پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ۱۶:۰۰
۸
۰
نسخه چاپی

دستگیری باند بزرگ آدم ربایی در پایتخت

ایلنا : فرمانده انتظامی‌تهران از شناسایی و دستگیری باند بزرگ آدم‌ربایی در پایتخت خبر داد و گفت: این گروه با شکنجه گروگان‌ها از خانواده آنها طلب پول و دلار داشتند.

سردار رحیمی با اعلام این خبر افزود: در اقدامی پیچیده و طولانی یکی از باند‌های بزرگ آدم ربایی که با عنوان مأمور نیروی انتظامی، مأمور امنیتی و همچنین با داشتن احکام جعلی سوژه‌های مورد نظر خود را شناسایی و ربایش می‌کردند، دستگیر شدند.

وی گفت: در این زمینه هشت نفر دستگیر شدند که تاکنون چهار مورد پرونده در این مورد دارند و با ربایش افراد درخواست پول کلان می‌کردند.

سردار رحیمی افزود: در آخرین مورد درخواست ۱۵ میلیون دلار و ۱۰ میلیارد تومان به خانواده فرد ربوده شده داده بودند که بعد از یک هفته کار شبانه روزی مأموران پلیس آگاهی توانستند این باند را که اقدام به ربایش کرده بودند، دستگیر کنند و فرد ربوده شده را صحیح و سالم به خانواده برگردانند.

وی گفت: سرکرده این باند در هر بار ربایش یک گروه جدیدی را به کار می‌گرفت.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: در مورد آخر، فرد ربوده شده را حتی با دستگاه شوک دهنده شکنجه کرده بودند و محل نگهداری آن در اطراف تهران بوده است.

سردار رحیمی گفت: سرکرده این باند فردی حدود ۶۰ ساله است که پنج مورد سابقه کیفری از جمله کلاهبرداری، مواد مخدر و سرقت داشته است.

وی افزود: در پایتخت، امسال ۹ مورد گروگان گیری صورت گرفته است که تمام گروگان‌ها آزاد شدند و در هشت مورد پلیس دخالت مستقیم داشته و در یک مورد نیز آزادی گروگان با نظارت پلیس انجام شده است.

سردار رحیمی در خصوص دختربچه زهرا حسینی که چند وقتی است گفته می‌شود ربوده شده است نیز گفت: شواهدی که نشان دهد این دختربچه ربوده شده است، پیدا نکردیم حتی کانالی را که در جلوی مغازه خانواده این دختر بوده با استفاده از تمام امکانات و آتش نشانی و سگ‌های انسان یاب جستجو کردیم و چیزی بدست نیامد و تحقیقات در این زمینه با جدیت ادامه دارد.

 




+ 8
مخالفم - 12
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری