پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ ۱۴:۰۹
۵
۰
نسخه چاپی

ترافیک سنگین در ورودی استانهای مذهبی کشور

ترافیک سنگین در ورودی استانهای مذهبی کشور
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در ابتدای ورودی شهرهای کاشان، زنجان، قم، مشهد و اردبیل خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به برگزاری مراسم مذهبی در اکثر شهرهای کشور به مناسبت تاسوعای حسینی، ‌ گفت: در ورودی شهرهای مذهبی مانند قم و مشهد و نیز شهرهای اردبیل، زنجان و کاشان، ‌ ترافیک سنگین مشاهده می‌شود.

وی در خصوص محدودیت‌های ترافیکی شهر تهران گفت: عزاداری و رژه دسته‌جات مذهبی هم اکنون در حال برگزاری است و محدودیت‌های لازم اعمال شده است. همچنین ترافیک در بزرگراه‌های پایتخت به شکل روان در جریان است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: ترافیک در محدوده شهر رودبار نیز سنگین گزارش شده و در طول محور چالوس در مقاطعی ترافیک نیمه‌سنگین مشاهده می‌شود.

وی افزود: صبح امروز مداخلات جوی به شکل بارش باران در محورهای مازندران و تالش_آستارا و مه گرفتگی همراه با کاهش دید در محورهای استان‌های البرز و مازندران مشاهده می‌شد.

رحمانی با اعلام شماره تلفن ٨٨٢۵۵۵۵۵ گفت: شهروندان می‌توانند طی ساعات شبانه روز از طریق تماس با شماره تلفن اعلام شده، از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور مطلع شوند.



+ 5
مخالفم - 5
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری