همه حوزه ها انجام خواهیم داد .
 
در بخش دیگری از این مراسم مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان ، گزارشی از تاریخچه و عملکرد این شرکت ارائه نمود و با تاکید به اینکه شرکت فولاد هرمزگان یک شرکت تولیدی است اظهار داشت :  در کنار تولید محور بودن ، کارکنان و خانواده های محترم  آن ها برای ما حائز اهمیت هستند . 
وی در ادامه با اشاره به فعالیت های انجام شده در راستای مسئولیت های اجتماعی فولاد هرمزگان  افزود : فولاد هرمزگان علیرغم محدودیت ها و مشکلاتی که بر اثر تحریم های ظالمانه امریکا با آن روبرو است ، همواره سعی کرده در تحقق مسئولیت های اجتماعی و در حد توان و وسع خود پیشرو باشد . 
 وی با اشاره به حجم بالای درخواست ها در این حوزه، هدفمند نمودن مسئولیت های اجتماعی صنایع را یکی از خواسته های فولاد هرمزگان عنوان کرد .

طرح همیار کارکنان (Employee Assistance Program) یا به اختصار  EAP  ، ویژه محیط‌های کاری است که برای کمک به بررسی مسائل مرتبط با بهره‌وری  محیط کاری، شناسایی و حل نگرانی‌های شخصی کارکنان و دیگر مسائل مرتبط و موثر بر عملکرد شغلی آنان ایجاد شده است.
مدیریت استرس، نگرانی‌های خانوادگی، تعادل بین کار و زندگی، سوء مصرف مواد، مشکلات ارتباطی، مدیریت مرحله‌گذار زندگی، سلامت و امنیت شغلی، کیفیت زندگی کاری، خشونت و رفتارهای کاری ضد بهره‌وری و فرسودگی شغلی از مهم‌ترین خدماتی است که در قالب EAP  به کارکنان ارائه می‌شود.



+ 7
مخالفم - 9
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری