پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ۱۴:۱۹
۱۱
۰
نسخه چاپی

ضرب و شتم رئیس هیئت مدیره مترو

ضرب و شتم رئیس هیئت مدیره مترو
تعدادی از کارمندان مترو در اعتراض به تغییر وضعیت استخدامی خود امروز دست به تجمع زده‌اند که در این تجمع نعیمی‌پور رئیس هیئت مدیره شرکت مترو یکی از کارمندان معترض را مورد ضرب و شتم قرار داد.

تعدادی از کارکنان شرکت مترو در اعتراض به تغییر وضعیت استخدامی خود در ساختمان اصلی شرکت مترو دست به تجمع زدند.

تعدادی از کارکنان شرکت مترو که در بخش حراست این شرکت فعالیت می‌کردند، نسبت به انتقال خود به یگان حفاظت شهرداری معترض شده و دست به تجمع زدند.

معترضان شعارهایی علیه رئیس هیئت مدیره شرکت مترو سر داده و معتقد بودند ورود نیروهای جدید توسط وی باعث شده برای تغییر وضعیت آنها تلاش شود.

یکی از معترضان به خبرنگار تیتر برتر گفت: حدود ۱۵۰ نفر از کسانی که در شرکت مادر حراست هلدینگ مترو فعالیت می‌کنند و به طور رسمی کارمند مترو هستند، قرار است به یگان حفاظت شهرداری منتقل شوند. اگر قرار بود ما از ابتدا در یگان حفاظت کار کنیم، پس از ۱۵ سال سرگرد بودیم نه اینکه تازه به عنوان نگهبان فعالیت خود را آغاز کنیم.

وی با اشاره به سخنان محسن هاشمی که اعلام کرده بود این تغییر وضعیت منتفی شده است، افزود: رئیس هیئت مدیره مترو به دلیل آنکه در این مدت به مترو نیرو اضافه کرده است، ما را مازاد اعلام کرده و می‌خواهد ما از مترو برویم.

مطالب مرتبط : درگیری در ورزشگاه آزادی بخاطر دخترآبی+فیلم

به گزارش تیتر برتر ، مدتی پیش نیروهای حراست شرکت بهره‌برداری مترو نیز به تغییر وضعیت خود از «نیروهای حراست مترو» به «مجموعه یگان حفاظت» اعتراض کرده که این موضوع از سوی مدیران مترو تکذیب شد.

همچنین محسن هاشمی پس از این اعتراضات و ناآرامی‌ها در متروی تهران گفت: این اعتراضات به دلیل احتمال ایجاد تغییر ساختاری یا شرکتی شدن پرسنل بوده که با پیگیری‌های شورا مشخص شد این موضوع صحیح نیست و این شایعات به شدت رد شد و تصمیمی برای ایجاد تغییر ساختاری گرفته نشده است.

وی منشأ این شایعات را فضای مجازی و بعضاً رسانه‌های بیگانه عنوان کرده بود.

 




+ 11
مخالفم - 8
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری