پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ۰۲:۵۴
۱۲
۰
نسخه چاپی

انجام اصلاحات در گشت‌های ارشاد

تسنیم نوشت : رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ گفت: با اجرای طرح «ناظر یک» شاهد کاهش ۶۰ درصدی کشف حجاب داخل خودرو بودیم. سردار علی ذوالقدری همچنین گفت: در گشت‌های امنیت اخلاقی نیز اصلاحاتی صورت گرفته و رویکرد اقدامات این گشت‌ها تغییر پیدا کرده است.

رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ با اشاره به تغییرات صورت‌گرفته در شکل و شمایل خودرویی گشت امنیت اخلاقی گفت: داخل خودرو مشاوره توسط کارشناسان انجام می‌شود، در ابتدا با انجام فریضه شرعی به فرد خاطی تذکر داده شده، سپس فرد به سمت خودروی مشاوره هدایت و داخل خودروها توسط افراد مشاوره می‌شود.

انهدام چهارشنبه‌های سفید

در خبری دیگر به گزارش انتخاب، فرمانده انتظامی تهران بزرگ بااشاره به انهدام کمپین‌هایی مروج بی‌حجابی ازجمله چهارشنبه‌های سفید، نه به حجاب اجباری و... گفت: در برخورد با افرادی که بخواهند عفاف را از جامعه بزدایند و بی‌عفتی را ترویج دهند پلیس کوتاه نخواهد آمد. سردارحسین رحیمی در همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر همچنین گفت: کمپین‌هایی نظیر «نه به حجاب اجباری»، «چهارشنبه‌های سفید» و... به لطف خدا تمام آنها منهدم شد. به گفته رئیس پلیس تهران، ماموران پلیس با قاطعیت با افرادی که بخواهند در اماکن عمومی فرهنگ بی‌حیایی را گسترش دهند، برخورد خواهد کرد. وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱ پاساژ بزرگ تهران تحت پوشش قرار دارد، گفت: این طرح در قالب طرح «ناظر۲» در حال اجرا است.




+ 12
مخالفم - 8
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری