پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ۱۹:۴۲
۹
۰
نسخه چاپی

احمدزاده: یزدانی فحاشی می‌کرد/ پنالتی گل هم می‌شد به بازی برمی‌گشتیم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولس درباره درگیری‌اش با بازیکنان استقلال گفت: من حس کردم بزدانی با زانو به صورت نعمتی زد برای همین دخالت کردم اما بعد از آن ۱۱ بازیکن حریف به سمت من آمدند.


داربی نود

به گزارش تيتربرتر، فرشاد احمدزاده، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی تیمش در داربی ۹۰ اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم. مهم  این بود که سه امتیاز را بگیریم. ممنونم از این همه هوادار که از ما حمایت کردند. روندی را پیش گرفته‌ایم که به صدر جدول برسیم. امیدوارم که همین‌گونه جلو می‌رویم و به قهرمانی نزدیک‌تر می‌شویم.

او درباره درگیری بازیکنان دو تیم هم توضیح داد: من یک لحظه حس کردم که یزدانی با زانو به صورت نعمتی زد و ناراحت شدم چون فکر نمی‌کنم دلیل ندارد که بعد از خطا به صورت بازیکن بزنید. بعدش دیدم ۱۱ نفر به سمتم آمدند و من هم مجبور شدم از خودم دفاع کنم.

احمدزاده درباره اینکه خلیل‌زاده گفته است سیاوش یزدانی به پرسپولیسی‌ها فحاشی می‌کند هم گفت: خلیل‌زاده بزرگ‌تر است و هر چیزی که او بگوید تایید می‌کنم. حتما چیزی شنیده که این حرف را زده. فکر می‌کنم واقعیت داشته باشد چون من هم یک چیزهایی شنیدم.

بازیکن پرسپولیس درباره پنالتی استقلال هم اظهار کرد: داربی شرایط خودش را دارد ولی همیشه اتفاقات خاصی که در این بازی میفتد داربی را جذاب می‌کند. اگر پنالتی گل هم می‌شد ما باز به بازی برمی‌گشتیم چون تیم ما بهتر بود و همه‌جوره خوب بازی کردیم و فکر می‌کنم در کل آمارها هم از تیم حریف بهتر بودیم.




+ 9
مخالفم - 10
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری