پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۸ ۲۲:۲۸
۷
۰
نسخه چاپی

آیا استقلال از بحران خارج می شود؟

آیا استقلال از بحران خارج می شود؟
باشگاه استقلال چند هفته ای است که دچار بحران جدی شده است که مهم ترین آن جدایی استراماچونی از سرمربی گری استقلال است در تیتربرتر مهم ترین اخبار و حواشی استقلال تا به امروز دوشنبه 24 دی ماه پرداخته ایم با ما همراه باشید.

علی دشتی در آخرین روز نقل و انتقالات خواستار جدایی از آبی پوشان شد. این بازیکن برای دریافت رضایتنامه خود در باشگاه استقلال شده و در صورتی که مسئولان این باشگاه موافقت کنند راهی تیمی دیگر خواهد شد.

همچنین مرتضی تبریزی مهاجم تیم استقلال پس از حضور در باشگاه استقلال قرارداد خود را با آبی پوشان فسخ کرد.

تبریزی: فسخ نکردم

تبریزی بعد از خروج از باشگاه #استقلال: من به باشگاه رفتم ولی قراردادم را فسخ نکردم، در همین حد می‌توانم صحبت کنم، هنوز هیچ چیزی مشخص نیست.

بیشتربخوانید: بمب نقل و انتقالات نیم فصل 98

واکنش باشگاه استقلال به شایعه فسخ قرارداد ۲ بازیکن این تیم

باشگاه استقلال نسبت به خبر فسخ قرارداد دو بازیکن این تیم در برخی از رسانه‌ها واکنش نشان داد و نوشت: تا این لحظه اخباری که درباره جدایی و فسخ دو بازیکن بزرگسال تیم استقلال به گوش رسیده است، واقعیت ندارد و باشگاه استقلال در صورت توافق با سایر تیم‌ها قطعاً شرایط معاوضه یا مالی را در نظر خواهد گرفت.

جدایی دشتی و تبریزی از استقلال منتفی شد

با اعلام بهرام امیری و نظر فرهاد مجیدی، جدایی علی دشتی و مرتضی تبریزی از استقلال منتفی شد.

ماجرای انتقال سجاد آقایی به ذوب‌آهن

انتقال سجاد آقایی به ذوب‌آهن منتفی شد/ مهاجم استقلال دوباره برگشت!

درحالی که سجاد آقایی ظهر امروز (دوشنبه) از استقلال جدا و راهی ذوب‌آهن شد، دوباره باید برای آبی‌های پایتخت به میدان برود.

هادی مباشری معاون اجرایی باشگاه استقلال با بیان اینکه انتقال سجاد آقایی به تیم ذوب‌آهن منتفی شده است، اظهار کرد: این بازیکن با مراجعه به باشگاه، امروز (دوشنبه) نامه‌ای برای حضور قرضی در ذوب‌آهن دریافت کرد اما پس از دقایقی با تصمیم مدیران استقلال، نامه لغو انتقال ایشان به کلیه نهادهای مربوطه از جمله سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال و باشگاه ذوب‌آهن ارسال شد. به این ترتیب این بازیکن در ادامه فصل برای تیم استقلال به میدان می‌رود.

همدانی پست پیشنهادی باشگاه استقلال را نپذیرفت

ستار همدانی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که نمی‌تواند در مقطع فعلی در پست جدیدی که باشگاه استقلال برای او در نظر گرفته است، حضور داشته باشد.

همدانی پست پیشنهادی باشگاه استقلال را نپذیرفت

 ستار همدانی که از سوی باشگاه استقلال به‌عنوان معاون اقتصادی باشگاه منصوب شده بود، طی بیانیه‌ای اعلام کرد که نمی‌تواند در این مقطع در خدمت استقلال باشد. متن بیانیه همدانی به شرح زیر است:

«سلام و درود فراوان بر خانواده بزرگ استقلال، به ویژه هواداران شریف این تیم که شایسته بهترین‌ها هستند. امروز از طریق سایت‌های خبری مطلع شدم که از سوی مدیریت باشگاه استقلال به‌عنوان معاون اقتصادی باشگاه منصوب شده‌ام. بدین‌وسیله اعلام می‌کنم، با وجود اینکه همیشه خدمت به باشگاه و تیم محبوبم را وظیفه خود دانسته و می‌دانم، اما در مقطع کنونی، شرایط به گونه‌ای فراهم‌ نیست که بتوانم خدمتی انجام دهم و همین که بنده، عضو کوچکی از تیم بزرگ استقلال هستم، بزرگ‌ترین سمت و جایگاه خواهد بود.

بیشتربخوانید: بازیکن جدید استقلال کیست؟

به همین علت ضمن تقدیر از حسن اعتماد مجدد هیئت مدیره محترم و مدیریت باشگاه ‌استقلال، از صمیم قلب آرزوی موفقیت برای تیم عزیزمان را دارم. ان‌شاءالله که‌ شاهد موفقیت و ‌شادی دل میلیون‌ها هوادار تیم محبوب‌مان باشیم».

همدانی چندی پیش نیز از سرپرستی تیم فوتبال استقلال کناره‌گیری کرده بود.

گفتنی است در چند روز گذشته فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال به دلیل مشکلات این تیم و همچنین عدم تحقق وعده ها از سوی مسئولان باشگاه تهدید به استعفا کرد.

این در حالی است که در ادامه بحران های استقلال پس از رفتن استراماچونی، ستار همدانی از سرپرستی آبی پوشان کناره گیری کرد. میلیچ مدافع کروات استقلال چهارشنبه در نامه ای به باشگاه خواهان فسخ قراردادش شد.بهرام امیری از معاونت اجرایی باشگاه استعفا داد. همچنین دیاباته مهاجم مالی آبی پوشان بلیت بازگشت به ایران را کنسل کرده است.



+ 7
مخالفم - 6
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری