پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ۱۴:۱۳
۹
۰
نسخه چاپی
رییس جمهور؛

۵۳ میلیارد بشکه نفت در یک مخزن بزرگ کشف شده است

رییس جمهور؛
رییس جمهور در یزد گفت: درست زمانی که آمریکایی ها فروش نفت ایران را تحریم کردند و بر ملت ما فشار آوردند، کارگران و مهندسین عزیز ما توانستند ۵۳ میلیارد بشکه نفت را در یک مخزن بزرگ کشف کنند.

حسن روحانی رئیس جمهور امروز (19 آبان) در جمع مردم یزد در میدان امیرچخماق گفت: مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در تلاش های اکتشافی خود که از سال 95 شروع شده، موفق به کشف یک میدان بزرگ نفتی با ذخیره نفت درجای به میزان 53 میلیارد بشکه نفت شده است.

روحانی با بیان اینکه این هدیه کوچک دولت و شرکت ملی نفت و وزارت نفت به ملت بزرگ ایران است، گفت: یک میدان نفتی به اندازه ۵۳ میلیارد بشکه نفت کشف شده است که این میدان نفتی بزرگ از بستان آغاز می‌شود و تا نزدیک امیدیه ۲۴۰۰ کیلومتر مربع ، وسعت این میدان نفتی است.

وی افزود: این لایه نفتی ، ۸۰ متر عمق دارد و نفت در جای آن ۵۳ میلیارد بشکه است ، این نشان آن است که ما کشور ثروتمندی داریم و علیرغم دشمنی‌های آمریکا به کاخ سفید اعلام می‌کنیم که به کوری چشم همه دشمنان ملت ایران در ایامی که شما فروش نفت ایران را تحریم کردید و بر ملت ما فشار آوردید، کارگران و مهندسین عزیز ما توانستند ۵۳ میلیارد بشکه نفت را در یک مخزن بزرگ کشف کنند.



+ 9
مخالفم - 5
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری