پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ۲۱:۱۰
۴
۰
نسخه چاپی
فینال زودرس جام حذفی

جدال استقلال و سپاهان این بار در ایستگاه حذفی

فینال زودرس جام حذفی
مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران, در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد.

ادموند بزیک و سیروس دین محمدی میهمانان مراسم قرعه کشی بودند.

برنامه مسابقات این مرحله به شرح زیر است: (نام تیم‌های میزبان ابتدا آمده است)

استقلال - سپاهان

شهرداری ماهشهر - پرسپولیس

تراکتور تبریز - مس کرمان

نفت مسجدسلیمان - شاهین شهرداری بوشهر

این دیدارها روز دوشنبه 2 دی ماه سال 98 برگزار می‌شود.

واکنش قلعه‌نویی به رویارویی دوباره با استقلال

 امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان به رویارویی تیمش با استقلال در جام حذفی واکنش نشان داد.

امیر قلعه‌نویی در خصوص برگزاری مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی و برخورد تیم فوتبال سپاهان با استقلال، اظهار داشت: بالاخره قرعه‌کشی جام حذفی است و احتمال داشت ما با هر تیمی برخورد کنیم. همه چیز شانس بود و ما به استقلال برخورد کردیم. معمولا بازی‌های استقلال و سپاهان بازی‌های خوبی می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در دیدار قبل هم همه دیدند که یک بازی خوب بود. فارغ از برخی مسائل و از نظر تاکتیکی تمام بیننده‌ها لذت بردند و امیدوارم که این بازی هم در جام حذفی یک بازی زیبا شود و از این تقابل بازی هم تماشاگران لذت ببرند.

استارت استراماچونی برای قهرمانی آسیا

از اتاق مدیریت باشگاه استقلال اخبار امیدوارکننده‌ای به بیرون درز پیدا کرده است. اتاق امیرحسین فتحی از حدود ۱۴ روز پیش محل رفت و آمد‌های متعدد آندره‌آ استراماچونی بود.

جلسات شبانه هیئت مدیره استقلال

از اوایل مهر ماه (۸ مهر) که استقلال توانست گل‌ریحان را در چارچوب مسابقات جام حذفی شکست بدهد اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال به تکاپو افتادند تا برای رفع مشکلات استقلال بیش از پیش تلاش کنند. در روز‌هایی که مجوز حرفه‌ای استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا معطل پرداخت بدهی عده‌ای از طلبکاران داخلی و خارجی بود مدیران استقلال (به گواه مصاحبه‌های فتحی، ماجدی، منزوی و خلیل زاده – اعضای هیئت مدیره) تقریباً هر شب دور هم جمع می‌شدند. در همان روز‌ها سنگ بنای اتفاقات خوبی که قرار است در نیم‌فصل برای استقلال رقم بخورد گذاشته شد.

شعار علیه فتحی

لابه‌لای نتایج خوبی که استقلال در لیگ برتر می‌گرفت مصاحبه‌های قبل و بعد از هر بازی از زبان استراماچونی موجب می‌شد تا طرفداران استقلال علیه مدیرعامل باشگاه موضع گیری کنند. آن‌ها با این ذهنیت که جدایی ۱۶ بازیکن و عدم تمدید قرارداد پاتوسی از ابتدای فصل به دلیل عدم مدیریت فتحی بوده حتی پس از گل پنجم استقلال به صنعت نفت باز هم شعار «حیا کن رها کن» را برای فتحی سردادند! همان زمان بود که مدیرعامل استقلال در جلسات متعدد با اعضای هیئت مدیره نسبت به این وضعیت اعلام خطر کرده و خواستار تخصیص بودجه بیشتر شد تا به جبران تابستان ۹۸، در نیم‌فصل یارگیری خوبی داشته باشند.

ملاقات با استراماچونی

سه روز پیش از دیدار با تراکتور وقتی تمرین استقلال به دلیل بارندگی در زمین تمرین این تیم تعطیل شد موج حملات به فتحی و باشگاه بیش از پیش شد. برخی شایعه قهر فتحی و استراماچونی را هم مطرح کردند؛ حتی گزارشگر واحد مرکزی خبر با ارسال گزارشی از مقابل ساختمان باشگاه نیز به این مسئله دامن زد که فتحی بلافاصله آن را تکذیب کرده و فردای همان روز با حضور در محل تمرین اوضاع را مثبت اعلام کرد.

پس از آنکه استقلال، تراکتور را در خانه شکست داد و باز هم استراماچونی در تبریز از دست خالی اش روی نیمکت گله کرد، فتحی اولین قرار ملاقات را با او در دفتر مربیان مجموعه انقلاب هماهنگ کرد. بررسی لیست استقلال و خروجی و ورودی آن از مهمترین اتفاقات هفته‌های پس از دیدار با تراکتور و در نهایت تعطیلات لیگ برای اردوی تیم ملی بود.

خیز بلند با لیست رؤیایی

استقلال همین حالا یک جای خالی در لیست خود دارد. غیر از آن دو جای خالی دیگر هم با خروج داریوش شجاعیان و محسن کریمی در لیست استقلال باز می‌شود. مرتضی تبریزی و میلاد باقری هم که جدایی‌شان در نیم‌فصل قطعی شده است. شنیده‌ها حاکی از آن است که دانشگر هم قول حضور در یک تیم دیگر را به باشگاهی لیگ برتری داده و استراماچونی گفته علاقه‌ای به کار با او ندارد.

با این وصف استقلال در نیم‌فصل ۶ جای خالی خواهد داشت. طبق اعلام سازمان لیگ استقلال می‌تواند در نیم‌فصل ۶ بازیکن بزرگسال جذب کند که هم می‌توانند لیگ برتری باشند و هم از تیم‌های لیگ دیگر دسته‌ها. شنیده‌ها از دفتر مدیرعامل استقلال حاکی از آن است که استراماچونی و فتحی لیست پرقدرتی را بسته‌اند و مدیرعامل نیز در حالا مذاکره با اعضای هیئت مدیره استقلال و مدیر برنامه‌های بازیکنانی است که در این لیست رؤیایی جای دارند.

استقلال آسیایی بسته می‌شود

طبق اطلاعاتی که از دفتر فتحی به دست آوردیم ظاهراً او پس از مشاهده پیشرفت فوتبال استقلال با حضور استراماچونی دست او را برای یارگیری باز گذاشته و گفته لیستی تهیه کند که در لیگ قهرمانان آسیا از پس هر حریفی برآمده و شانس آبی‌ها برای دستیابی به ستاره سوم قهرمانی در آسیا را بالا ببرد. گفته می‌شود در این لیست دو بازیکن خارجی و ۴ بازیکن لیگ برتری قرار دارند که می‌توانند خواسته استراماچونی برای داشتن یک نیمکت پرقدرت را برآورده کنند.



+ 4
مخالفم - 5
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری