پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ۱۱:۰۹
۸
۰
نسخه چاپی

کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بازرسی از انبار تخلیه بار 

کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بازرسی از انبار تخلیه بار 
اصفهان_ سرپرست پلیس آگاهی استان از کشف یک محموله پوشاک خارجی قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار تخلیه بار خبر داد. 

سرهنگ "حسین ترکیان" در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی اصفهان طرح بازرسی از انبارهای تخلیه بار را اجرایی کردند.

وی افزود: در بازرسی از یک انبار تخلیه بار 9 کیسه پوشاک خارجی کشف شد که مالک مدارک گمرکی را ارائه نداد و محموله توقیف شد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان 2 میلیارد ریال اعلام شده بیان داشت: در این رابطه یک نفر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

سرپرست پلیس آگاهی اصفهان هر گونه فعالیت در زمینه وارد کردن ، نگهداری و توزیع کالای قاچاق را زمینه ساز رکود اقتصادی کشور و یکی از عوامل افزایش بیکاری جوانان دانست و اظهار داشت : مشارکت مردمی با پلیس در شناسایی و برخورد با اینگونه مجرمان تاثیر بسزایی دارد.

تصادف سمند و کامیون بنز با 2 کشته در اصفهان 

رئیس پلیس راه استان از تصادف یک کامیون بنز با سواری سمند در محور "کاشان- قم" و فوت 2 نفر خبر داد.  

سرهنگ "حسین پورقیصری" اظهار داشت: در پی اعلام یک مورد تصادف منجر به فوت در محور "کاشان-قم" ، بلافاصله گشت پلیس راه "کاشان-قم" به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در این حادثه یک کامیون بنز با سواری سمند تصادف کرده بود که راننده و سرنشین خودروی سمند به علت شدت جراحات وارده در دم فوت شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راه "کاشان-قم" تجاوز به چپ سواری سمند اعلام شده است.

رئیس پلیس راه اصفهان تاکید کرد: رعایت سرعت مطمئنه و مجاز و پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی تا حد زیادی از وقوع حوادث رانندگی پیشگیری می کند.

کشف بیش از 10 کیلو تریاک درایستگاه بازرسی شهید امامی شهرضا 

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف 10کیلوو700گرم تریاک توسط ماموران ایستگاه بازرسی شهید امامی شهرضا خبر داد.  

سرهنگ " علی ملکی آهنگران " اظهار داشت :عوامل ایستگاه بازرسی شهید امامی شهرضا به یک دستگاه پژو 405 مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار 10 کیلو و 700 گرم تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

معاون عملیات پلیس اصفهان خاطر نشان کرد: مبارزه با سوداگران مرگ در اولویت کاری نیروی انتظامی است و پلیس با این افراد برخورد قاطع و قانونی می کند.

کشف 50 کیلو تریاک در سمیرم 

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از کشف 50 کیلو و 500 گرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه وانت پیکان و دستگیری 2 سوداگر مرگ خبر داد . 

سرهنگ "سهراب قرقانی" اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "رئیسیان" شهرستان "سمیرم" یک دستگاه وانت پیکان را جهت بازرسی متوقف کردند.

وی افزود : در بازرسی از این خودرو مقدار 50 کیلو و 500 گرم تریاک که زیر کفی اطاق خودرو جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت : در این رابطه تعداد 2 سوداگر مرگ نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد .

تصادف کشنده ماک با موتورسیکلت یک کشته برجای گذاشت 

رئیس پلیس راه استان از تصادف یک کامیون کشنده ماک با موتورسیکلت در محور "علویجه" و فوت موتور سوار خبر داد. 

سرهنگ "حسین پورقیصری" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی اعلام یک مورد تصادف منجر به فوت در محور "علویجه" ، بلافاصله گشت پلیس راه "اصفهان-تهران" به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در این حادثه یک کامیون کشنده ماک با موتورسیکلت تصادف کرده بود که راکب موتوسوار در دم فوت شده بود.

این مقام انتظامی بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راه "اصفهان-تهران" عدم رعایت حق تقدم توسط راکب موتورسیکلت اعلام شده است.

رئیس پلیس راه اصفهان تاکید کرد: رعایت سرعت مطمئنه و مجاز و پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی تا حد زیادی از وقوع حوادث رانندگی پیشگیری می کند.

تصادف کامیون ایسوزو و پژو پارس یک کشته و 2 مجروح برجای گذاشت 

رئیس پلیس راه استان از تصادف یک کامیون ایسوزو با سواری پژو پارس در محور "اصفهان-شیراز" و فوت یک نفر و مجروح شدن 2 فرد دیگر خبر داد. 

سرهنگ "حسین پورقیصری" اظهار داشت: در پی اعلام یک مورد تصادف منجر به فوت در محور "اصفهان-شیراز" ، بلافاصله گشت این پلیس راه به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در این حادثه یک کامیون ایسوز با سواری پژو پارس تصادف کرده بود که یکی از سرنشینان پژو پارس در دم فوت و راننده و سرنشین دیگر نیز مجروح شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راه "اصفهان-شیراز" عدم توانایی راننده کامیون در کنترل وسیله نقلیه به علت تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

رئیس پلیس راه اصفهان تاکید کرد: رعایت سرعت مطمئنه و مجاز و پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی تا حد زیادی از وقوع حوادث رانندگی پیشگیری می کند.

رها شدن سنگ فرز و مرگ مرد 34 ساله 

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: فردی 34 ساله در حال کار با سنگ فرز بوده که سنگ فرز از جایش رها و پس از برخورد با او در اثر شدت جراحات وارده باعث فوتش شد. 

سرهنگ "محمدرضا خدادوست" اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر فوت فردی 34 ساله در یکی از بیمارستان های شهر اصفهان به علت برخورد سنگ فرز با آن ، بلافاصله گشت انتظامی کلانتری 25 به محل اعزام شد.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد این فرد در حال کار کردن با سنگ فرز بوده که سنگ فرز از جایش رها و با گردن این فرد برخورد می کند و باعث مرگ اش می شود.

این مقام انتظامی بیان داشت: جسد متوفی توسط ماموران اورژانس و برای اقدامات قانونی به پزشکی قانونی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تاکید کرد: رعایت اصول و نکات ایمنی نقش بسزایی در کاهش حوادث تلخ و غیر قابل جبران دارد که توصیه می شود شهروندان در همه حال اصول و نکات ایمنی را رعایت کنند.



+ 8
مخالفم - 9
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری