پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ۱۳:۵۷
۸
۰
نسخه چاپی

ابطحی: چرا یک خَیِر در مدارس خمیردندان خارجی توزیع کرده است؟

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از توزیع خمیر دندان سیگنال در چندین مدرسه توسط یک خیر اظهار کرد: چرا در سال رونق تولید در این موضوع از خمیر دندان داخلی خودمان استفاده نشده است؟


محمدجواد ابطحی

به گزارش تيتربرتر، سید محمد جواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی  گفت: رسانه‌ها این تصویر را بگیرند. این تصویر یک خمیر دندان سیگنال است که دو ماه بیشتر تاریخ ندارد. این خمیر دندان به نام خیری در مدارس استان اصفهان توزیع شده است؛ چرا از خمیر دندان خارجی استفاده می‌شود؟ مگر خمیر دندان داخلی نداریم؟ آیا نباید در سال رونق تولید از خمیر دندان داخلی استفاده کرد؟

وی افزود: چرا بند چ ماده ۸۷ بازگشت جانبازان به کار اجرایی نمی‌شود؟ آقای روحانی سهمیه آموزشگاه‌های رانندگی در موضوع بنزین مورد توجه بوده است؟ سهمیه اضافه وانت بارها هم تا آخر ماه ابطال می‌شود. فشار را بردارید.

این عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی  اظهار کرد: وزیر نفت قانون ارتقای یک پایه تحصیل ایثارگران در برنامه ششم را اجرایی نکرده است. لازم است هیات رئیسه مجلس گزارشی تهیه کند که به چه میزان از این تذکرات مجلس اجرایی شده است.




+ 8
مخالفم - 12
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری