پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۸ ۱۷:۲۱
۱۱
۰
نسخه چاپی

ساماندهی نیروهای حق التدریس از نیازها است

نوشهر - نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، ساماندهی نیروهای حق التدریس و رتبه بندی معلمان را از نیازهای فرهنگیان استان برشمرد.

 

ساماندهی نیروهای حق التدریس از نیازها است

 

 

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم احمدی بعدازظهر پنجشنبه در نشست همنشینی فرهنگیان مازندران در نوشهر با اظهار اینکه ساماندهی نیروی انسانی امری مهم به شمار می رود تصریح کرد: نیروهای حق التدریس زیادی در آموزش و پرورش فعالیت دارند که باید ساماندهی شوند.

وی با اشاره به اینکه دیوان عدالت نمی توان فراتر از قانون نظر دهد تصریح کرد: تا پایان برنامه ششم توسعه زمان زیادی نداریم و باید ساماندهی معلمان اجرایی شود.

احمدی، رتبه بندی معلمان، حق نوار مرزی و ساماندهی نیروهای حق التدریس را از مهمترین مطالبات و نیازها بیان کرد.

حسین حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران نیز در این مراسم، با بیان اینکه اگر آموزش و پرورش در نهاد خانواده اثرگذار است و اگر وضع موجود را ناشی از نگاه دیروز می دانیم گفت: باید نگاه امروز را برای فردا بهتر تغییر دهیم و معلم بهترین نقش را برای هدایت و تغییر دارند.

وی گفت: اگر معقدیم آموزش و پرورش آینده کشور را می سازد و اگر می خواهیم آموزش و پرورشی داشته باشیم که درون آن اندیشه درست داشته باشند همه در گرو این است که باید به آن توجه ویژه کنیم.

وی یادآور شد: باید احترام را به معلمان برگردانیم و باید به معلمان اعتماد کنیم و اگر این اعتماد به بدنه جامعه تزریق و نگاه ما نسبت به معلمان عوض شود می توانیم به وضعیت موجود سامان بخشیم.

 

 



+ 11
مخالفم - 8
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری