پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۰۹ مهر ۱۳۹۸ ۰۳:۳۶
۷
۰
نسخه چاپی

سریع‌ترین بانوی دونده ایران در آستانه لژیونر شدن

فرزانه فصیحی سریع ترین بانوی دونده ایران در آستانه عقد قرارداد با باشگاه پارتیزان بلگراد است.


فرزانه فصیحی

فصیحی و در مورد پیوستن به این باشگاه گفت: این موضوع برای دو تا سه ماه پیش است اما به دلیل حضور در لیگ ایران و قرارداد با باشگاه سپاهان کارم به تعویق افتاد و الان که مسابقات ایران تمام شده منتظر ویزا هستم تا بروم و شرایط را بررسی کنم.

او در مورد وضعیت قرارداد خود بیان کرد: صحبت‌هایی در مورد قرارداد داشتیم اما هنوز قطعی نشده و باید ابتدا شرایط را بررسی کنم. احتمالا تا اسفند در این باشگاه کار کنم. بهمن مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا و بعد از آن اسفندماه مسابقات جهانی داخل سالن برگزار می‌شود که به دنبال شرکت در این مسابقات هستم چون هدف اولم قهرمانی آسیا است که در چین برگزار می‌شود و ورودی قهرمانی جهان هم محسوب می‌شود. حسابی تمرین می‌کنم تا به اهدافم نزدیک شوم.

فصیحی با بیان اینکه تصمیم‌گیری برای پیوستن به این باشگاه یک نوع ریسک است، افزود: از این نظر می‌گویم که شرایطم تغییر می‌کند و تا به حال کسی این شرایط را تجربه نکرده است. احتمال دارد برایم خوب یا معمولی باشد اما می‌خواهم درهای جدیدی را به روی خودم باز کنم.

فصیحی در ادامه بیان کرد: این باشگاه برای فعالیت در مسابقات داخلی‌ با من صحبت کرده است. ویزایم که صادر شود در تمرینات حاضر می‌شوم تا چند ماه آینده که در مسابقات مختلف شرکت کنم.




+ 7
مخالفم - 7
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری