پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ۰۰:۳۵
۱۱
۰
نسخه چاپی
برخورد زننده با کودک کار

آزار دهنده ترین خنده دنیا

برخورد زننده با کودک کار
حیوان انسان نمایی که یک کودک کار را به درون سطل زباله انداخت

انتشار ویدیویی که در آن مرد جوانی یک کودک کار را درون سطل زباله می‌اندازد باعث جریحه‌دار شدن احساسات کاربران شبکه‌های اجتماعی شده که در ادامه نمونه ای از آن را می‌خوانید.

ورود دادستان کرج به موضوع کودک زباله‌گرد

حاجی رضا شاکرمی دادستان کرج گفت: دستورات قضایی لازم در این خصوص صادر شده و موضوع در دست بررسی است.

وی اضافه کرد: هم اکنون پیگیری های لازم از سوی دستگاه های مربوطه در حال انجام است.

از عصر یکشنبه ویدئویی در فضای مجازی منتشر گردیده که در آن کودک زباله گردی را نشان می دهد که توسط فردی مورد اذیت و آزار قرار داده می شود.

در این رابطه برخی خبرگزاریها و کانالهای تلگرامی اخبار ضد و نقیضی درباره دستگیری عامل این اقدام زشت به نقل از مسوولان بهزیستی البرز و دادستان کرج منتشر کردند.

بر این اساس خبرنگار تیتر برتر برای بررسی جزییات ماجرا و محل بروز این حرکت غیراخلاقی که افکار عمومی را جریحه دار کرده است ، موضوع را از دادستان کرج پیگیری کرد که تا لحظه مخابره این تلاشها بی نتیجه ماند و وی در زمینه اظهار نظری نکرد.

اسدالله حیدری مدیر کل بهزیستی البرز نیز در گفت و گویی کوتاه عنوان کرد: بر اساس شنیده ها، این کودک آزاری در کرج بوده و گفته می شود مقام قضایی نیز ورود کرده است اما بنده نیز اطلاع دقیقی ندارم و به درستی نمی دانم که این موضوع مربوط به کرج هست یا خیر.

وی گفت: اورژانس اجتماعی(۱۲۳) را مامور کرده ایم که فردا دوشنبه این موضوع را بررسی کند که آیا مربوط به کرج هست یا خیر.

مطالب مرتبط : سرنوشت مبهم کودکان کار و خیابانی

واکنش رییس سازمان بهزیستی

رییس سازمان بهزیستی در پی انتشار ویدئویی از آزار یک کودک زباله‌گرد، ضمن واکنش اعلام کرد:‌ این سازمان به این موضوع ورود کرده و تا حصول نتیجه پیگیری‌های خود را ادامه خواهد داد.

وحید قبادی دانا روز یکشنبه درباره انتشار ویدیویی از یک کودک زباله گرد که از سوی فردی به داخل سطل زباله انداخته می‌شود، گفت: متاسفانه این ویدیوی ناراحت‌کننده را بنده هم دیدم و بلافاصله دستور پیگیری دادم و تاکید کردم که بررسی شود که این ویدیو چه زمانی رخ داده و مربوط به کدام شهر است تا ما بتوانیم از این طریق و با پیگیری‌های قضایی با عاملان این اقدام برخورد کنیم.

 قبادی دانا در مورد انتشار این فیلم نیز گفت: اگر مشخص شود که انتشار این فیلم به قصد آزار این فرد بوده حتماً با سازندگان فیلم نیز برخورد خواهد شد.

 رییس سازمان بهزیستی همچنین درباره اینکه بهزیستی چه اقداماتی برای کودکان زباله گرد انجام داده، گفت: تاکنون اقدامات زیادی انجام شده اما در آخرین اقدامات‌مان با توجه به اینکه پیمانکاران شهرداری متولی بازیافت زباله‌ها هستند با مسئولان شهرداری تهران جلسه گذاشته و بنا شد تا اگر این پیمانکاران از کودکان استفاده می‌کنند برخوردهای لازم با آنان صورت بگیرد.



+ 11
مخالفم - 4
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری