پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ۱۱:۲۴
۸
۰
نسخه چاپی

مایکل جکسون زنده شد!

مایکل جکسون زنده شد!
جنت جکسون خواهر خواننده سرشناس و فقید، مایکل جکسون معتقد است پسرش نسخه دومی از دایی خود است.

این خواننده 53 ساله در یک مصاحبه رادیویی با استودیوی Carrie & Tommy استرالیا گفت که پسرش ایسا از نظر خانوادگی به معنای واقعی کلمه از استعدادهای خانوادگی خود پیروی می کند.

مایکل جکسون زنده شد!

مایکل جکسون زنده شد!
مایکل جکسون زنده شد!

 

او پسر خود را "فوق العاده " خواند و به مجری برنامه گفت: "او طبل ها ، ویولن ، گیتار و پیانو را دوست دارد. او با موسیقی بازی می کند. او واقعاً از آن لذت می برد. او ملودی ها را می سازد، لحن برادرم را تقلید می کند و حتی گاهی من را به فکر فرو می برد که می تواند از مایکل بهتر باشد.

اگرچه این پسر بسیار علاقه مند به موسقی به نظر می رسد اما جنت می گوید حی اگر فرزندش رفتاری متفاوت با علاقه به دنیای موسیقی نشان دهد از وی حمایت می کند. درواقع هر نوع استعداد یا خواسته فرزند خود را پشتیبانی خواهد کرد. جکسون اعتراف کرد: "من یک پرستار بچه ندارم. چرا که این موضوع بسیار ناراحت کننده است. درواقع ترجیح می دم خودم تمامی کارهای فرزندم را انجام دهم."

بیشتر بخوانید:

صرف نظر از چالش ها جنت جکسون در مورد این که چرا او به عنوان یک ستاره  پاپ تصمیم ندارد مشوق فرزندش در دنیای پاپ باشد می گوید: "چرا باید این کار را انجام دهم؟ من باید اجازه دهم فرزندم خود درباره آینده تصمیم بگیرد. به همان اندازه که برای آینده فرزند خود کنجکاو و مشتاقم، صبور نیز هستم و ترجیح می دهم موفقیت او را در سایه زمان نگاه کنم. در عین حال مطمئنم او می تواند تبدیل به مایکل جکسون دوم شود. "

آیا مایکل جکسون زنده است ؟

آیا مایکل جکسون زنده است ؟
آیا مایکل جکسون زنده است ؟

 

اخیرا شباهت بسیار زیاد و باورنکردنی یک جوان اسپانیایی به نام «سرجیو کورتس» باعث ایجاد تردید‌هایی مبنی بر زنده بودن مایکل جکسون شده است. مخصوصا که «سرجیو کورتس» کنسرت‌های زیادی نیز در سال‌های اخیر برپا کرده است و رقص‌های ویژه مایکل را روی آهنگ‌های او در رویداد‌های مختلفی در سراسر جهان اجرا می‌کند.​

این جوان اسپانیایی که «مایکل جکسون زنده» لقب گرفته در جدیدترین پست توئیتری خود از طرفدارانش دعوت کرده تا به کنسرت او در تایلند ملحق شوند.

گردآورنده: علی اکبر رضایی



+ 8
مخالفم - 8
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری