پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ۱۴:۳۸
۷
۰
نسخه چاپی

پنج تیم شانس قهرمانی دارند

پنج تیم شانس قهرمانی دارند
مهاجم سابق فوتبال ایران معتقد است امسال هم مثل سال قبل تا هفته‌های آخر لیگ جذاب است و پنج تیم شانس قهرمانی خواهند داشت.

سیدصالحی پیرامون کیفیت لیگ نوزدهم اظهار داشت: لیگ امسال قاعدتا اول فصل با اتفاقاتی که افتاد مقداری به خاطر قضیه فیفا دیرتر شروع شد ولی تیم‌های پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و مخصوصا استقلال بخت قهرمانی دارند. در هفته‌های اخیر استراماچونی یک طرز تفکرجدیدی را وارد فوتبال استقلال کرد. استقلالی که 14-15 بازیکن از دست داد ولی به نظر من تفکرش را توانسته به تیم القا کند و تیم رفته به رفته خیلی بهتر می‌شود و به نظر من یکی از زیباترین تیم‌هایی که دارد فوتبال بازی می‌کند استقلال است. من امسال مطمئنم مثل سال قبل تا هفته‌های آخر لیگ جذاب است و قهرمان هفته‌های آخر مشخص می‌شود چون اگر یک تیم بتواند تمرکزش هم از لحاظ بدنی و هم از  لحاظ امتیاز جمع کردن بتواند اوایل فصل خوب کار کند و همین را امتداد بدهد تا آخر فصل می‌تواند قهرمان شود و به نظر من بین آن 4-5 تیمی که بالای جدول هستند.

بیشتر بخوانید: استراماچونی در استقلال ماندنی شد

سیدمهدی سیدصالحی در این باره ،گرفت: من همان‌طور که در فوتبالم عجله نداشتم که به پله‌های بالاتر برسم در مربی‌گری هم هدفم این است که اول سطح علمی‌ام را بالا ببرم، چون قضیه فوتبال بازی کردن با مربی‌گری 2 فلسفه جدا است و ما فوتبال را کنار گذاشتیم و آن یک تجربه بوده و الان باید حالت علمی‌اش را هم یاد بگیریم که بتوانیم این را انتقال دهیم به بازیکنان دیگر. سعی من این است که بتوانم کلاس‌های بالاتر را بگذرانم و عجله‌ای برای تیم گرفتن ندارم.

مهاجم سابق استقلال درباره حضور مربیان خارجی در فوتبال ایران گفت: مربیان خارجی باید بیایند که بتوانند ثبات داشته باشند و کارشان ادامه‌دار باشند. مربی خارجی که بیاید یک فصل بماند جز اینکه هزینه‌ای روی دست باشگاه بگذارد چیز دیگه‌ای نخواهد داشت. اگر بتوانیم از مربیان خارجی در رده‌های پایه‌ استفاده کنیم مثل تیم ملی قطر که از مربیان خارجی استفاده کرد خیلی به نظر من بهتر است.

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران درباره وضعیت تیم امید اظهار داشت: تیم امید مدتی با کرانچار، بعد فرهاد مجیدی کار کرد و حالا تیم در اختیار حمید استیلی است. به نظر من بازیکنان خوبی داریم و می‌توانیم با یک اتحاد و همدلی به المپیک صعود کنیم.

بیشتر بخوانید: مزایا و معایب جدایی کالدرون از پرسپولیس

سیدصالحی درباره وضعیت تیم ملی و شانس آنها برای صعود گفت: زمان کم است اما بچه‌های ما در زمان‌های خاص کارهای بزرگ کردند. ویلموتس طرز تفکرش یک فوتبال تهاجمی است اما بازیکنان ما مقداری از حالت تدافعی هم خارج شدند. مثلا بازی کامبوج بازی نبود که بخواهد عیار تیم ملی ما را نشان دهد. تفاوتش با زمان کی‌روش این بود که بیشتر به تمرینات تیم‌های دیگر نگاه می‌کند و بازیکن دعوت می‌کند ولی به نظر من پلن خاصی ندارد. تیم ملی‌مان بابت دفاع کردن و حمله کردن تاکتیک خاصی ندارد. عیار تیم ما جلوی بحرین و عراق مشخص نمی‌شود و ما باید جلوی تیم‌هایی مثل کره و ژاپن خودمان را نشان دهیم. ما الان جلوی عراق و بحرین نتوانستیم نتیجه بگیریم و یک دل نگرانی برای مردم‌مان است که جلوی دیگر تیم‌ها چطور نتیجه خواهیم گرفت.



+ 7
مخالفم - 6
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری