پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ۰۳:۳۹
۱۱
۴
نسخه چاپی

احتمال پرداخت معوقات حق‌التدریسی‌ها در مهر/ اجرای رتبه‌بندی از اول پاییز

وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه بندی معلمان گفت: برای این منظور ۲۰۰۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده، آیین نامه آن تنظیم شده و آموزش و پرورش به دولت تقدیم کرده است و اکنون در فرایند بررسی دولت است و حتما امسال بودجه مربوط برای اینکار اختصاص می یابد. رتبه بندی در فرایند تصویب است و اجرای آن از اول مهر است.


محسن حاجی میرزایی - گزینه وزارت آموزش و پرورش

به گزارش تيتربرتر، محسن حاجی میرزایی در حاشیه نشست نهمین دوره مجلس دانش آموزی که در ساختمان مجلس قدیم شورای اسلامی برگزار شد با اشاره به مجلس دانش آموزی گفت: همه ارکان تعلیم و تربیت معلمان، مدیران، تدوین کنندگان کتب درسی، سازندگان مدرسه ها، تامین کنندگان تجهیزات همه دست اندرکار هستند تا دانش آموز به اهدافی برسد، بنابراین اینها هدف‌های اصلی ما هستند و انعکاس نظرات دانش آموزان برای ما بسیار مهم است.

وی در پاسخ به اینکه چنددرصد مصوبات مجلس اجرایی شده است؟ گفت: اطلاع دقیق ندارم، ولی ۱۱ سندی که تولید کرده‌اند را دیدم و مورد توجه ما قرار گرفته و برخی خواسته‌هایشان محقق شده است.

حاجی میرزایی آخرین آمار ثبت نام دانش آموزان را نیز اعلام کرد و گفت: تا دیروز بعدازظهر ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از دانش‌آموزان ثبت نام کرده‌اند و حدود ۳۰۰ هزارافزایش نسبت به سال قبل را شاهدیم که از جمله علل آن رشد جمعیت و گشایش در آموزش اتباع است. اکنون با دسترسی به آمار موالید و...، کسانی که در سن تحصیل‌اند شناسایی می‌شوند و اگر ثبت نام نکنند با خانواده‌هایشان تماس گرفته و آنها را دعوت می کنند.

وی درباره رتبه بندی معلمان گفت: ۲۰۰۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده، آیین نامه آن تنظیم شده و آموزش و پرورش به دولت تقدیم کرده است و اکنون در فرایند بررسی دولت است و حتما امسال بودجه مربوط برای اینکار اختصاص می یابد. رتبه بندی در فرایند تصویب است و اجرای آن از اول مهر است.

وی درباره زمان پرداخت معوقات حق التدریسی نیز گفت: توافقاتی کردیم و اعتباراتی تامین شده و امیدواریم در هفته‌های اول مهر بتوانیم بخشی از مطالبات را پرداخت کنیم.




+ 11
مخالفم - 8
نظرات : 4
منتشر نشده : 0
 
ir
+0
unlike
-0
محمد ۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۲:۲۰
پاسخ
comments شما که فرموده بودید مقدار اندکی حق تدریس طلب دارند که یکجا تسویه خواهد شد پس چی شد آن وعده های تو خالی حالا میفرمائید بخشی آن هم در مهر حتما بعدش آبان یا آذر یا دی یا بهمن یا سال بعد
دروغگو دشمن خداست خدا ریشه دروغگویان را و نسلشان را برچیند
 
 
ir
+0
unlike
-0
یک معلم ۹۸/۰۶/۳۰ - ۰۳:۰۸
پاسخ
comments واقعن ما مظلومیم پس خدایا شر همه ظالمها روبهخودشون برگردان واتشی ازبی آبرویی هرچند ندارن به خود وخاندانشان بیافکن
 
 
ir
+0
unlike
-0
محمد ۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۹:۱۶
پاسخ
comments حالم از این همه دروغ و وعده های توخالی بهم می خوره شرم بر شما
 
 
ir
+0
unlike
-0
محمد ۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۳:۵۲
پاسخ
comments امیدوارم هرچه زودتر طرح رتبه بندی برای فرهنگیان عزیز اجرا شود واقعآ دوقشر در ایران مظلوم واقع شدن فرهنگیان ونیروی زمینی ارتش
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری