پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ ۱۸:۰۳
۸
۱
نسخه چاپی

یکی سوخت گریه کرد،یکی سوخت جنگید،یکی سوخت رفت

یکی سوخت گریه کرد،یکی سوخت جنگید،یکی سوخت رفت
فوت سحر خدایاری(دختر آبی) این روزها در صدر اخبار فضای مجازی قرار گرفته و کار او واکنش های زیادی در بین جامعه هنرمندان و ورزشکاران ایجاد کرده است.

دختر آبی، دختری که تنها خواسته اش رفتن به ورزشگاه و تماشای بازی تیم فوتبال باشگاه محبوبش بود، در پی حادثه ای تلخ و برای آزادی که از او صلب شده بود، خیلی زود آسمانی شد. ورزشکاران ، هنرمندان و تمام جامعه ایران نسبت به این اتفاق تلخ واکنش نشان دادند و در فضای مجازی همدردی خود را با دختر آبی نشان دادند.

واکنش علی کریمی بازیکن سابق فوتبال

علی کریمی که ۱۲۷ بازی ملی را در کارنامه فوتبالی خود دارد و از مدافعان حضور زنان در ورزشگاه است، در صفحه اینستاگرام خود خواستار بایکوت ورزشگاه‌ها در اعتراض به مرگ سحر خدایاری شد.
وی با استفاده از تابلو ورود ممنوع نوشت: «زنان سرزمین ما، خیلی وقته خیلی مَردَن. تا اطلاع ثانوی استادیوم [ممنوع].»‌

آندرانیک تیموریان بازیکن تیم ملی

آندرانیک تیموریان، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال، نیز توئیت کرده که در آینده روزی می‌رسد که یکی از ورزشگاه‌های بزرگ تهران به نام «سحر» خواهد شد.
فرهاد مجیدی بازیکن و از مربیان سابق تیم فوتبال استقلال که سحر خدایاری از هواداران این تیم بود نیز در اینستاگرام خود نوشته است: «سحرجان، سکوهای آزادی حسرت دیدنت را تا ابد با خود خواهد داشت.»

پروانه سلحشوری نماینده مجلس

یکی از تندترین واکنش‌ها در میان افراد مشهور را پروانه سلحشوری، نماینده مجلس، داشته است: «او تنها دختر آبی نبود. سحر دختر ایران بود. در جایی که مردانش برای زنان تکلیف تعیین می‌کنند و ابتدایی‌ترین حقوق انسانی‌ را از آنها سلب می‌کنند، و زنانی که علیه زنان در این ظلم آشکار مردان را همراهی می‌کنند، همه ما در حبس و سوختن سحرهای این سرزمین مسئولیم.».

پست های فضای مجازی در واکنش به دختر آبی

www.titrebartar.com

 

www.titrebartar.com

 

www.titrebartar.com

 

www.titrebartar.com

 

www.titrebartar.com

 

بیشتر بخوانید:

پرواز دختر آبی در بایکوت خبری

ماجرای دختر آبی چیست



+ 8
مخالفم - 10
نظرات : 1
منتشر نشده : 0
 
ir
+0
unlike
-0
فواد ۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۱:۱۴
پاسخ
comments کسی از مرگ این دختر خوشحال نیست اما این دایگان مهربانت تر از مادر خیلی جای تاسف دارد کسانی که خود واقعی شان را بااین حرفها میزنند ادمهای کوته فکری که نمیدونند همراهی کردن با عوامل خارجی تیشه به ریشه این مملکت زدن نماینده مجلسی که به جای اینکه در مورد وظیفه خود وارد عمل شود اب به اسیاب دشمن میریزد هوشیار باشیم میخواهند امنیت این این کشور را از ما بگیرند اگر کمی دقت کنیم میبینم که یه مشت بیسواد از بالا تا پایین با اظهارت نابجا این جمله را بیاد انسان میاندازد هرکه از صاحب عذا بیشتر بگرید احمق است
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری