پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ۱۰:۳۵
۸
۰
نسخه چاپی

توجه مدیران مدارس فوتبال به نیاز ها و خواسته های بازیکنان

توجه مدیران مدارس فوتبال به نیاز ها و خواسته های بازیکنان
همان گونه که مدیران یک مدرسه فوتبال از بازیکنان خواسته هایی همچون پرداخت به موقع شهریه، رعایت نظم و انضباط و...را دارند، آن ها و خانواده هایشان نیز خواسته های به جایی از مدارس فوتبال داشته که توجه به آن ها ضروری بوده و جزو وظایف متولیان امر است.

یکی از مهم ترین این خواسته ها، اهمیت دادن به وقت و زمانی است که بازیکن برای آموزش و تفریح نیاز داشته و در واقع به همین هدف در آن مدرسه فوتبال ثبت نام نموده است.

گاها برخی از مدیران مدارس فوتبال و حتی مربیان، از سر و ته تمرین زده به گونه ای که سانس 2 ساعته در 1 ساعت خلاصه می شود. یا اینکه به دلایل واهی، گاه و بیگاه تمرین و سانس ها را تعطیل نموده، در حالی که هزینه 1 ترم را تمام و کمال دریافت داشته و جالب تر آنکه بابت تعطیلی سانس ها هزینه ای به مربی نمی پردازند.

در حالی که یک مربی برای آن سانس و مبلغی که قرار است دریافت نماید، از قبل برنامه ریزی کرده و اگر از جانب مدرسه فوتبال به هر دلیلی تمرین لغو شود، ایرادی متوجه مربی نبوده که بخواهد تاوان آن را پس دهد. چرا که نه تنها پیشاپیش مبالغ تمامی جلسات تمرینی از بازیکنان دریافت شده، بلکه بر اثر هر 1 جلسه تعطیلی مدرسه فوتبال، سود بی دردسر و قابل توجهی متوجه جیب مدیر آن خواهد شد.

بسیاری از خانواده ها از این حق مسلم خود مطلع نبوده و کافی است یکی دو جلسه پرداخت شهریه شان به تعویق بیفتد. آن گاه متوجه می شوند که چه رفتاری با آن ها صورت خواهد پذیرفت! در صورتی که خانواده ها می بایست سانس یا سانس هایی که طی 1 ترم به دلایل غیرقابل توجیه و تنها با هدف سود آوری بیشتر تعطیل شده را مدنظر قرار داده تا از شهریه پرداختیشان کسر نمایند.

به جز این خواسته پیش پا افتاده خانواده ها که غالبا نادیده گرفته می شود، تهیه امکانات تمرینی مناسب، برگزاری کلاس های توجیهی عملی و تیوری، آموزش صحیح و اصولی مطابق با علم روز فوتبال دنیا و...نیز از مهم ترین حقوق آن ها بوده که می بایست پیگیر و خواهان آن باشند.

محسن بابادی



+ 8
مخالفم - 9
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری