پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ ۱۲:۳۰
۹
۰
نسخه چاپی
سفر یا اقامت مرد عنکبوتی ایران

ماجرای مهاجرت آرات چیست

سفر یا اقامت مرد عنکبوتی ایران
چند روز گذشته رسانه ها در فضای مجازی با داغ کردن ویدیو آرات حسینی خبر از مهاجرت اعجوبه ایران به میان آورده اند.با تیتر برتر همراه باشید تا اطلاعاتی بیشتر در این مورد کسب کنیم.

آرات حسینی متولد 8 مهر 1392 در بایل، نابغه ورزشی است

این کودک اعجوبه و نابغه، با مربیگری پدر از سن یک سالگی فعالیت خود را بدون هیچ گونه حامی، در ژیمناستیک و آکروبات شروع کرده و مورد تحسین و تعجب جهان قرار گرفته است

فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که در آن خبر از مهاجرت آرات حسینی به لیورپول انگلیس می دهد . جزئیات ماجرا را در ادامه مشاهده خواهید کرد...

خبری در فضای مجازی منتشر شد که گفته می شود آرات حسینی نابغه 5 ساله ایرانی برای همیشه ایران را به مقصد لیورپول انگلیس ترک کرده است.

مطالب مرتبط : ایران هیچ‌گاه جزو ۲۰ کشور اول مهاجرفرست نبوده و نیست

گفته شده که مدتهاست زمزمه رفتن آرات از ایران به دلیل عدم حمایت در کشور بوده است و بنا بر خبرهای موجود در فضای مجازی آرات حسینی شب گذشته ایران را برای همیشه ترک کرده است .

اما پیج های رسمی آرات حسینی در اینستاگرام که توسط پدر وی مدیریت می شود تا کنون به این ماجرا واکنش نشان نداده اند

ویدئویی که در فضای مجازی در این رابطه منتشر شده است این خبر را تایید می کند . فردی در این فیلم می گوید امروز 12 شهریور هست و تا ساعاتی دیگر آرات از ایران مهاجرت می کند

جزئیات مهاجرت آرات حسینی به لیورپول انگلیس

این ویدئو در حالی منتشر شد که حدود یکماه پیش پدر آرات در یک برنامه گفته بود که ما به اروپا خواهیم رفت اما درباره اینکه قصد مهاجرتی وجود دارد یا نه صحبتی نکرده بود

مطالب مرتبط : درون کوچی در ایران

شکوفایی آرات

پدر آرات حرف های شنیدنی از 3 ماهگی پسر حیرت انگیزش دارد

از سه ماهگی متوجه دستان فوق العاده قوی آرات شدم، اولین بار در 3 ماهگی انگشت دستم را به سمتش بردم. دست راستش را حلقه کرد به دور انگشتم و فشرد؛

آرات وقتی به انگشتم محکم چسبیده بود، یکدفعه هر دو پایش را به سمت سرش آورده و یکباره تمام بدنش را از روی زمین بلند کرد؛

آن روز قدرت عجیب دستان آرات و انعطاف حیرت انگیز بدنش را دیدم. بعد از آن روز حرکت های عجیب و غریب تری از پسرم دیدم

مطالب مرتبط :چرا نابغه های کنکور مهاجرت می کنند؟

اوج گرفتن آرات

اوج حرکت های انعطاف پذیر آرات از 7 ماهگی اش شروع شد زمانی که از میله آویزان بود توانست بدون هیچ کمک و آموزشی بصورت غریزی پشتک بزند  

آرات چند ماه بعد؛ یعنی از 13 ماهگی می توانسته به راحتی برای چندین بار پشت سر هم این حرکت را تکرار کند، پدرش می گوید :

وقتی دیدم پسرم استعداد عجیبی در انجام حرکات آکروباتیک دارد تصمیم گرفتم وقتم را کامل در اختیارش بگذارم و خودم به پسرم آموزش بدهم

مطالب مرتبط : مناسب‌ترین کشورها برای اقامت تحصیلی کدامند؟

جرقه مهاجرت آرات

حضور آرات حسینی در برنامه علی ضیاء و اعلام تصمیم مهاجرت او و خانواده اش، بازتاب گسترده و البته پیگیری های این مجری تلویزیون را به همراه داشت که سرانجام باعث شد این نابغه خردسال عرصه ورزش در کشور ماندنی شود.

سیدعلی ضیاء در این خصوص اعلام کرد: بعد از حضور آرات در برنامه ما و اعلام این موضوع از سوی پدرش که قصد مهاجرت دارند، به او گفتم فقط یک ماه به من زمان بده و بگذار رایزنی هایی داشته باشم. پس از آن برنامه با چندین نفر از رفقا تماس گرفتم و برای ماندن آرات در کشور تلاش کردم.

وی افزود: یکی از این دوستان آقای محمد اسماعیل دیده بان کارشناس خلاقیت و تیمشان بود. نتیجه رایزنی این شد که آنها اعلام کردند می توانیم اسپانسر آرات شویم. برای اینکه این اتفاق بیفتد خیلی تلاش کردیم و آن شرکت بسترهایشان را تغییر دادند تا از استعدادها حمایت کنند.

مجری و تهیه کننده «فرمول یک» یادآور شد: این شرکت بنا است از همه استعدادهای کودک و نوجوان این سرزمین حمایت کند و این موضوع سازو کاری دارد که طی یکی دو ماه آینده با راه اندازی سامانه ای، فرآیند آن را در برنامه اعلام می کنیم.

ضیاء تاکید کرد: درباره آرات نیز او تحت حمایت گروه پزشکی سلامت قرار خواهد گرفت که تمام تمرینات او را تضمین می کند. همچنین در کنار آرات و پدرش روانشناسی قرار می گیرد که به فرآیند درست تمریناتش کمک کند.

وی در پایان گفت: مسئولان آن شرکت محترم که علاقه ای به مطرح شدن نامشان ندارند دغدغه حمایت از بچه های این سرزمین را پیدا کرده اند و تا کمتر از یکی دو ماه آینده با راه اندازی سامانه، ثبت نام بچه ها شروع خواهد شد. ضمن اینکه قرار است کارشناس های مختلف به شهرها سفر و استعدادها را کشف کنند. پیشرفت این مراحل در «فرمول یک» اعلام خواهد شد.

بنا بر این گزارش، در دومین قسمت از سری جدید «فرمول یک» آرات حسینی ورزشکار خردسال نابغه و پدرش مهمان ضیاء شدند و در این برنامه از سختی های زندگی خود، از ترک کار پدر آرات برای تربیت فرزند و مضایق مالی شان تا بی توجهی به افتخارات این خردسال نابغه در عرصه های ورزشی و نبود اسپانسر و در نهایت تصمیم برای مهاجرت از ایران سخن به میان آمد‌.

مطالب مرتبط : فصل شکار سلبریتی ها

آرات مهاجرت کرد یا سفر؟

 کمتر کسی است که نام اعجوبه کوچک و قهرمان ایرانی از خطه مازندران را نشنیده باشد. آرات حسینی که از ۲ سالگی در مسابقات مختلف استعدادیابی شرکت می کرده و رشته اولیه او ژیمناستیک بوده به تازگی به انگلیس مهاجرت کرده است.

زمینه مهاجرت آراد مدت هاست مطرح می شد.

تیتر برتر طی تماس هایی دلایل رفتن از ایران و مقصد آرات حسینی را جویا شده است.

پدر آرات حسینی طی صحبت هایی نکاتی را ذکر کرده است که با هم می خوانیم:

ما برای همیشه نمیریم که آنجا بمانیم و آرات می خواهد درس بخواند و بعد در کشور خودش برای وطن خودش افتخار بی آفریند، هدف کسب تجربه است و امکانات بیشتر برای آرات نخبه فوق العاده ایرانی

پدر آرات در پاسخ به سوال آیا به ایران بر میگردید پاسخ داد:

صد در صد بر می گردیم و خیلی زود برای تیم ملی می آید بازی می کند

پدر ارات درباره محل اقامت خود گفت که الان نباید گفت و بگذارید ده روز دیگر رسانه ای می شودو در حال حاضر در ترکیه به سر می برند و منتظر حضور اراد در یک تیم مطرح جهانی باسد باشیم.مهم ترین نکته بحث تحصیل آراد می باشد.اتفاق های خیلی خوبی برای آراد می افتد.

جالب ترین نکته این نکته بود که پدر آراد در پاسخ به سوال اینکه آیا کسی از وزارت ورزش با شما تماس گرفته است که پاسخ داد مگر کسی آراد را در وزارت ورزش می شناسد؟
در پایان آراد قول داد که زود به کشور بر میگردد.

خبرنگار : امیرحسین بذلی



+ 9
مخالفم - 13
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری