پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ۱۳:۲۸
۷
۰
نسخه چاپی
معاون مالی مخابرات اصفهان خبر داد:

طرح حذف قبوض کاغذی تلفن در اصفهان آغاز می شود 

معاون مالی مخابرات اصفهان خبر داد:
معاون مالی و پشتیبانی مخابرات منطقه اصفهان گفت: از ابتدای مهرماه سال جاری قبوض کاغذی تلفن ثابت در راستای حفظ منابع طبیعی و دستیابی به اهداف کلان حذف خواهد شد.

کمال عسگری در جمع خبرنگاران گفت:شرکت مخابرات ایران با هدف حفظ منابع طبیعی همسو با سایر دستگاه‌های خدمت رسان اقدام به حذف قبوض کاغذی کرده است.

وی با بیان اینکه حفظ و صیانت از منابع طبیعی از اولویت‌های کلان کشور به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: با حذف قبوض کاغذی از ابتدای مهرماه سال‌جاری، راه های ارتباطی مشترکان برای آگاهی از هزینه کارکرد تلفن ثابت از طریق تماس با سامانه تلفنی۲۰۰۰، استفاده از کد #۲۰۲۰* برای تلفن همراه و سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی WWW.TCI.IR در نظر گرفته شده است.

معاون مالی و پشتیبانی مخابرات منطقه اصفهان ادامه داد: از طریق سامانه تلفنی۲۰۰۰ کلیه خدمات پرداختی مربوط به تلفن ثابت به صورت هوشمند انجام می‌شود.

وی از راه اندازی۹ مرکز پاسخگویی در شهر اصفهان و تعداد دیگری در سایر شهرستان‌ها خبر داد و افزود: دفاتر خدمات ارتباطی نیز آماده ارائه خدمات صورتحساب به مشترکان هستند.

عسگری با بیان اینکه تجمیع قبوض نیز از سال‌های قبل مورد تأکید بوده است، گفت: برای سازمان هایی که چند قبض تلفن ثابت دریافت می‌کنند، امکان ایمیل سرجمع قبوض وجود دارد.

مسیح محمدیرییس اداره فروش تلفن ثابت منطقه اصفهان در ادامه این نشست تأکید کرد: موضوع حذف قبوض کاغذی از مدت‌ها قبل در دستور کار کلان کشور بوده تا دستگاه‌های خدمات رسان از جمله آب، برق، گاز و تلفن این حرکت انقلابی را که تأثیر بسزایی در ارتقاء فرهنگ استفاده از خدمات دولت الکترونیک دارد، انجام دهند.

رییس اداره فروش تلفن ثابت منطقه اصفهان با بیان اینکه آسان‌ترین روش برای مشتریان مخابرات جهت پرداخت صورتحساب در کمترین زمان ممکن استفاده از سامانه تلفنی۲۰۰۰ است، افزود: این سامانه از طریق تلفن ثابت در دسترس بوده و چنانچه تلفن به دلیل بدهی قطع شده باشد، با پرداخت صورتحساب از طریق سامانه ۲۰۰۰ در کمترین زمان ممکن به صورت اتوماتیک وصل می شود.

محمدی تصریح کرد: تنها خدمتی که در پرتال خدمات الکترونیکی از مشترکان خواسته شده تا براییکبار به مخابرات مراجعه حضوری داشته باشند، ارائه ریز مکالمات است زیرا این موضوع به حریم شخصی افراد باز می‌گردد و برای مخابرات حفظ و صیانت از اطلاعات مشترکان حائز اهمیت است؛ از این رو مشترکان با دریافت حضوری رمز دوم می توانند از طریق اینترنت و پرتال از خدمات سرویس ریز مکالمات استفاده کنند.

رییس اداره فروش تلفن ثابت منطقه اصفهان اظهار کرد: درحال حاضر صورتحساب تلفن به صورت دو ماهه ارائه می شود و درصدد هستیم از مهرماه ۹۸ آن را به صورت ماهانه و با روش ارسال پیامک به مشترکان اطلاع رسانی کنیم.

ویگفت: نوعی صورتحساب به روز نیز در گرفته شده که این خدمت برای مشترکانی که تمایل دارند از وضعیت صورتحساب خود به صورت روزانه اطلاع داشته باشند (همچون موجر و مستأجر) در نظر گرفته شده، البته می توانیم صورتحساب میان دوره را نیز از طریق درگاه‌های الکترونیکی ارائه کنیم.

محمدی افزود: امکان دارد همچنان جامعه هدفی از مشترکان تمایل داشته باشند قبض خود را به صورت حضورییا کاغذی در اختیار داشته باشند از این رو می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی که در حال حاضر ۱۵۰ دفتر در شهر اصفهان فعال است، از خدمات صورتحساب استفاده کنند.

رییس اداره فروش تلفن ثابت منطقه اصفهان خاطرنشان کرد: در شهر اصفهان ۹ مرکز پاسخگویی دایر شده که از جمله آن مرکز شهید خرازی در خیابان فروغی، مرکز برندشاپ در میدان جمهوری اسلامی نبش کلانتری، مرکز خاتم الانبیاء در خیابان رباط دوم، مرکز آزادی در خیابان فرایبورگ، مرکز استقلال در خیابان دستگرد ابتدای خیابان شهید حبیب الهی، مرکز ردانی پور در ابتدایخیابان۲۲ بهمن، مرکز آقابابایی در خیابان بازارچه، مرکز سپاهان شهر و مرکز بهارستان به شمار می رود که تمام این مراکز توسط مرکز پل واقع در خیابان ولی‌عصر نظارت می شود و مهم ترین هدف آن ها ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان است.



+ 7
مخالفم - 12
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری