پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ۱۸:۴۴
۱۸
۰
نسخه چاپی

زیباترین پارک آبی جهان در کجاست؟

زیباترین پارک آبی جهان در کجاست؟
یکی از پارک های زیبای جهان در کشور مالزی قرار دارد این پراک جاذبه های دیدنی فراوانی دارد در تیتربرتر به معرفی این پارک زیبا پرداخته ایم با ما همراه باشید.

کشور مالزی از نظر گردشگری در جایگاه خوبی قرار دارد بسیاری از افراد در ماه های پاییز و زمستان و تعطیلات نورورزی به سراغ شهر کوالالامپور، یعنی پایتخت این کشور می روند. مالزی که در منطقه ای استوایی قرار دارد با طبیعت همیشه سبز و تفریحات رنگارنگ پایتختش، سر گردشگران را گرم خود می کند. کوالالامپور پایتخت و یکی از مهم ترین شهرهای این کشور است که امکانات جذاب، مراکز خرید متنوع و مارک دار و البته تفریحاتش زبانزد است.

 این کشور به دلیل موقعیت جغرافیایی‌اش که در منطقه‌ی استوایی قرار دارد با طبیعت همیشه سبز و تفریحات رنگارنگش سر گردشگران کوالالامپور را به خود گرم می‌کند، به طوری که در سال‌های اخیر بسیاری از بازدیدکنندگان در تمامی فصول سال به سراغ تور مالزی می‌روند تا به پایتخت زیبای کوالالامپور سفر کنند تا از دیدنی‌های مالزی بازدید کنند و از آن همه زیبایی لذت ببرند.

بیشتر بخوانید: ماجراجویی در زیباترین نقطه ایتالیا

خصوصیات و مشخصات پارک آبی سان وی لاگون

مجموعه تفریحی سان وی لاگون بیشتر به خاطر پارک آبی آن معروف شده است، این پارک از مناطق تفریحی و توریستی بزرگ کوالالامپور به شمار می‌آید که هرساله گردشگران فراوانی را از سراسر دنیا به سمت خود جذب می کند. این پارک در سال 1993 افتتاح شده و در چند سال گذشته همواره رتبه اول در جذب گردشگر در مالزی به خود اختصاص داده است. ما در علاءالدین تراول به شما توصیه می کنیم اگر در قالب تور مالزی و یا انفرادی به این کشور سفر کردید حتما یک روز کامل از وقت خود را برای گشت و گذار در پارک آبی سان وی لاگون اختصاص دهید.

در پارک آبی سان وی لاگون می‌توانید از بزرگترین ساحل موج سواری شنی و مصنوعی دنیا، طولانی ترین پل عابر پیاده معلق در دنیا، بلندترین پرتاب تیرکمان در آسیا، اولین باغ وحش تعاملی در مالزی و یکی از طولانی ترین مسیرهای فلایینگ فاکس (مسیر پرواز با کابل) دیدن کنید و نهایت لذت را ببرید. اگر به دنبال تفریحات هیجان‌انگیز در پارک آبی سان وی لاگون هستید می‌توانید یک بورد بردارید و خود را سرگرم موج سواری در این پارک کنید.

قطعا یکی از بهترین پارک های موضوعی و شهربازی های مالزی، سان وی لاگون است که بسیاری با پارک آبی آن آشنایی دارند. برای این که به این مجموعه تفریحی هیجان انگیز بروید، کافی است خودتان را به پتالینگ جایا (Petaling Jaya)، منطقه ای در 15 کیلومتری مرکز شهر کوالالامپور برسانید. وقتی پا به درون پارک موضوعی سان وی لاگون بگذارید با مجموعه ای از انواع تفریحات آبی و غیر آبی متنوعی رو به رو خواهید شد که با گشت و گذار در آن، محال است لحظه ای کسل و کلافه باشیداین پارک موضوعی بزرگ در کل 35 هکتار وسعت دارد 

بخش مختلف پارک آبی سان وی لاگون

1- نیکلدیون لاست لاگون

2- پارک آبی

3- شهربازی

4- باغ وحش

5- پارک هیجان

6- پارک وحشت

 در هر یک از این بخش ها سرگرمی های متنوع و غیر قابل چشم پوشی، به گونه ای در برابر شما قرار می گیرد که متوجه گذر زمان و اتمام روز نخواهید شد. زمانی که پارک موضوعی سان وی لاگون در سال 1992 در مالزی افتتاح شد، سالانه 2 میلیون بازدیدکننده را به خود اختصاص داد و افتخارات و عناوین مختلفی را از آن خود کرد. به طور مثال نخستین فلو راید (نوعی شبیه ساز موج سواری) و نخستین سینمای 5 بعدی و آبی مالزی، در مجموعه سان وی لاگون افتتاح شد. همچنین عنوان بزرگترین سرسره آبی جهان در سال 2013، به سرسره وو'ووزلا در سان وی لاگون تعلق گرفت. البته بزرگترین ساحل مصنوعی موج دار در دنیا و طولانی ترین پل معلق مالزی را نباید از قلم انداخت. طیف متنوع سرسره های آبی، بازی های هیجان انگیز با گردش 360 درجه و ... نیز از دیگر تفریحات جالب توجه سان وی لاگون هستند. 

از دیگر سرگرمی‌ها و بازی‌های جذابی که در پارک آبی سان وی لاگون می‌توانید داشته باشید تفریحانی همچون دوچرخه سواری بر روی کوه، بالا رفتن از دیوار، بانجی جامپینگ، کارتینگ، سوار شدن بر خودروی همه جارو (ATV)، تئاتر ترسناک، پونتیاناک و جنگ لیزری ترمیناتور است که حساب زمان را از دست شما خارج و آدرنالین خونتان را بالا می‌برد. برای بازدید از دیدنی‌های مالزی کافی است در تور مالزی علاءالدین تراول ثبت نام کنید تا خاطرات خوشی را با ما برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

بیشتر بخوانید: جاذبه های گردشگری کشور شگفت انگیز قبرس

گفتنی است سان وی لاگون یک مجموعه پارک وسیع است که از بخش های متنوعی تشکیل شده. در این مجموعه بیش از 90 جاذبه گردشگری در 6 پارک، شهربازی، پارک آبی، پارک حیات وحش، اکستریم پارک و نخستین نیکلدون تم لند (Nickelodeon Themed Land) دیده می شود. شما می توانید یک روز کامل را در این مجموعه خوش بگذرانید.



+ 18
مخالفم - 13
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری