پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ۱۷:۲۶
۴
۰
نسخه چاپی

توقیف اتوبوس مسافربری با محموله میلیاردی کالای قاچاق در اصفهان

توقیف اتوبوس مسافربری با محموله میلیاردی کالای قاچاق در اصفهان
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف محموله ای کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در بازرسی از یک اتوبوس مسافربری خبر داد

سرهنگ "محمدرضا خدادوست" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران کلانتری 18 مطلع شدند یک دستگاه اتوبوس مسافربری اسکانیا حامل محموله ای کالای قاچاق است که وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی های لازم از این خودرو بازرسی شد که تعداد 11 دستگاه بیت کویین، و یک هزار و 121 عدد انواع لوازم آرایشی بهداشتی خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

سرهنگ خدادوست با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد ریال اعلام شده است تصریح کرد: در این رابطه یک نفر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت های اقتصادی غیر قانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور برشمرد و گفت: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه ها و افزایش بیکاری و جرم و جرائم می شود که پلیس کلانشهر اصفهان با قاطیعت با اینگونه موارد برخورد قانونی می کند.



+ 4
مخالفم - 5
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری