پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۸ ۰۹:۳۰
۶
۰
نسخه چاپی
استراماچونی باشگاه استقلال را تهدید کرد

سرمربی استقلال ساز نا سازگاری کوک کرد

استراماچونی باشگاه استقلال را تهدید کرد
سرمربی استقلال می خواهد استقلال را در جاده خوشبختی تنها بگذارد؟

استقلال تهران پس از افت و اخیز های فراوان راه خود را پیدا کرده اما مشکلی جدید باز در مسیر خوشبختی این تیم پر طرفدار پایتخت سبز شده است.

استراماچونی با کوله باری از تجربه توانسته با به جان خریدن تمامی کم و کاستی ها با پافشاری روی اصولی که داشت استقلال را به تیمی ترسناک تبدیل کند که نه یک گل نه دو گل نه سه گل هم آنها را راضی نمی کند.

اما دقایقی بعد از سوت پایان بازی و درست در لحظه ای که طرفداران استقلال مشغول شادی و کری خواندن برای رقبا بودند سرمربی ایتالیایی خسته و ناامید از شرایط حاکم بر باشگاه در نشست خبری حرف هایی به زبان آورد که بوی اولتیماتوم می داد. استراماچونی گفت:

« چیزی که من اینجا می بینم، امکان ادامه دادن با این تیم وجود ندارد. خیلی از افرادی که کنار تیم هستند، حتی یک ریال هم دریافتی نداشتند. بازیکنان نیز هیچ دریافتی نداشتند پس با این وضعیت نمی توان امیدی به ادامه راه داشت حتی اگر بخواهیم چشم روی خیلی از اتفاقات غیرحرفه ای رخ داده ببندیم».

استراماچونی سپس با به زبان آوردن این جمله که

“قلب من شکسته است”

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: هواداران باید این را بدانند که هفته پیش یک جلسه تمرینی نداشتیم. من چند روز پیش بعد از تمرین به خانه رفتم، بدون اینکه دوش بگیرم. با این شرایط امکان ادامه همکاری وجود ندارد.

استراماچونی با بیان اینکه خیلی از افرادی که کنار تیم هستند، حتی یک ریال هم دریافتی نداشتند. بازیکنان نیز هیچ دریافتی نداشتند، گفت: برخی یک ریال هم دریافتی نداشتند خیلی از بازیکنان ما به خاطر مشکلات مالی حتی توانایی آمدن به تمرین تیم را هم ندارند و قراردادهای‌شان هم خیلی کم است. اگر ارزش بازیکنان من 100 باشد به اندازه یک بازیکن صد و پنجاه‌ درصد تلاش می‌کنند و در زمین توان می‌گذارند.

وی افزود: باید بگویم که ما نمی‌توانیم به این شکل به خانه برویم. شرایطی که در این چند ماه در حال کار کردن هستیم، برای ۳۰ میلیون هوادار احترام آمیز نیست. در هر تمرین به بازیکنان فشار می آورم. همه بازیکنان با وجود مشکلات با صددرصد توان در تمرینات تلاش می‌کنند اما چیزی که من اینجا می‌بینیم، امکان ادامه دادن با این تیم وجود ندارد. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در استقلال ماند تا بازی را ببریم زیرا نمی‌خواستم به کسی بهانه بدهم. قلب من شکسته است و اگر در این دو هفته اتفاقی نیفتد، برای من ادامه راه ممکن نیست. بعضی از بازیکنان می‌خواستند در این ۴ ماه حاضر نشوند اما من به بازیکنانم گفتم که شما بازیکن استقلال هستید و با پول یا بی‌پول باید حضور داشته باشید.

وی در مورد دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: امروز برابر تیمی بازی کردیم که تنها برابر پرسپولیس و با یک شوت از راه دور شکست خورده بود. امروز نمی‌دانم چند موقعیت داشتیم پس خیلی خوب بودیم و به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

از همان ابتدا آندره استراماچونی مشکلات فراوانی برای جذب بازیکنان مورد نظر و اردوهای تمرینی داشته است. همچنین در گذشته مشکلاتی برای سفر دو روزه او به ایتالیا برای ملاقات با خانواده اش ایجاد شده بود و در نهایت مجموع این مشکلات باعث استعفای وی شده است.

البته به نظر می رسد آندره استراماچونی در کنفرانس مطبوعاتی امروز تهدید به استعفا کرد و تا به حال نیز اخبار رسانه های ایتالیایی در مورد وی حقیقت نداشته است. با توجه به تعطیلی لیگ بعد از دیدار امروز مقابل نفت آبادان، آندره استراماچونی راهی ایتالیا می شود. در واقع به نظر می رسد این برداشت گاتزتا از نشست بازی امروز بوده است.

این در حالی است که این رسانه ساعتی پس از انتشار این خبر آن را از روی سایت خودش حذف کرد.

مربی دروازبانان استقلال : اطلاعی از استعفا استرا ندارم

بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های تیم استقلال پس از برتری 5 گله تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: بازی خوبی کردیم و خدا را شکر خستگی به تن‌مان نماند.

غلامپور در خصوص اینکه به نظر می‌رسد شادی‌های بعد از گلش خطرناک باشد، افزود: خوشحالی‌هایم خیلی هم خطرناک نیست. بعضی‌ وقت‌ها شاید خطرناک باشد اما خیلی خطرناک نیست.

مربی دروازه‌بانان تیم استقلال  درباره استعفای استراماچونی گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم.

غلامپور در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود بازیکنان جدید استقلال از بازیکنان قدیمی به دلیل مشکلات مالی پول دریافت می‌کنند، گفت: اطلاعی از این اتفاق ندارم هرچند که مشکلات مالی داریم.



+ 6
مخالفم - 7
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری