پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ۰۸:۴۱
۷
۰
نسخه چاپی
شکار زیرکانه و غافلگیرانه روح الله زم توسط سپاه پاسداران

آمدنیوز، رفت نیوز شد

شکار زیرکانه و غافلگیرانه روح الله زم توسط سپاه پاسداران
دستگیری روح‌الله زم، خبری که کمتر کسی انتظار شنیدنش را داشت دنیا را متحیر کرد و موجب غرور ملت ایران شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از موفقیت عملیات اطلاعاتی این نهاد انقلابی در شکار یکی از عناصر اصلی و از سرکردگان ضدانقلاب و معاندان نظام خبر داد و اعلام کرد که بزودی جزئیات بیشتر و اخبار دیگری هم منتشر خواهد شد که به زعم نگارنده حتما اخبار آتی نیز ایرانیان را امیدوارتر خواهد کرد.

دشمنان انقلاب و آنان که مثلا به دنبال براندازی هستند سالها هزینه های سنگینی انجام دادند تا روح الله زم در این مسیر مردم ارزشمند ایران را با آن اهداف وقیحشان همراه نماید و در قالب رسانه با تاسیس و گسترش آمدنیوز هر چه در توان داشتند انجام دادند تا گره‌ها بر کار این سرزمین و مردمش بزنند ولی غافل بودند که قدرت لایزال الهی پشتیبان مردم اربعینی و عاشورایی ایران است و آنچنان مست از آن حمایتهای مالی و اداری ... صهیونیستها، سعودیها، آمریکایی‌ها و فرانسوی ها بودند که نفهمیدند چگونه از آن سوی گیتی به این سوی گیتی رسیده و در صید شکارچیان گمنام سپاه پاسداران به ایران انتقال یافته و لب به اعترافاتی گشودند که حتما شنیدن و دیدنش در روزهای آینده برای مردم جذاب خواهد بود و نیز پرده از خباثت خصم خارجی و مزدوران و خودفروشان داخلی خواهد برداشت.

بدون شک همانگونه که دستگیری و تبادل مهم جیسون رضاییان در صدر اتفاقات تاریخ اطلاعاتی دنیا به ثبت رسید شکار زم هم به عنوان یک رویدادی بسیار با اهمیت در این تاریخ ثبت خواهد ماند.

از امروز باید آمدنیوز شبکه معاندین و ضد انقلاب را رفت نیوز نامید و بر ضعف و ناتوانی و زبونی آنان خندید.

بیشتر بخوانید: چرا دستگیری روح الله زم برای سرویس‌های امنیتی کشور مهم بود؟

گرچه محافظان ایران و ملتش پیش از این هم موجب حیرت جهانیان شدند که می توان به دستگیری ریگی در آسمان، انهدام ده‌ها شبکه جاسوسی، دستگیری تعداد زیادی از عوامل نفوذی دشمن، مقابله مقتدرانه با داعش و منافقین و... اشاره داشت اما شکار زیرکانه و غافلگیرانه روح الله زم، حرکتی است که بدون شک از این پس خواب را از چشمان دیگر دشمنان و فراریان و مجرمان متواری می‌رباید و تا آخر عمر با کابوس گرفتار شدن در دام دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی ایران خواهند گذراند.

متاسفانه امثال ترامپ و نتانیاهو با مشاهده عمر ۴۰ ساله انقلاب هنوز نفهمیده و متوجه نشده اند که مسائل داخلی ایران فقط و فقط به مردمش ربط دارد و هر چه مشکلات اقتصادی یا... نیز وجود داشته باشد، ایرانیان اجازه دخالت بیگانگان را در امور داخلی خود نمی دهند.

البته هنوز ماجرا تمام نشده و این آغاز راه است و باید منتظر خبرهای خوب و دلگرم کننده جدید بود.

بیشتر بخوانید: انتشار خبر دستگیری روح الله زم توسط سپاه

ایران با داشتن مردمی باغیرت و متعصب تحت رهنمودهای رهبری و هوشیاری مجاهدان عرصه های گمنامی در واجا و سپاه، اقتدار نظامی و دفاعی ارتش و سپاه، جان نثاری و حراستهای ناجا و حضور سلحشورانه بسیج در صحنه هرگز در اختیار اجانب قرار نخواهد گرفت.

ذکر این مهم هم لازم است که دنیا بداند شهیدان مظهر اقتدار ایرانند و فرهنگ عاشورا و مرام حسین ابن علی علیه السلام در کشورمان حاکمیت دارد.

امروز و در ایامی که میلیونها عاشق دلباخته حسینی پای پیاده در مسیر حب الحسین جمع شده اند، آمدنیوز جنابشان رفت‌نیوز شد و یقینا بزودی روزی خواهد آمد که رژیم صهیونیستی از بین میرود و شعار حب المهدی یجمعنا در سراسر جهان طنین انداز خواهد شد.

خداقوت دلاوران گمنام
الله کبر و نصرمن الله و فتح قریب

محمدعلی روشن



+ 7
مخالفم - 21
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری