پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ۱۷:۵۳
۱۲
۱
نسخه چاپی
سیرجان در انتظار شگفتی

گزینه های روی میز گل گهر

سیرجان در انتظار شگفتی
کدام سرمربی بزرگ به پیشنهادات این باشگاه کرمانی و تازه لیگ برتری جواب مثبت می دهد؟

همه معادلات در لیگ برتر برای گل گهر سیرجان به یکباره بهم ریخت و این تیم پس از کسب باخت مقابل استقلال تهران دست به تغییرات زده و سرمربی کروات خود را اخراج کرده است و حالا در پی سرمربی نام آشنا جهت هدایت این تیم خوش آتیه جنوبی می باشد.

مدیران ارشد باشگاه در حال مذاکره با زینه های مطرحی هستند که در ادامه به معرفی چند گزینه از آنها می پردازیم.

محمدرضا مهاجری گزینه اول گل گهر سیرجان

مطالب مرتبط : بگوویچ: گل گهر سورپرایز لیگ برتر است/ از نقل و انتقالات کاملا راضی‌ام

محمدرضا مهاجری (زاده ۱۹ آذر ۱۳۴۳ در گنبد کاووس، اصالتاًَ مازندرانی) بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل ایران است.

وی سابقهٔ حضور در کادر فنی تیم‌های ابومسلم خراسان، استقلال اهواز، پاس تهران، راه‌آهن، داماش گیلان و صبای قم را دارد.

مهاجری در سال ۱۳۹۴ به عنوان سرمربی همراه با تیم سیاه‌جامگان به لیگ برتر صعود کرد ولی در ادامه از این تیم جدا شد  و به پدیده پیوست، پس از سه فصل حضور در این تیم مدتی مدیریت فنی تراکتور را بر عهده داشت و سپس هدایت ماشین‌سازی را پذیرفت. وی تا کنون سرمربی نساجی مازندران بود.

علی دایی گزینه مطرح تیم گل گهر سیرجان

علی دایی (زادهٔ ۱۴ بهمن ۱۳۴۸، شناسنامه: ۱ فروردین ۱۳۴۸ در اردبیل) بازیکن سابق و مربی فوتبال، تجارت‌پیشه و کارآفرین ایرانی است. او مٶسس و مدیرعامل شرکت پوشاک ورزشی دایی است. دایی بهترین گلزن تیم ملی و یکی از بهترین مهاجمان تاریخ جام ملت‌های آسیا به‌شمار می‌رود که در دوران حرفه‌ای فوتبال خود با زدن ۱۰۹ گل در ۱۴۹ بازی ملی، رکورد بیشترین گلِ زده در بازی‌های ملی فوتبال مردان جهان را به‌دست‌آورد.

جواب علی دایی به باشگاه گل گهر سیرجان

ناکامی گل‌گهر سیرجان برابر استقلال باعث شد تا این تیم به رده پانزدهم جدول رده‌بندی سقوط کند و با توجه به اینکه نماینده سیرجان از گردونه جام حذفی کنار رفته بود، مسئولان باشگاه تصمیم گرفتند تا وینگو بگوویچ را از سرمربیگری برکنار کنند.

گزینه اول باشگاه گل‌گهر برای جانشینی بگوویچ، علی دایی بود و مذاکراتی با سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال صورت گرفت اما دایی به مسئولان این باشگاه سیرجانی اعلام کرد قصد ندارد در حال حاضر به لیگ برتر وارد شود و درگیر کارهای دیگری است. با این حساب مسئولان گل‌گهر باید به فکر گزینه دیگری باشند.

مطالب مرتبط : برتری گل‌گهر، شاهین و گل ریحان/ نبرد صعود به لیگ برتر حساس‌تر شد

گزینه سوپرایز گل گهر سیرجان برانکو کروات

برانکو ایوانکوویچ (به کرواتی: Branko Ivanković) (زادهٔ ۲۸ فوریه ۱۹۵۴، کرواسی) بازیکن سابق و مربی فوتبال کرووات است. برانکو سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی فوتبال ۲۰۰۶ بود. او همچنین تیم فوتبال امید ایران را در بازی‌های آسیایی ۲۰۰۲ قهرمان کرد. همچنین او در شانزدهمین، هفدهمین و هجدهمین دورهٔ لیگ برتر فوتبال ایران به عنوان سرمربی با باشگاه پرسپولیس به قهرمانی دست یافت.

وضعیت گل گهر سیرجان از زبان بازیکن محبوب این تیم

مهرداد بایرامی مهاجم تیم گل گهر سیرجان در گفتگو با خبرنگار ما درباره دیدار با استقلال گفت: به نظر من تیم ما خیلی خوب بازی کرد، استقلال تیم پرمهره ای است. ما یک جا هم شانس پیروزی داشتیم اما توپ تبدیل به گل نشد و در یک صحنه گل خوردیم و باختیم. اما به هر حال فوتبال است و فکر نمی کنم این نتیجه در تهران خیلی هم بد باشد.

وی با اشاره به اخراج وینکو بگوویچ اظهار داشت: سال اولم بود که با ایشان کار می کردم، ایشان سیرجان را صاحب تیم لیگ برتری کرد و ما هم خیلی چیزها از او یاد گرفتیم. به هر حال ما بازیکنان هم در این نتایج مقصر بودیم و فقط آقای وینکو بگوویچ نبودند. به هر حال این تصمیم باشگاه است و ما بازیکنان هم احترام می گذاریم.

مهرداد بایرامی درباره باشگاه گل گهر نیز گفت: گل گهر یکی از باشگاه های بسیار خوب از لحاظ امکانات است؛ لباس، مسائل مالی، زمین تمرین، هتل و... همه چیز اینجا فراهم است و ذهن بازیکن و مربی فقط به فوتبال معطوف می‌شود، مشکل از ماست که نتیجه نگرفتیم، البته زمان زیاد است و جبران می‌کنیم. فراموش نکنید که ما از لیگ یک آمده ایم و یک مقدار تجربه تیم و باشگاه پایین است، در مجموع باید تلاش کنیم عملکرد بهتری داشته باشیم چون حیف است که گل گهر در لیگ برتر نباشد.

مهاجم تیم گل گهر در خصوص شرایط خودش در سال های اخیر نیز توضیح داد: پارسال سپیدرود از نظر فوتبالی خیلی به من کمک کرد، من از شرایط روحی خوبی برخوردار نبودم اما آقای کریمی و دست نشان خیلی به من کمک کردند. دو سال پیش در تبریز شرایط خوبی نداشتم و تمرکزم پایین بود. الان از شرایط خودم خیلی راضی هستم. بعد از سپیدرود هم شاید خیلی گل نزده باشم اما اینجا واقعا فضای خوبی وجود دارد.

وی با اشاره به علاقه اش نسبت به تیم تراکتور گفت: تراکتور یکی از پرهوادارترین و بهترین تیم ‌هاست، آن تیم را مردم و آقای زنوزی حمایت می‌کنند و فکر می‌کنم تمام فوتبالیست های ایران آرزو داشته باشند در این تیم بازی کنند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم.

مهرداد بایرامی در پایان راجع به سرنوشت سرمربی تیم گل گهر نیز عنوان کرد: مربی هر امکاناتی بخواهد اینجا فراهم است، اینجا از لحاظ امکانات از تمام باشگاه های ایران یک سر و گردن بالاتر است و من از مربیان بزرگ دعوت می کنم که برای مربیگری به سیرجان بیایند چون دغدغه‌ای به جز بازی و تمرین نخواهند داشت.  آقای دایی، برانکو و... همگی مربیان بزرگی هستند و یک بار دیگر هم می گویم که بدون ترس به سیرجان بیایند و فکر نکنند چون این تیم تازه به لیگ برتر آمده شرایطش خوب نیست.



+ 12
مخالفم - 8
نظرات : 1
منتشر نشده : 0
 
eu
+0
unlike
-0
سعید ۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۴:۵۱
پاسخ
comments این تیم رو خراب نکنید لطفا
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری