پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ۲۰:۰۱
۵
۰
نسخه چاپی
بهترین آرایش های لاکچری در فصل سرما

لاکچری ترین آرایش های زمستان 98

بهترین آرایش های لاکچری در فصل سرما
صنعت مد در فصل سرما طرفداران بسیاری دارد به صورتی که در همه جای دنیا بیشترین نمایشاه های صنعت مد در فصل زمستان برگزار می شود.

حتما تا به حالا خیلی به این فکر افتاده ای که چه ارایشی برای فصل زمستان مناسب است و اینکه چگونه در فصل زمستان صورتم را میکاپ کنم که بدرخشم پس با تیتر برتر همراه باشید تا به شما برترین و لاکچری ترین آرایش های خاص زمستان 98 را معرفی کنیم.

هر سال در دنیای مد، فشن و زیبایی شاهد لاکچری های بسیار زیادی هستیم که نه تنها لباس پوشیدن ما را در بر میگیرد بلکه در معقوله زیبایی، آرایش مو، نگهداری از پوست و حتی لوازم جانبی استایل ما هم دخیل هستند. ییکی از جذاب ترین های این موارد که بیشتر خانم ها از آن لذت می برند، همین لاکچری های زیبایی و آرایشی است. البته خدا را شکر مدتی است که لاکچری های مراقبت از پوست، زیبایی پوست طبیعی و نگهداری از آن بسیار روی بورس آماده و حتی روی لاکچری های آرایشی هم تاثیر گذار بوده اند. با این حال دنیای آرایش و زیبایی که یکی از پر درآمد ترین صنعت های تجاری در جهان هستند هرگز خود را عقب نمی کشند و هر فصل با لاکچری های جدید تری جای پای خودشان را در دل همه مخاطبانشان حفظ می کنند. با نزدیک شدن فصل زمستان که که دقیقا کنار گوشمان ایستاده لاکچری های آرایشی هم علاوه بر لباس ها عوض شده و قرار است سبک های آرایشی متفاوتی را با هم ببینیم. شاید برای تو هم سوال باشد که این سبک ها از کجا می آیند و هر چند وقت یک بار عوض می شوند؟

هر فصل شاهد تنوع محصولات آرایشی و زیبایی هستیم و همیشه برخی از این محصولات به دلیل کیفیت بالا و توجه به نیاز مصرف کنندگان پرفروش و پرطرفدار تر هستند. این روز ها دنیای تجارت لوازم آرایش و زیبایی جزو پر در آمد ترین صنعتی هایی است که گردش مالی بالایی هم دارد. با اینکه لاکچری های زیبایی به سمت سادگی، طبیعی بودن و جذابیت های ساده تر شده اما باز هم دستان پشت پرده بلدند چه کار کنند که این تجارت جهانی چطور نخوابد؛ قطعا خود زنی نمی کنند و نمی آیند لاکچری هایی را رواج بدهند که به ضرر خودشان باشد و باز هم در دل همان لاکچری های طبیعی و سادگی یک سری محصول و خدمات به ما می فروشند. حالا ما که خیلی به این چیز ها کاری نداریم و در همین حد که اعتیاد به لاکچری و خرید پیدا نکنیم و با آگاهی خرید کنیم کافی است. اما یک بخش جذاب ماجرا آنجایی است که با توجه به تعدد این همه بلاگر های زیبایی و آرایشی یک از محصولات آرایشی و مراقبت از پوست هستند که جزو پر طرفدار ترین و پر مصرف ترین محصولات سال شناخته می شوند. از همان هایی که در به در، در این وبسایت و آن بسایت به دنبالش می گردی که یکی از آن ها را برای خودت بخری و آرایشت به جذابیت فلان بلاگر شود. نمونه بارزش کانسیلر های تارت که از دست هیچ احدی نمی افتد جزو یکی از بهترین محصولاتی بود که نه تنها در سال تولیدش بلکه هنوز هم جزو یکی از بهترین کانسیلر ها در میان این همه برند آرایشی محسوب می شود.

کرم پودر گرلن

یکی از پر طرفدار ترین های امسال کرم پودر های گرلن بود که ۹۷% از آن از مواد طبیعی و اورگانیک تهیه شده و پیگمنت های معدنی دارد. این کرم پودر پوشش و رنگ یکدست و جذابی به پوستت می دهد که تا ساعت های زیادی بایت می ماند.

مژه های قهوه ای هدی بیوتی با همکاری KAHLANA BARFIELD

همه ما با مژه های باحال این برند آشنا هستیم و تا به اینجا در سال ۲۰۱۹ این مژه های قهوه ای تیره از برند هدی بیوتی جزو برترین محصولات آرایشی زیبایی سال شناخته شده است.

ریمل IT از برند LASH BLOWOUT

همانطور که از بسته بندی آن مشخص است ای ریمل ها از برس های گردی که مو هایمان را با ان حالت می دهیم الهام گرفته است و برای داشتن مژه های ضخیم، بلند و حالت دار می تواند به ما کمک کند.

عطر هایی با رایحه گلی

این عطر ها که برند های مختلفی هم توانستند رایحه های خوبی از آن را ارائه بدهند جزو پر طرفدار ترین رایحه های شناخته است و عطر Floral Street که ادوپرفیوم هم بود، جزو بهترین در میان برند های عطر شد.

کرم پودر آبرسان فنتی بیوتی

۲ بعد از اینکه ریحانا کرم پودر های ماتش را تحت عنوان برند خودش وارد بازرا کرد که بسیار برای پوست های چرب خوب بود و تنوع رنگی بی نظیری داشت، حالا این برند کرم پودر های فوق العاده آبرسانش را برای پوست های خشک و دهیدراته وارد بازار کرده که بسیار هم در میان محصولات آرایشی ۲۰۱۹ پرطرفدار شده است.



+ 5
مخالفم - 15
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری