پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ۰۱:۱۴
۶
۰
نسخه چاپی
دختران ایرانی لاکچری و خوشتیپ

لاکچری ترین تیپ های سال 99 مخصوص دختران

دختران ایرانی لاکچری و خوشتیپ
استایل های لاکچری و پیشنهادی برای دختران خوش پوش ایرانی در سال 99

چند پیشنهاد خوب برای تیپ های لاکچری دختران خوشتیپ ایرانی در سال 99 مرور می کنیم.

پیراهن های دکمه دار لاکچری

پیراهن های دکمه دار میداکسی که به استایل کژوال تعلق دارند، به همراه بوت پنجه گرد که ترند امسال است، انتخاب فوق العاده ای برای تیپ های لاکچری سال 99 است. رنگ های سبز زیتونی، خاکی، بژ، اخرایی و… امسال روی بورس هستند پس بهتر است پیراهن جذاب و راحت را از این رنگ انتخاب کنی. می توانی در روزهای سرد، از یک کت کوتاه مشکی به همراه این استایل استفاده کنی. 

پیراهن ها درتیپ های پاییزی  سال 99 نقش مهمی به عهده دارند. یک پیراهن میدی با طرح چهارخانه، همان چیزی است که استایل خیابانی پاییزی تو را به بهترین نحو لاکچری خواهد کرد. این مدل پیراهن، با آستین های سه ربع و یقه مردانه، در عین سادگی، بسیار کلاسیک است. 

یک بلیزر مشکی ساده با آستین های بالا زده شده به همراه شلوار جین سرمه ای تیره و کفش های نوک تیز، برای استایل خیابانی نیمه رسمی بسیار مناسب است. در استایل ایران هم این مدل بلیزر می تواند جایگاه فوق العاده ای داشته باشد. همانطور که می بینی جذابیت گاهی در سادگی است. نیازی نیست همیشه با جدیدترین ترندها پیش بروی. گاهی بهترین کار این است که کمد لباس هایت را به خوبی بشناسی و آیتم های آن را به مدل های تازه ای با هم ترکیب کنی. 

دامن های لاکچری

ترکیب دامن مینی با بوت سفید بلند و یک شومیز سفید، ایده ای کلاسیک و بسیار جذاب است که به همراه کت طرح دار، تکمیل خواهد شد. بهترین کار این است که به همراه بوت سفید، به سراغ رنگ های روشن بروی و برای استایل خیابانی پاییز امسال، دل به رنگ های سفید و کرم و بژ بدهی. 

ایده پوشیدن جوراب های مخمل به همراه کفش ورنی، استایل پاییزی تو را جذاب تر از همیشه نشان می دهد. پارچه مخمل در عین حال که گرم و نرم است، با فصل پاییز تطابق زیادی دارد. به ویژه اگر رنگ آن قرمز باشد. همانطور که می بینی روی این جوراب ها، دور مچ پا زنجیر بسته شده که مثل مچ بند شده است. این هم ترند تازه امسال اسات که دختران ایتالیایی به ما معرفی می کنند! 

دامن چهارخانه پیلی دار در کمد اکثر ما پیدا می شود! آیتم های چهارخانه در این فصل ترند هستند پس با خیال راحت از آن ها استفاده کن. یک دامن چهارخانه میداکسی با ترکیب رنگ نسکافه ای- مشکی را با یک بلوز مشکی ست کن و برای تکمیل این استایل خیابانی پاییزی، از بوت پاشنه دار استفاده کن. 



+ 6
مخالفم - 14
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری