پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ۱۰:۴۵
۴
۰
نسخه چاپی

نامه مجلس به وزیر ورزش

یک نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به وزیر ورزش اعلام کرد در صورتی که فدراسیونی، نیروی بازنشسته دارد، اعتبارات تخصیصی به آنها باید متوقف شود.

 

قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها در فدراسیون‌های ورزشی از آذرماه سال گذشته اجرایی شد که به دنبال آن تعدادی از روسای فدراسیون‌ها مانند قایقرانی، سه‌گانه، هندبال، والیبال و ... رفتنی شدند و وزارت ورزش و جوانان هم با معرفی سرپرست، در زمان‌های مختلف انتخابات فدراسیون‌ها را برگزار کرد.

مهرماه امسال حمیده زرآبادی نماینده مرم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه‌ای به مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان خواستار بررسی اجرایی شدن این قانون در فدراسیون‌ها شد.

براساس این نامه، فدراسیون‌هایی که خلاف قانون عمل کرده باشند، نمی‌توانند از بودجه تخصیصی وزارت ورزش و جوانان استفاده کنند.

آبان‌ماه امسال این نامه از دفتر وزیر ورزش به ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع ارجاع شده است.

متن نامه به این شرح است:

لطفا در اسرع وقت دقیقا بررسی و چنانچه هر یک از فدراسیون‌های ورزشی برخلاف قانون نسبت به بکارگیری بازنشستگان اقدام نمودند، برخورد لازم صورت گرفته و در صورت عدم تمکین نسبت به اجرای قانون تخصیص اعتبار فدراسیون مربوطه متوقف و به مراجع ذی‌صلاح معرفی شوند.

با وجود ابلاغ رسمی قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها در فدراسیون‌های ورزشی، تعدادی از بازنشستگان به صورت مشاور فعالیت دارند و یا عضو هیات رئیسه هستند. 



+ 4
مخالفم - 8
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری