پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۸ ۲۱:۲۹
۱۷
۰
نسخه چاپی

بازیکن جدید استقلال کیست؟

بازیکن جدید استقلال کیست؟
«برنی ایبنی ایسی» بازیکن مد نظر باشگاه استقلال در ۶ فصل اخیر فوتبالی‌اش فقط ۶ گل به ثمر رسانده است که آمار خوبی محسوب نمی‌شود.

 ایبنی ایسی در نیجریه متولد شده است. در زمان کودکی از این کشور به استرالیا مهاجرت کرد و در منطقه کانتربری بانکس‌تاون سیدنی بزرگ شد.

معرفی برنی ایبنی

برنی ایبنی (انگلیسی: Bernie Ibini؛ زادهٔ ۱۲ سپتامبر ۱۹۹۲) بازیکن فوتبال اهل استرالیا است که در پست وینگر بازی می‌کند.

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال سنترال کوئست مارینرز، باشگاه فوتبال شانگهای اس‌آی‌پی‌جی، باشگاه فوتبال کلوب بروژ و باشگاه فوتبال سیدنی اشاره کرد.

بیشتربخوانید: آیا پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حذف می شود؟

وی همچنین در تیم‌های ملی فوتبال زیر ۲۳ سال استرالیا و استرالیا بازی کرده‌است

برنی فوتبال را از باشگاه لیگ برتر بلک تاون سیتی در سطح جوانان آغاز کرد. ۲۷ ساله و اهل استرالیاست است و سابقه حضور در لیگ‌ کشورهای بلژیک، کره‌جنوبی و کانادا را دارد.

ایسی در پست وینگر و مهاجم بازی می‌کند و شاید جالب باشد بدانید در سال‌های ابتدایی دوران فوتبالش مدافع چپ بود.

او ۶ بازی در تیم جوانان استرالیا انجام و موفق به زدن ۱ گل شده است.

ایسی سابقه یک بار پوشیدن پیراهن تیم زیر ۲۳ ساله‌های استرالیا را نیز در کارنامه ورزشی‌اش دارد.

بازیکن مورد نظر استقلال در ۶ فصل اخیر حضورش در فوتبال آمار خوبی را از خود بر جای نگذاشته است. او در این سال‌ها فقط ۶ گل به ثمر رسانده است.

خالی از لطف نیست که بدانیم ایسی سال‌ها پیش با لیام ردی دروازه‌بان استرالیایی که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را دارد، هم‌تیمی بوده است.

ماجرای شکایت استقلال از مدیرعامل فولاد

باشگاه استقلال از سعید آذری به علت مصاحبه‌ها و اظهار نظرات وی که موجب ایجاد حواشی و بروز تنش شده شکایت کرد.

باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ رسما از سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان شکایت کرد.

در این نامه که امروز به همراه مستندات ارسال شده است، باشگاه استقلال با اشاره به مواد ۲۳ و ۵۰ آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال که به موضوع مصاحبه‌ها و اظهار نظرات مدیرعامل فولاد اشاره دارد با ابراز نگرانی از حواشی ایجاد شده در آستانه دیدار احتمالی دو تیم در لیگ برتر نسبت به بروز تنش‌های بی‌مورد و ایجاد حساسیت ابراز نگرانی کرد.

در پایان این نامه باشگاه استقلال با اشاره به پیشینه قبلی نامبرده در انجام چنین رفتارهایی و ایجاد تنش، ضمن طرح شکایت و رسیدگی در اسرع وقت درخواست صدور رای بر مبنای قوانین را مطرح کرده است.

این نامه با امضای اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست باشگاه استقلال صبح شنبه ۲۱ دی‌ماه ارسال شده است.

استقلال نیم فصل سختی در پیش دارد؛ نباید بازیکنی از دست برود

پیشکسوت استقلال با بیان این که گوش مان از امروز و فردا کردن باشگاه پر است گفت: مدیران این مجموعه مراقب باشند چرا که نیم فصل سختی پیش رو دارند.

استقلال نیم فصل سختی در پیش دارد؛ نباید بازیکنی از دست برود، بهروز پرورش خواه اظهار داشت: استقلالی‌ها به هر طریق ممکن خود را در آستانه آغاز نیم فصل دوم می‌بینند. تغییرات اجباری روی نیمکت این تیم ایجاد شده و حالا آن‌ها باید از سرمربی جدیدشان حمایت کنند تا اتفاقات بدتری برای آن‌ها نیفتد.

بیشتربخوانید: نگرانی پرسپولیسی ها از نقل و انتقالات نیم فصل

وی افزود: فرهاد مجیدی چهره‌ای شناخته شده در استقلال است و از حق نگذریم باید گفت او آبرو و اعتبارش را کف دست گرفته و برای آبرو و اعتبار استقلال به میدان آمده است؛ لذا چنین فردی شایسته حمایت است و من امیدوارم باشگاه نیز تمام قد پشت سرمربی جدیدش بایستد.

پیشکسوت آبی‌ها گفت: استراماچونی رفت و دیگر جایز نیست به گذشته برگردیم و داغ دل هواداران را تازه کنیم. اما بد نیست که از اتفاقات گذشته درس بگیریم تا در آینده دچار چالش‌های جدید نشویم.

پرورش خواه بیان داشت: متاسفانه هواداران استقلال خاطرات خوشی از امروز و فردا کردن ندارند. استقلالی‌ها با درس گرفتن از اتفاقات استراماچونی باید هرچه سریعتر پول شیخ را بپردازند تا او با خیال راحت تمرین کند. این مهم‌ترین کاری است که باید در این باشگاه صورت گیرد.

هافبک پیشین آبی پوشان تصریح کرد: هنوز که بازیکن جدیدی در نقل و انتقالات جذب نشده امیدوارم اتفاقاتی نیفتد تا همین چند بازیکنی هم که داریم از دست مان بروند. استقلال نیم فصل بسیار سخت و فشرده‌ای در پیش دارد که در صورت غفلت صدمات جبران ناپذیری به این تیم وارد خواهد شد.



+ 17
مخالفم - 13
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری