پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ۱۱:۰۰
۱۱
۰
نسخه چاپی

ناگفته‌های سردار جعفری درباره نحوه بازداشت روح‌ الله زم+فیلم

ناگفته‌های سردار جعفری درباره نحوه بازداشت روح‌ الله زم+فیلم
تقریبا بعد از گذشت یک ماه از زمان بازداشت روح الله زم مدیر کانال تلگرامی آمدنیوز، سردار عزیز جعفری، فرمانده سابق سپاه درباره نحوه دستگیری این مهره ضدانقلاب توضیحاتی ارائه کرده است.

روح‌الله زم سازنده سایت و کانال تلگرامی آمد‌نیوز پس از ۴ سال بحث و جدل علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، در اختیار اطلاعات سپاه پاسداران قرار گرفت.

از وقایع دی ماه ۱۳۹۶ نام آمدنیوز بر سر زبان‌ها افتاد. هرچند پیش از آن و با بازداشت برخی خبرنگاران در داخل ایران به دلیل ارتباط با آمدنیوز، موضوع روح‌الله زم و کانال او بحث‌برانگیز شده بود اما بعد از آشوب‌های ۹۶ بود که آمدنیوز به‌عنوان یک کانال دردسرساز زیر ذره‌بین قرار گرفت؛ کانالی که با صراحت مردم را دعوت به اغتشاش می‌کرد.

مطالب مرتبط: روح‌الله زم در نجف قصد انجام چه کاری را داشت؟+ اظهارات همسرش

فعالیت‌های آمدنیوز چنان بود که حتی تلگرام هم آمدنیوز را با شکایت ایران و به‌دلیل تبلیغ فعالیت‌های تروریستی از دسترس خارج کرد. با این حال کمی بعد همان تیم به نام صدای مردم کانالی را به راه انداخت که اکنون در اختیار سپاه پاسداران است.

22 مهر ماه بود که کانال تلگرامی ضدانقلاب آمدنیوز با درج پیامی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توقیف شد و همه از خبر بازداشت ناگهانی روح الله زم موسس و مدیر کانال تلگرامی و سایت «آمدنیوز»، باخبر شدند.

مطالب مرتبط : چرا دستگیری روح الله زم برای سرویس‌های امنیتی کشور مهم بود؟

این روزها که تقریبا مصادف با زمان بازداشت این نیروی ضدانقلاب است مصاحبه ویدیویی سردار عزیز جعفری فرمانده سابق سپاه درباره نحوه دستگیری و بازداشت روح الله زم در رسانه ها و فضای مجازی در حال دست به دست شدن است.

titrebartar.com

 

توضیحات سردار جعفری درباره نحوه بازداشت روح‌الله زم

سردار جعفری اکنون در توضیحاتی درباره بازداشت او گفته است: «این اقدام، از حدود یک سال پیش در دستور کار ما قرار گرفته بود. یکی دو بار هم تا پای کار رفته بودیم که این اقدام انجام شود اما حادثه یا مشکلی پیش می آمد و فرصت نبود که این کار درست انجام شود که الحمدلله این بار انجام شد و این واقعا یکی از ابعاد قدرت سپاه است».

به گزارش تیتربرتر، سردار جعفری تا اردیبهشت ماه سال 98 به مدت 12 سال فرماندهی سپاه پاسداران را بر عهده داشت. روح الله زم، مدیر آمدنیوز نیز در مهرماه سال 98 بازداشت شد.

 

در ادامه ویدیویی از  ناگفته های سردار جعفری درباره نحوه بازداشت روح‌الله زم را خواهید دید




+ 11
مخالفم - 12
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری