پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ۱۱:۴۴
۱۳
۰
نسخه چاپی

 نگاهی به بخشی از فعالیت های مربی جوان سربندری

 نگاهی به بخشی از فعالیت های مربی جوان سربندری
جعفر عطشانی از مربیان جوان فوتبال در خطه جنوب خوزستان است که اکنون در حال آماده سازی تیم نونهالان زیر 13 سال ستارگان بندر امام برای شرکت در لیگ فوتبال نونهالان استان خوزستان است.

در ادامه معرفی مربیان زحمتکش اما گمنام فوتبال خوزستان، این بار به سراغ «جعفر عطشانی» مربی جوان و جویای نام خطه جنوب خوزستان آمده ایم تا ضمن آشنایی جامعه ورزشی استان با وی، از سوابق و افتخاراتش کمی بیشتر بدانیم.

از عطشانی خواستیم که راجع به فعالیت های خود بیشتر برایمان توضیح دهد.

سال ۹۶ به عنوان سرمربی نوجوانان فجر بندر امام خمینی نتایج درخشانی را کسب کردم و حتی جزو ۴ تیم برتر به لیگ برتر فوتبال نوجوانان استان خوزستان صعود کردیم. در همان سال، در مسابقات جشنواره حراست های مناطق ویژه با حضور تمامی تیم های مناطق ویژه از جمله بندرامام، مارون اهواز، عسلویه و تهران به عنوان سرمربی تیم حراست سازمان منطقه ویژه بندرامام قهرمان شدیم.

سال ۹۷ نیز به عنوان سرمربی تیم شهرداری بندرامام خمینی در لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان خوزستان طی 4 هفته با 7 امتیاز کسب شده به نوعی نتایج قابل قبولی کسب کردیم.

ولی پس از آن به خاطر مسایلی که نمی توان عنوان کرد، از سمت خود استعفا دادم. امسال نیز به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان امید بندرامام خمینی(ره) فعالیت کرده و تا هفته پایانی لیگ بدون باخت، تیم را قهرمان کردم. آن هم تیمی که طی 7 سال اخیر قهرمان لیگ بندرامام نشده بود.

هفته ی پایانی مسابقات نیز روز پنجشنبه 11 مهرماه برگزار شد که خوشبختانه به لیگ زیر گروه استان خوزستان صعود کردیم. همزمان نیز یک ماه پیش با عقد قراردادی به عنوان سرمربی تیم نونهالان زیر ۱۳ سال ستارگان بندر(بندر امام خمینی) جهت شرکت در لیگ نونهالان استان انتخاب شدم و در حال حاضر نیز برای شناخت بیشتر بازیکنان، یکدست نمودن تیم و آگاهی بیشتر از نقاط ضعف و قوت تیم، به عنوان میهمان از بندرامام خمینی در لیگ فوتبال نونهالان شهرستان ماهشهر شرکت کرده، بازی اول را مقابل تیم نیرو نشاط ماهشهر با نتیجه ی ۶ بر صفر پیروز شده و در حال آماده سازی تیم برای شرکت در لیگ فوتبال نونهالان استان خوزستان هستیم.

نگارنده ضمن تشکر از زحمات و موفقیت های این مربی جوان، برای ایشان و فوتبال خطه ماهشهر و سربندر آرزوی درخشش بیشتر را داشته و امیدوار است شاهد پیشرفت روزافزون فوتبال این خطه بیش از گذشته باشد.

محسن بابادی



+ 13
مخالفم - 11
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری