پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۸ ۱۷:۴۳
۸
۰
نسخه چاپی

بیش از ۱۵ هزار دانش آموز در مدارس شبانه روزی خوزستان تحصیل می کنند

بیش از ۱۵ هزار دانش آموز در مدارس شبانه روزی خوزستان تحصیل می کنند
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ازتحصیل  ۱۵ هزار و ۲۷۹ دانش آموز در مقاطع فنی و حرفه ای، کاردانش و متوسطه در مدارس شبانه روزی استان خبر داد.

کورش مودت در نشست مدیران دبیرستان های شبانه روزی استان که با حضور نماینده مردم رامشیر و رامهرمز برگزار شد، اظهار کرد: اولویت ها و برنامه های معاونت های آموزش متوسطه استان بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در این نشست تبیین شد.

وی در ادامه گفت: از ۱۵ هزار و ۲۷۹ دانش آموز در مقاطع فنی و حرفه ای، کاردانش و متوسطه در سطح استان خوزستان در مدارس شبانه روزی در حال تحصیل هستند که از این تعداد ۶ هزار و ۵۳۱  نفر در دبیرستان های متوسطه نظری تحصیل می کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان افزود: یک دوره خدمت که با عنوان « مهارت های ویژه سرپرستان مدارس شبانه روزی» در حوزه های مسائل تخصصی آموزشی، تربیتی، اخلاقی، روحی و روانی  به مدت ۲۰ ساعت برگزار شد.

مودت گفت: ارتقای کیفیت آموزشی، تعدیل نمرات امتحانات نهایی، شناسایی دبیرستان های لازم الاتوجه و تجلیل از دبیرستان های شبانه روزی برتر که دارای بالاترین رشد در میانگین نمرات بودند از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

وی افزود: همچنین سه کارگروه بهبود کیفیت آموزش، طرح خوداتکایی و پیشرفت نمرات و درصد قبولی در نشست مدیران دبیرستان های شبانه روزی استان خوزستان تشکیل شد.



+ 8
مخالفم - 13
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری