پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ۱۷:۴۳
۱۷
۰
نسخه چاپی
شغل با درآمد بالا و علاقه شخصی

راهنمای انتخاب شغل مناسب

شغل با درآمد بالا و علاقه شخصی
انتخاب و راهکار های مناسب برای آینده شغلی فوق العاده با تیتر برتر همراه باشید

بهترین الگو برای استخدام و بکارگیری در سازمان های دولتی و بانک ها 

بهترین شغل در سال 98 چیست؟

لازمه یک کار خوب برای چیست؟در سال 98 چه شغلی خوب است؟

اولین قدم برای استخدام در مراکز دولتی و نیمه دولتی آگاهی از  اهداف شغل و امکانات آن شغل می باشد.

مطالب مرتبط : سهم وزارت آموزش و پرورش چیست

فرصت‌های شغلی زیادی وجود دارند که برای شروع به هزینه‌ی بسیار پایینی نیاز دارند یا حتی ممکن است به هیچ هزینه‌ای نیاز نداشته‌باشند اما درعوض باید زمان و تلاش زیادی برای به ثمر رسیدن آن‌ها صرف کنید. در این مطلب بهترین ایده های ایجاد اشتغال و کار آفرینی  با سرمایه کم در سال ۹۸ را به شما معرفی میکنیم که نیاز به هزینه‌های راه اندازی سنگین ندارند اما می توانند درآمد خوبی نصیب شما کنند. با تیتر برتر همراه باشید.

شرایط استخدام در شرکت های خصوصی چیست

 بایستی ابتدا یک رزومه کارفرما پسند داشته باشید تا دعوت به مصاحبه شوید و سپس با آمادگی کامل در مصاحبه استخدامی شرکت کنید.

شرکت های خصوصی بر اصول مصاحبه، آزمون و انتخاب افراد بیش از شرکت های دولتی حساس تر هستند به همین دلیل حتما با اطلاعات به روز پا در شرکت های خصوصی بگذارید.

بیشتر شرکت های خصوصی مدرک تحصیلی در هر مقطعی را قبول میکنند اما در اولین فرصت باید اقدام شود برای کارهای اداری استخدامی.

مطالب مرتبط : جزئیات جدید آزمون استخدامی آموزش و پرورش

تفاوت شرکت های خصوصی و دولتی در استخدام چیست

مدت زمان استخدام در شرکت های خصوصی با مدت زمان کمتری انجام می شود در حالی که مدت زمان استخدام در شرکت های دولتی بسیار طول می کشد به دلیل ایجاد هماهنگی ها و نیرو را کشف کردن.

در کشورما یک رویه تاریخی استخدام وجود دارد که خانواده ها ترجیح می دهند فرزندانشان در یک مجموعه دولتی مشغول کار باشند تا بازنشسته شوند به این ترتیب به اصطلاح تمام عمر آب باریکه ای دارند که اموراتشان بگذرد.

جدیدا نسل جدیدی با ذائقه متفاوت استخدامی در حال شکل گیری است که تمایل دارند درمجموعه های خصوصی که آزادی های زمانی بیشتری دارند و وظیفه محورند فعال شوند.

دراین شرکت ها برخلاف موسسات دولتی سخت گیری برای زمان ورود و خروج کارکنان و نحوه عملکردشان کمتر است بکه سازمان وظیفه محور است و مدیران فارغ از مدت زمان حضورکارکنان به نحوه عملکرد آنها توجه دارند.

کار هر کدام از این سازمان ها نیازمند روحیات خاصی است. کارکنان موسسات دولتی باید توانایی تعامل با همکاران متعدد و انجام امور اداری را داشته باشند.

حجم کار و انتظارات در موسسات خصوصی بسیار زیاد است و کارکنان این سیستم باید انعطاف پذیری بالایی داشته باشند بعضا پیش می آید که یک فرد کار چند نفر را انجام بدهد و یا مجبور باشد کارهایی انجام بدهد که در شرح وظایف کارش ذکر نشده اند.

ماندگاری در شرکت های دولتی بسیار سخت و نیازمند اطلاع از امور سازمانی و رمز و رازهای ماندگاری در موسسات است به واقع باید با سایرین هماهنگ باشید! درحالی که در شرکت های خصوصی این شرط لازم و کافی نیست(ایران استخدام)  ماندگاری در شرکت های خصوصی هم بسیار دشوار است و نیازمند تلاش است.

مطالب مرتبط : بهترین کار در منزل برای زنان

سود آورترین شغل های سال 98

این سؤال که ما چه شغلی را انتخاب کنیم و وارد چه صنعتی شویم؟
همیشه ذهن ما را به خودش مشغول می‌کند، همه مردم بخصوص در ایران با وضعیت اقتصادی پیش رو به دنبال آن هستند که شغلی پر درآمد و نسبتاً راحت را داشته باشند تا بتوانند هزینه زندگی خود و خانواده‌شان را تأمین کنند.

شغل‌های پول‌ساز نیز بر اساس تغییر زمان مدام در حال عوض شدن هستند.
10 سال پیش در ایران بساز و بفروش‌ها بیشترین درآمد را داشتند، اما امروزه آن‌قدر بازار ساختمان خراب شده که این شغل حدوداً نابود شده است.

ما با تحلیل و بررسی شرایط جامعه ایران و بازارهای جهانی می‌خواهیم شغل‌های را به شما معرفی کنیم که از آینده کاری خوبی برخوردار خواهند بود و چشم انداز آن‌ها روشن است؛ اما قبل از این باید بگوییم که فاکتورهای دیگری نیز در رابطه با موفقیت در یک شغل وجود دارند.

مثلاً شاید شغلی خوب در یکی از استان‌های کشور نتیجه ندهد و در یکی دیگر موفق باشد، یا اینکه نحوه انجام آن شغل نیز بسیار مهم است. اما اگر بخواهیم از فاکتورهای نوع اجرا فعلاً صرف نظر کنید و تمرکزمان را روی نوع شغل بگذاریم می‌توانید یکی از شغل‌های زیر را با توجه به علاقه و مهارت خود برای آینده مورد برسی قرار دهید و انتخاب کنید.

مطالب مرتبط : چگونه در وزارت بهداشت استخدام شویم

کار بسته‌بندی

بسته‌بندی ازجمله مشاغلی است که حتی می‌توان در منزل هم در ابعاد کوچک و با سرمایه کم آن را شروع کرد . بسته‌بندی مواد غذایی , بسته‌بندی حبوبات , بسته‌بندی خشکبار , بسته‌بندی عسل , بسته‌بندی آجیل, بسته‌بندی کشمش , بسته‌بندی زعفران و ... ازجمله انواع بسته‌بندی است که می‌توانید آن را با سرمایه کم شروع کنید.

مطالب مرتبط : صفر تا صد آزمون استخدامی آموزش و پرورش

شغل‌های بخش کامپیوتر و اینترنت

با توجه به وضعیت حرکت جهانی به سمت زندگی‌های مبتنی بر اینترنت و استعدادی که در کشور ما وجود دارد و همچنین پایین بودن هزینه راه‌اندازی این‌گونه شغل‌ها، شما اگر استعداد این کار را دارید می‌توانید وارد یکی از شغل‌های این مجموعه شوید.

از مزایایی این نوع شغل‌ها این است که شما در شروع فقط به دانش و چند سیستم کامپیوتری احتیاج دارید به طوری که سرمایه گذاری آن حتی از راه اندازی یک فلافل فروشی نیز کمتر است.

مطالب مرتبط : استارت آپ چه معنی می دهد

صنعت گردشگری

یکی از شغل‌هایی که در گذشته خیلی کم مورد توجه عموم قرار داشت صنعت گردشگری بود بخصوص در بخش بوم‌گردی بود. چیزی که باعث شده تا نام گردشگری در فهرست ما جای بگیرید ویژگی‌های موجود در آن در اثر حاضر است که در ادامه آن‌ها را بیان می‌کنیم

ایران خوشبختانه دارای یکی از فراوان‌ترین مکان‌های گردشگری جهان است، از طرفی مردم جهان دیگر دوستدارند که حتماً در هتل‌های چند ستاره اقامت کنند و توجهی ویژه‌ای به بوم گردی دارند که شرایط این نیز در ایران فراهم است.

از طرفی گشایشی که برجام در روابط با جهان به وجود آورد، نوسازی ناوگان هوایی و شبکه‌های اجتماعی باعث شده تا نگاه‌ها به ایران تغییر کند و گردشگران میل ورود به کشور ما را داشته باشند.

اما نکته‌ای که می‌تواند شما را پولدار کند تفاوت قیمت ریال و دلار است. هرچقدر که قیمت دلار بالاتر برود برای شمایی که گردشگر خارجی وارد کشور می‌کنید شرایط بهتر خواهد بود.

خبرنگار : امیرحسین بذلی



+ 17
مخالفم - 5
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری