پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ۲۳:۰۰
۱۱
۱
نسخه چاپی
طراحی های زیبا و مد روز

استایل های لاکچری دخترانه پاییز 98

طراحی های زیبا و مد روز
استایل های پاییزی همیشه مورد توجه بوده است چرا که حتی در استایل های خیابانی هم می توانی ظریف بینی هایی را ببینی که مختص پاییز است.

استایل های شخصی خود به طرز شگفت انگیزی استفاده کنید به همین منظور در این مقاله می خواهیم ۵ استایل پیشنهادی لاکچری دخترانه پاییز 98 را به شما معرفی کنیم.

استایل پاییزی لاکچری اول

بلوز یقه مربعی با آستین های پفی و کش دوزی های جذاب روی کمر و آستین ها آن هم به رنگ مشکی با شلوار جین کلاسیک با کفش های چانکی نوستالژیک دخترانه ورنی مشکی ترکیب جذاب، دخترانه و راحتی را به وجود می آورد که با یک روپوش ساده مشکی رنگ می تواند تکمیل شود.

استایل پاییزی لاکچری دوم

در این استایل پاییز  چاشنی زنانگی بیشتری را به کار برده است؛ کت و شلوار مشکی کلاسیک همیشه جذاب و چشمگیر است و هیچ زمان از مد نمی افتد به ویژه اگر آن را با یک کفش پاشنه بلند متالیک نقره ای رنگ ست کنی و زیر کت یک تاپ دانتل دلبر نیز بپوشی.

مطالب مرتبط : لاکچری ترین آرایش های پاییز 98

استایل پاییزی لاکچری سوم

کت های فاستونی راسته و اورسایز از راه راه و چهارخانه گرفته تا ساده پشمی همچنان در ماه های سرد آینده همراه ما هستند.پیشنهاد می کند آن ها را با یک پلیور بافت به رنگ های نئونی شاد و یک شلوار جین کلاسیک استایل کنی.پیشنهاد می شود آن ها را با یک پلیور بافت به رنگ های نئونی شاد و یک شلوار جین کلاسیک استایل کنی.

استایل پاییزی لاکچری چهارم

نظرت در مورد یک پالتو ماکسی شتری رنگ با یک پیراهن و کفش های عروسکی کلاسیک پاشنه چهارگوش ۵ سانتی متری اکلیلی چیست که با یک کیف دستی زیبا از جذاب هم جذاب تر می شود؟!

مطالب مرتبط : بهترین استایل خیابانی دخترونه برای پاییز 98

استایل پاییزی لاکچری پنجم

تا به حال به این نکته توجه کرده ای که یک استایل کژوال و راحت را هم می توان به کمک برخی آیتم ها کمی خانمانه تر کرد؛ ترکیب نیم بوت های مدل آل استار یا کانورس با شلوار جین کلاسیک، روپوش مدل بارانی و یک کیف دستی ظریف با بند زنجیری جذاب.

چند پیشنهاد متفرقه لاکچری

ترکیب سارافون ماکسی با طرح چهارخانه که امسال ترند است، با تیشرت سفید ساده، ایده فوق العاده ای است که در عین سادگی، شیک و متفاوت است. این ترکیب با یک کفش پاشنه دار یا صندل رسمی تر و با کفش کتانی یا تخت، کژوال تر خواهد شد. 

پیراهن ماکسی با رنگ سفید که در آن از سبک بوهمین الهام گرفته شده است، همراه خوبی برای فصل بهار است. خوبی رنگ سفید این است که می توانی انواع رنگ ها و طرح ها را با آن ست کنی و همه جوره چشم نواز به نظر برسی. 

شومیز حریر یکی از آیتم های کلاسیک است که هیچ وقت از مد نمی افتد. در بهار آینده، شومیز با رنگ های شاد و گرم، مثل زرد، آجری، نارنجی و اخرایی جایگاه ویژه ای خواهد داشت. خوب است از دامن چرم هم غافل نشوی! یادت باشد که می توانی روی کلاه ها حساب کنی و به فکر ست کردن رنگ کلاه با رنگ لباس در استایل خیابانی باش! 

کیف دستی کوچک با بند کوتاه و طرح چهره افراد مشهور و بازیگران قدیمی (مشابه سبک پاپ آرت) یکی از ترندهای استایل خیابانی به روایت شهر نیویورک برای فصل بهار است. دامن های راه راه با فرم توری و رنگ های آجری، نارنجی و پرتقالی هم قرار است در سال آینده همراه ما باشند و خوش بدرخشند. 

ترکیب شومیز اورسایز سفید ساده با دامن گلدار ماکسی، ایده فوق العاده ای است که می توانی با خیال راحت در استایل خیابانی تهران هم از آن استفاده کنی. به کیف کوچکی که در دست این مدل است توجه کن! کیف های کوچک ترند کیف سال آینده خواهند بود که البته برای افرادی که وسایل زیادی را با خود حمل می کنند، چندان کاربردی نیست! 

همانطور که گفتم پیراهن های اورسایز مدل بوهمین امسال نقش مهمی در استایل خیابانی به عهده دارند. فرقی نمی کند که این پیراهن ها ساده هستند یا گلدار، کمر آنها بسته است یا اورسایز و گشاد هستند، مهم این است که به اندازه کافی راحت باشند. 

شلوارهای پیلی دار امسال مد هستند و ترکیب آن ها با کفش پاشنه دار، ایده فوق العاده ای برای نمایش ترندی بودن تو هستند. می توانی برای کفش ها از طرح های مختلف استفاده کنی و حتی به سراغ طرح پوست حیوانات بروی که مدتی است بسیار درخشان بوده اند. 



+ 11
مخالفم - 8
نظرات : 1
منتشر نشده : 0
 
eu
+0
unlike
-0
رضوانه ۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۷:۱۳
پاسخ
comments ایول عالی بود
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری