پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ۱۸:۲۷
۱۱
۲
نسخه چاپی
گفت وگو با استاد آرش نجفی، مردی با دستان جادویی:

هنر بچه‌های خود را جدی بگیرید

گفت وگو با استاد آرش نجفی، مردی با دستان جادویی:
توصیه من به خانواده‌ها این است که هنر بچه‌های خود را جدی بگیرند و اگر تمایل به حرفه ای شدن بچه‌هایشان در هنر نقاشی دارند حتما به کلاس‌های نقاشی توسط اساتید حرفه ای بروند تا این هنر را درست یاد بگیرند.

کارش را خوب بلد است، دستان هنرمندش در عرصه خوشنویسی و نقاشی طنین انداز شهر زیاران از استان قزوین شده است. استاد آرش نجفی در حال حاضر تدریس نقاشی در زمینه‌های مختلف دارد. بر آن شدیم تا گپ و گفتمانی با این هنرمند موفق عرصه نقاشی داشته باشیم:

استاد آرش نجفی، در گفت وگو با خبرنگار تیتر برتر، هنر را مقوله ذاتی در خود برشمرد و گفت: در دوران کودکی بدون اینکه آموزش زیادی ببینم فی البداهه توانستم هنر نقاشی را به تصویر بکشانم و این در حالی است که تصور می‌کنم یک نوع استعداد خاصی در من نهادینه شده است و خیلی خوشحالم که امروزه می‌توانم این هنرم را به دیگران انتقال دهم.

www.titrebartar.com

 

وی ادامه داد: من در زمینه‌های آموزش نقاشی با تخصص رنگ روغن، آبرنگ، مینیاتور و طراحی و تذهیبه فعالیت و تدریس دارم و خودم به شخصه علاقه مند به سبک رئال هستم. من خیلی زنده با هنرجویانم ارتباط برقرار می‌کنم و مبانی فرم، فیکور و آناتومی را به خوبی برایشان تشریح می‌کنم و تمام سعیم این بوده است که آموزش‌ها از روی مدل‌های واقعی صورت بگیرد. در نمایشگاه‌ها سعی کرده ام حضور فعال داشته باشم تا اثرم را به دیگران معرفی کنم.

این هنرمند در توصیه ای به خانواده‌ها اظهار داشت: نقاشی اگر چه در بسیاری از جهات ذاتی است اما رشد و هدایت این استعداد توسط والدین برای فرزندانشان امر بسیار مهمی است که خانواده‌ها باید به آن توجه داشته باشند. توصیه من به خانواده‌ها این است که هنر بچه‌های خود را جدی بگیرند و اگر تمایل به حرفه ای شدن بچه‌هایشان در هنر نقاشی دارند حتما به کلاس‌های نقاشی توسط اساتید حرفه ای بروند تا این هنر را درست یاد بگیرند.

استاد نجفی در پایان خاطر نشان کرد: جا دارد از خانواده ام که مهمترین عامل انگیزه در ابتدای کارم بودند صمیمانه تشکر کنم و خیلی دوست دارم در این مصاحبه تشکر ویژه ای داشته باشم از استاد تک زارع، مهندس یوسف جلوخانی، مهندس غفاریان، مهندس تاش و مهندس میثم حسینی که راهنمای خوبی برای من بوده اند.



+ 11
مخالفم - 11
نظرات : 2
منتشر نشده : 0
 
ir
+0
unlike
-0
..... ۰۱/۱۰/۱۶ - ۱۵:۵۱
پاسخ
comments اون یا ............
 
 
ro
+0
unlike
-0
حامد منفرد ۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۷
پاسخ
comments سلام استاد نجفی,کارشان خیلی درسته.و مصاحبه خیلی خوبی با ایشان ترتیب داده شده.ایشان افتخار شهرستان زیاران است.
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری