پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۸ ۱۰:۵۶
۷
۰
نسخه چاپی
تکلیف حقوق کارمندان و بازنشستگان کشوری

15 درصد افزایش حقوق کارمندان

تکلیف حقوق کارمندان و بازنشستگان کشوری
دولت خود را متعهد می‌داند که برای آن عده از شهروندانی که به دلایلی از امکانات کشور کمتر بهره می‌برند اقدامات اساسی انجام دهد

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به ضرورت ساخت مسکن برای محرومان و اشتغالزایی برای آنان تصریح کرد: با توجه به این موضوع، برنامه ساخت 2 هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امدداد گیلان از سال گذشته آغاز شد که هزار واحد امروز افتتاح می‌شود و هزار واحد دیگر نیز تا پایان سال در اختیار صاحبان آنها قرار می‌گیرد.

وی به آثار قانون برنامه ششم توسعه اشاره و بیان کرد: از جمله آثار قانون ششم توسعه، رشد و توسعه کشور در بخش‌های زیرساختی، راه‌آهن، فرودگاه و احداث سدها است که اقدامات اساسی در این زمینه در حال انجام است.

مطالب مرتبط : همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی به کجا رسید؟

نوبخت  با بیان اینکه، 110 هزار میلیارد تومان بودجه مربوط به کمیته امداد، بهزیستی و بخشی از کمبودهایی است که در صندوقهای بازنشستگی وجود دارد، اظهار کرد: بعد از این رقم؛ بخش آموزش و پژوهش است که در حد 74 هزار میلیارد تومان است که این نشان می دهد که نگاه دولت در توزیع و تسهم منابع مالی عمدتا به سمت امور رفاهی مردم است.

او اظهار کرد: البته این رقم هم برای رفاه متناسب با شان مردم ناکافیست اما بیش از این امکان پرداخت نداریم و افزایش و بزرگی سهم امور رفاهی در بودجه نشانگر نوع نگاه نظام و دولت به این امر است .

نوبخت گفت: برای سال 99 هم در آخرین مراحل تهیه و تنظیم بودجه هستیم و همانطوری که در قبل از پانزدهم آبان ماه گزارش بودجه شرکتهای دولتی را تقدیم مجلس کردیم تا پانزدهم آذر ماه هم بودجه سال آینده را با وجود همه تحریمهای ظالمانه و غیر انسانی که از سوی دشمنان ملت در حال اعمال است ، خواهیم داد.

مطالب مرتبط : ابهامات جدید در نحوه افزایش حقوق کارمندان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به برنامه حداقل 15 درصدی افزایش حقوق ها گفت: هر آنچه که امسال برای امور رفاهی و حقوق و دستمزد کارکنان پرداخت خواهیم کرد ، سال آینده با وجود همه تحریم ها و استمرار آن ها حداقل 15 درصد پرداخت به کارکنان دولت، بازنشستگان و همچنین مددجویان و افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند، از سوی دولت افزایش خواهد یافت .

محمدباقر نوبخت اظهار کرد: نظام در 29 بخش و 15 حوزه فرابخشی تحت چهارچوب قانون برنامه ششم در حال انجام برنامه‌های خود است.



+ 7
مخالفم - 4
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری