پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۰۹ مهر ۱۳۹۸ ۱۸:۱۹
۱۰
۰
نسخه چاپی

عکس لو رفته و شخصی از مهمانی خصوصی گوهر خیراندیش و خواننده لس آنجلسی

عکس لو رفته و شخصی از مهمانی خصوصی گوهر خیراندیش و خواننده لس آنجلسی
امروز در فضای مجازی عکس های شخصی و لو رفته از هنرمنده با تجربه کشورمان در فضای مجازی پخش شده است.

گوهر خیراندیش متولد 1 شهریور 1333 در شیراز، بازیگر و گوینده است.فارغ التحصیل لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنری های زیبا است، در رادیو چندین برنامه حضور داشته و تجربه تدریس در ورک شاپ های معروف خارج از ایران را نیز دارد

گوهر خیر اندیش کیست

مطالب مرتبط : هلیا امامی کیست؟

گوهر خیراندیش در سال ۱۳۳۳ در شیراز متولد شد. از سال ۱۳۴۹ و در دوران دبیرستان فعالیت وی با گروه تئاتر در شیراز آغاز شد و در همین سال بود که با جمشید اسماعیل‌خانی آشنا شد که این آشنایی منجر به ازدواج این‌دو گشت که حاصل این ازدواج یک پسر و دو دختر به نام‌های امید، آزاده و آناهیتا است. او با همسرش در شیراز به فعالیت تئاتر می‌پرداختند و همچنین کارمند اداره فرهنگ و هنر شیراز بود. وی در سال ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران قبول شده و به همراه همسر و فرزندانش به تهران می‌آید. در تهران در کنار درس خواندن به فعالیت تئاتر می‌پردازد و همچنین کارشناس امور هنری ارشاد استان تهران می‌شود. خیراندیش سپس بازی را در سینما، تئاتر و تلویزیون ادامه می‌دهد. او با فیلم روزهای انتظار فعالیتش را در سینما آغاز کرد و با فیلم بانو خوش درخشید. گوهر خیراندیش همیشه در نقش‌های متفاوت ظاهر شده‌است. وی همچنین چندین سال در برنامه صدای عبرت شبکه سراسری رادیو به فعالیت مشغول است

مطالب مرتبط : ماجرای توهین صبا کمالی چیست؟

لیلا فروهر کیست؟

لیلا فروهر (زاده ۴ اسفند ۱۳۳۷) خواننده پاپ و بازیگر سابق سینما و تئاتر ایرانی است که هشت سال پس از انقلاب در سال ۱۹۸۶ و ابتدا از ترکیه به پاریس مهاجرت کرد و سپس از سال ۱۹۸۸ تاکنون در آمریکا، لس آنجلس زندگی می‌کند.

مطالب مرتبط : ماجرای دختر آبی چیست

لیلا فروهر فرزند هنرپیشه و بازیگر سینما و تلویزیون ایران جهانگیر فروهر و فرنگیس فرحزادی است و هنرپیشگی در سینما را از سن پنج سالگی آغاز کرد و پس از آن در سن چهارده سالگی پا به عرصه موسیقی گذاشت.

وی پیش از انقلاب در بیش از ۴۵ فیلم ایرانی نقش بازی کرده بود و پس از مهاجرت به آمریکا بیش از ۲۰ آلبوم منتشر کرده‌است. لیلا همچنین در کشورهای اطراف ایران مانند تاجیکستان، ارمنستان، افغانستان نیز شهرت دارد.

در سال ۲۰۱۰ میلادی، لیلا فروهر در جشن نوروزی در کتابخانه توماس جفرسون کنگرهٔ ایالت متحده آمریکا برنامه‌ای اجرا کرد.



+ 10
مخالفم - 11
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری