پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۸ ۱۹:۲۴
۱۴
۰
نسخه چاپی

ماجرای جدایی ویلموتس از تیم ملی فوتبال

ماجرای جدایی ویلموتس از تیم ملی فوتبال
مارک ویلموتس تصمیم به جدایی از تیم ملی فوتبال ایران گرفته است و گویا دیدار با عراق روی نیمکت ایران نمی نشیند.

فدراسیون فوتبال ایران درخواست مارک ویلموتس را مبنی بر تشکیل یک جلسه فوری در ترکیه پذیرفته است و این بدان معنا است که به احتمال فراوان مشکلات مالی بین دو طرف تا پیش از دیدار با تیم ملی عراق در امان برطرف خواهد شد.

ماجرا از این قرار است که باتوجه به عدم تعهدات فدراسیون فوتبال مبنی بر پرداخت حقوق سرمربی تیم ملی ایران، ویلموتس تصمیم به جدایی گرفته است و حتی این زمزمه وجود دارد که او قصد ندارد در دیدار با عراق روی نیمکت ایران بنشیند.

یک رسانه آلمانی به نقل از تسنیم مدعی شده سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیش از تصمیم‌گیری درباره آینده‌اش، قصد دارد با مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان ملاقاتی داشته باشد.

سایت آلمانی «فوتبال‌ اروپا» در خبری مدعی شد که روزهای حضور مارک ویلموتس در تیم ملی ایران به پایان خود نزدیک شده اما او قصد دارد به فدراسیون فوتبال ایران فرصت دهد تا توضیحات خود را برای رفع مشکلات موجود ارائه کند.

سایت فوتبال اروپا در ادامه نوشته است: «به دلیل تحریم‌های بانکلی علیه ایران، حقوق مارک ویلموتس که تاکنون از 3 بازی‌اش در مرحله انتخابی جام جهانی 2 پیروزی کسب کرده، به حساب او واریز نشده است. طبق اعلام رسانه‌های محلی فدراسیون در تلاش است راهی برای رفع این مشکل پیدا کند. به دلیل این تحریم‌ها، پیش از این هم دیگر مربیان خارجی شاغل در ایران مانند کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ مشکلاتی داشتند و به فیفا شکایت کردند.»



+ 14
مخالفم - 9
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری