پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
جمعه, ۰۵ مهر ۱۳۹۸ ۱۷:۳۳
۱۰
۰
نسخه چاپی

وقوع انفجار منزل مسکونی در منطقه گلشهر سمنان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند

سمنان - مدیرعامل آتش‌نشانی سمنان از وقوع انفجار واحد مسکونی در منطقه گلشهر سمنان خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت اما ۱۱ مصدوم حادثه به مراکز درمانی انتقال یافتند.


وقوع انفجار منزل مسکونی در منطقه گلشهر سمنان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند

سعید اسماعیل‌پور ، ضمن بیان اینکه ساعت ۱۱:۳۵ ظهر امروز پنج‌شنبه وقوع انفجار شدید در منطقه گلشهر سمنان به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد، ابراز داشت: در پی این حادثه بلافاصله پنج دستگاه خودرو و ۲۰ نفر آتش‌نشان از ایستگاه شماره دو و یک سازمان آتش‌نشانی برای امدادرسانی به محل اعزام شدند.

وی ضمن بیان اینکه این حادثه در بلوار معلم کوچه شهید کاشفی روی‌داده است، افزود: نیروهای آتش‌نشان به محض ورود مشاهده کردند براثر انفجار کپسول گاز مایع در زیرزمین یک آپارتمان چهار طبقه شعله‌های آتش به بیرون زبانه می‌کشد و دود فراوانی راهروها و داخل واحدهای آپارتمان را فراگرفته است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان بابیان اینکه به علت شدت حادثه افراد در خانه محبوس شده بودند، ابراز داشت: نیروهای آتش‌نشانی توانستند حریق را مهار و افراد محبوس شده در آپارتمان را امدادرسانی کنند که متأسفانه در این حادثه چند نفر دچار سوختگی و دودزدگی شدند.

اسماعیل‌پور بابیان اینکه خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت، افزود: در این حادثه ۱۱ نفر مصدوم شدند که از این تعداد ۹ نفر شامل مرد، زن و کودک به مراکز درمانی انتقال یافتند.




+ 10
مخالفم - 7
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری