پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۸ ۱۰:۱۵
۸
۰
نسخه چاپی
جونیور با قرارداد جنجالی

دردسر تازه برای پرسپولیس

جونیور با قرارداد جنجالی
پرسپولیس تهران این روزها پس از سه سال در سایه خوشبختی در فراز و نشیب های بسیاری قرار گرفته است.

پرسپولیسی‌ها از عملکرد جونیور براندائو مهاجم برزیلی تیم‌شان راضی نیستند و تصمیم دارند در زمستان او را به فروش برسانند.

این روزها پرسپولیس با مشکل گلزنی مواجه است و مهاجمان سرخپوشان هنوز عملکرد خوبی در لیگ نوزدهم نداشتند. از طرفی دیگر هم مهاجم برزیلی پرسپولیس هم هنوز هنری از خودش نشان نداده و حتی شوتی در چارچوب نداشته تا هر روز به انتقادها علیه او اضافه شود.

روزهای اخیر خبر از جذب یک مهاجم در نیم فصل توسط مدیران پرسپولیس در رسانه ها مطرح شد و به نظر می رسد انصاری فرد تصمیم دارد در زمستان، جونیور را بفروشد.

حال روزنامه پیروزی در تیتر صفحه اول خود مدعی شده که به دلیل بندهایی که در قرارداد این بازیکن وجود دارد، این مهاجم برزیلی یک ماه دیگر می‌تواند قراردادش را یک‌طرفه فسخ و ادعای ضرر کند. به نظر می‌رسد بند مطرح شده، مالی باشد.

مطالب مرتبط : بیوگرافی و کارنامه جونیور برانداو بازیکن جدید پرسپولیس

جزئیات قرارداد و حواشی جدید مهاجم برزیلی پرسپولیس

بی‌خبری جونیور از قرارداد ۵۷۰ هزار دلاری این شائبه را به وجود آورده که چه کسانی در این قرارداد دخیل بودند و توانستند از قبال قرارداد با براندائو پولی به جیب بزنند.

اشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی بعد از گشتن در دور دنیا و بررسی انواع و اقسام گزینه‌های خارجی، اقدام به خرید جونیور براندائو کرد. بازیکنی که بعد از مدتی قرارداد امضا کرد و از هفته سوم به ترکیب ثابت سرخپوشان اضافه شد. وقتی عملکرد براندئو را در ترکیب پرسپولیس دیدیم متوجه شدیم جونیور نه تنها در حد پرسپولیس نیست بلکه در ابتدایی‌ترین کار‌های فوتبالی مثل بغل پا زدن هم مشکل دارد.

جونیور بعد از چند بازی قرار گرفتن در ترکیب ثابت سرخپوشان مورد انتقاد هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس قرار گرفت به طوری که از همین حالا شایعه خروج او در نیم‌فصل به گوش می‌رسد.

مطالب مرتبط : جونیور تست داد

عملکرد فوق‌العاده ضعیف جونیور از یک سو و انتشار رقم قرارداد این مهاجم برزیلی از سوی دیگر باعث شد بار دیگر انتقادات از مدیریت وقت پرسپولیس به اوج خود برسد.

تا به حال اعتراض هواداران پرسپولیس روی عملکرد جونیور بود، ولی حالا داستان براندائو و سرخپوشان وارد فاز تازه‌ای شده است. آن‌طور که اعلام شده قرارداد جونیور با پرسپولیس رقمی حدود ۵۷۰ هزار دلار است که برای بازیکنی با این کیفیت، بسیار بالا به نظر می‌رسد، ولی نکته عجیب در مورد این قرارداد این است که خود براندائو در مصاحبه‌ای اعلام کرده رقم قراردادش بسیار کمتر از ۵۷۰ هزار دلار است.

بی‌خبری جونیور از قرارداد ۵۷۰ هزار دلاری این شائبه را به وجود آورده که چه کسانی در این قرارداد دخیل بودند و توانستند از قبال قرارداد با براندائو پولی به جیب بزنند.

همه این عوامل باعث شده تا هواداران پرسپولیس نسبت به مهاجم برزیلی تیم‌شان و البته مدیریت وقت باشگاه انتقادات زیادی را مطرح کنند و خواهان شفاف شدن زوایای پنهان این قرارداد باشند.



+ 8
مخالفم - 13
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری