پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ ۱۱:۵۷
۱۲
۰
نسخه چاپی
طرح های بسیار زیبا خوش پوشان

ایده های مشکی مد روز

طرح های بسیار زیبا خوش پوشان
حقیقت این است که گاهی هیچ رنگی نمی تواند جایگزین رنگ مشکی شود. از طرف دیگر ممکن است سر تا پا مشکی پوشیدن باعث شود استایل خسته کننده و یکنواخت به نظر برسد؛ بنابراین نحوه استایل کردن با آن مهم است.

چون رنگ مشکی گرما را به خود جذب می کند، باید حواست باشد که از الیاف و متریال هایی برای سر تا پا مشکی پوشیدن استفاده کنی که خنک هستند و هوا از میان آن ها به سادگی عبور می کند. به اصطلاح این الیاف قابل تنفس هستند. یکی از ترندی ترین الیاف خنک و قابل تنفسی که می توانی در فصل تابستان از آن ها استفاده کنی، لباس های حریر و همچنین کتان هستند. 

رعایت اصول کلاسیک

یادت باشد یکی از راهکارهای خوب برای سر تا پا مشکی پوشیدن و جذاب به نظر رسیدن، این است که از اصول پیروی کنی و استایل کلاسیک داشته باشی. اجازه نده لباس های رنگارنگ تابستان تو را منحرف کنند. یک تیشرت مشکی ساده، یک دامن خنک میدی مشکی و یک کمربند جذاب و جلوه گر، همان چیزی است که تو می توانی با اطمینان خاطر برای تمام موقعیت ها از آن استفاده کنی و مطمئن باشی که این استایل به حد کافی جذاب و موقر و چشمگیر است. این ترکیب با کفش پاشنه ۳ سانتی و کیف دوشی ساده مشکی، تکمیل می شود. 

مطالب مرتبط : بهترین استایل خیابانی دخترونه برای پاییز 98

با مد روز شیک پوش باش

همانطور که بارها و بارها گفته ایم، انواع سرهمی مثل جامپسوت و بویلرسوت ترند شده اند که در عین راحتی، جذابیت فوق العاده ای دارند. می توانی از یک جامپسوت مشکی با پاچه های گشاد و بلند و کمربند استفاده کنی و استایل کژوال و شیکی داشته باشی. این جامپسوت ها با این که بسیار ساده هستند، در ترکیب با انواع کفش های تخت و پاشنه دار فوق العاده می شوند. 

مطالب مرتبط : تیپ مناسب مصاحبه کاری

تیپ ترکیبی بزن!

یادت باشد یکی از مهم ترین نکات سر تا پا مشکی پوشیدن این است که از یکدست شدن ظاهرت جلوگیری کنی. یک راهکار خوب این است که از ترکیب متریال های مختلف استفاده کنی و اجازه دهی تفاوت بافت، باعث گردش چشم شود. از یک دامن چرم مشکی به همراه تیشرت مشکی استفاده کن. این ترکیب در عین جذابیت، بسیار خاص و متفاوت است. دامن چرم انتخاب هرکسی نیست و تو می توانی روی آن حساب کنی! 

مطالب مرتبط : نحوه ست کردن لباس/پیراهن،شلوار و کفش

اکسسوری ها جذاب

وقتی قصد داری سر تا پا مشکی بپوشی، باید همه ترفندها را برای جذابیت ظاهرت به کار بگیری. می توانی استایل ساده ای داشته باشی اما روی اکسسوری ها و جزئیات تأکید کنی. مثلاً از آیتم های گلدوزی شده یا جزئیات کار شده استفاده کنی، به سراغ کیف و کفش مشکی و خاص بروی یا آیتم هایی را انتخاب کنی که مدل متفاوتی دارند. یک لباس مدل دار، به همراه کفش های بندی مشکی و کیف نقاشی شده، جذابیت بی اندازه ای دارد و برای سر تا پا مشکی پوشیدن ایده آل است. 

مطالب مرتبط : لاکچری ترین مدل مانتو های محرم 98

لباس جذاب و با قدرت

یادت باشد یک پیراهن مشکی ساده و ماکسی، بسیار کژوال و دوست داشتنی است و تمام آیتم های دیگر را هم جذاب می کند. برای سر تا پا مشکی پوشیدن، چه چیز بهتر از یک پیراهن اورسایز مشکی بلند، که با صندل های تابستانی بندی و یک کیف رودوشی و یک کت ساده مشکی تکمیل شده است؟ سادگی همیشه به معنای یکنواختی نیست! بنابراین شک به دلت راه نده و از پیراهن های ساده با قدرت استفاده کن!

مطالب مرتبط : رابطه رنگ لباس و شخصیت

تیپ لاکچری مشکی

سیاه در بین رنگ های فشن محبوب ترین رنگ است و کت های بلیزر می توانند یک گزینه لوکس باشند خب حالا تو فکر کن ترکیب این دو تا پر طرفدار با هم چه چیز لاکچری ای می شود

Christian Wijnants طراح مد بلژیکی یکی از کسانی بود که با کت های رسمی بلیزر یک استایل باحال و تابستانی ارائه داد که می توانی به راحتی در استایل های روزانه از آن استفاده کنی. او در این ست از یک پولیور نارنجی همراه یک دامن چهار خانه حریر ابریشم به رنگ زرد استفاده بود که روی این ست یک کت مشکی بلیزر اضافه و آن را با یک جفت صندل بنفش ست کرد

طرح های ترند روز

همانطور که می دانی طرح پوست حیوانات از ترند های پر طرفدار دو فصل گذشته بود که همچنان هم ادامه دارد. ترکیب بلیزر های مشکی با طرح پوست حیوانات یک استایل بی نظیر و رسمی را می سازد که بسته به موقعیت می توانی آن را تبدیل به یک استایل کژوال باحال هم بکنی. مثلا اینکه آن را با یک دامن و کمربند ست کنی یا یک شلوارک پوست ماری، نیم بوت پاشنه دار و شومیز سفید.



+ 12
مخالفم - 16
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری