پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۸ ۰۸:۴۶
۷
۲
نسخه چاپی
واقعیت و شایعه جنجال جدید نماینده مجلس

تسویه حساب کاربران فضای مجازی با علی مطهری

واقعیت و شایعه جنجال جدید نماینده مجلس
کاربران فضای مجازی با انتقاد از رفتارهای علی مطهری نماینده مجلس خواستار رسیدگی به توهین ایشان و برخورد جدی هستند.

کلیپ توهین بی‌ادبانه علی مطهری به یکی از دانشجویان که نسبت به سخنرانی او انتقاداتی داشت در فضای مجازی دست به دست شد و با واکنش بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شد.

در نخستین اخباری که از این مراسم منتشر شد، دانشجوی مورد  خطاب علی مطهری یک دانشجوی دختر عنوان شده بود.

یکی از دانشجویان در جریان تناقضاتی که در صحبت‌های مطهری بود گفت: آقای مطهری لطفاً قرص ضدفراموشی به‌همراه داشته باشید.
مطهری در پاسخ با بی‌ادبی تمام گفت: من هم برای شما قرص ضدبارداری دارم!

بی ادبی و اهانت های علی مطهری سابقه دار است و چیز تازه و جدیدی نیست ولی توهین اخیر او در دانشگاه شهید بهشتی به یکی از دانشجویان در مقابل بقیه دانشجویان دختر و یک پسر واکنش کاربران شبکه های اجتماعی را همراه داشت.

علی مطهری با ۱،۴۴۷،۷۱۳ رأی، نفر دوم انتخابات مجلس دهم شد

در ادامه واکنش های کاربران شبکه اجتماعی توییتر را دنبال می کنیم.

یکی از کاربران توئیتر و مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در توئیت خود ضمن تصحیح اشتباه رسانه ها در انعکاس خبر گفت: بله مخاطب علی مطهری پسر بود اما مگر فرقی در توهین (مزاح!) دارد؟

کاربری به نام پرنیان سادات که خود را دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی معرفی کرده در حساب کاربری خود در توییتر نوشته است: «من بعنوان کسی که داخل سالن حضور داشت شنیدم این بود که آقای علی مطهری طبق گفته خودشون این حرف رو به یک دانشجوی پسر زدند البته این، چیزی از زشت بودن کار ایشون کم نمیکنه که بجای جواب دادن به مطالبات دانشجویی مثل بقیه هم جناحی هاشون به اینطور الفاظ متوسل میشن»

خانم تی یکی از دیگر از کاربران توییتر در توئیتی جالب خطابه علی مطهری نوشت:درسته گفتن از فضل پدر تو را چه حاصل ولی دیگه یه ادب رو که باید یاد گرفت؟

حامد یاری دیگر کاربر توئیتر با یادآوری بی ادبی های سابق علی مطهری با هشتک #کف_گرگی در توئیتی نوشت: شما فکر نکنی علی مطهری فقط زبانش دروازه نداره و هر غلطی رو به زبون میاره دست و پاش هم چفت و بست نداره این بشر.

زینب تقوایی دیگر دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی و حاظر در مراسم با روایت خود از اتفاقات داخل سالن مراسم در انتهای توئیت خود نوشت: نمایندگان مجلس و دیگر هیچ!

محراد مدیری دیگر کاربر توئیتر در توئیتی قابل تامل سوالی را مطرح کرد:اینا همون افرادی نیستند که در ایام انتخابات به اسم دفاع از حقوق زنان رای میارن؟!

کثیر الشک با اشاره به اقا بودن مخاطب جمله علی مطهری در صفحه توئیتر خود نوشت:در بی ادبی و وقاحت کلام علی مطهری در دانشگاه شهید بهشتی شکی نیست و باید به حال مجلسی که نماینده اش تاب شنیدن کوچکترین انتقاد را ندارد، گریست..

سعید توانا راد فعال دانشجویی و دیگر کاربر فضای توئیتر در توئیت خود ضمن اشاره به ارتباط و جناح سیاسی علی مطهری خطاب به دانشجویان نوشت:این فقط توهین به دیک دانشجو نیست، به تمامی جامعه ی دانشجویان و ساحت مقدس دانشگاه است.دانشجویان در نه گفتن به افرادی که احترامشان را زیر پا گذاشتند، یکصدا شوند.

فاطمه رفیعی دیگر عضو شبکه اجتماعی توئیتر در توئیت خود با تک بیتی خطاب به علی مطهری در واکنش به صحبت هایش بعد انتشار فیلم که گفته بود مزاح کردم گفت:از کی توهین، مزاح محسوب میشه اون هم در جمعی این چنین؟

یک عدد عبد یکی از فعالان فضای توئئتر ضمن اشاره به جلسه دیروز و دیگر صحبت های عجیب علی مطهری در این برنامه گفت:ای کاش به جای این قرص ضد بارداری باقی صحبت های شاذ آقای علی مطهری ترند میشد مثل اینکه تسخیر سفارت آمریکا عملی داعشی بود یا با ظن به یقین میگئیم اگر شهید مطهری زنده بود مخالف تسخیر سفارت آمریکا بود.

 

 

 

 

 

 



+ 7
مخالفم - 13
نظرات : 2
منتشر نشده : 0
 
ir
+0
unlike
-0
گودرزي_ مدير مالي ۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۳:۰۸
پاسخ
comments سلام و عرض ادب
يا سيستم من خرابه و يا تنظيمات سايت شما طوري است كه آخر نوشته ها معلوم نيست.
ممنون ميشوم بررسي بفرمايد
 
 
ir
+0
unlike
-0
علی ۹۸/۰۸/۱۵ - ۰۹:۰۲
پاسخ
comments متاسفم...آقای مطهری اخلاق رو رعایت نکرد
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری