پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۸ ۲۳:۰۱
۲۷
۵
نسخه چاپی

پاسخ علی ضیا به مجری جنجالی شبکه افق+فیلم

پاسخ علی ضیا به مجری جنجالی شبکه افق+فیلم
علی ضیاء، سیاوش صفریان‌پور، اکبر نبوی و المیرا شریفی‌مقدم به اظهارات زینب ابوطالبی در شبکه افق واکنش نشان دادند.

اکبر نبوی نوشت: «خواهر محترم! شما می‌توانی در صفحه یا صفحات شخصی خود، هر چه می‌خواهی بگویی، بنویسی و منتشر کنی، اما حق نداری در رسانه رسمی کشور، برای معترض یا حتی آشوبگر، حکم به رفتن از ایران بدهی...»

معرفی اکبر نبوی 

اکبر نبوی,بیوگرافی اکبر نبوی,سوابق اکبر نبوی

اکبر نبوی در تاریخ اول فروردین ماه سال ۱۳۴۳ خورشیدی در شهریار تهران متولد شد . وی در رشته علوم تربیتی موفق به اخذ مدرک فوق دیپلم شده است . وی در رشته علوم اجتماعی و در گرایش جامعه شناسی ارتباطات نیز تحصیل کرده است و بعد از گذراندن حدود صد و ده واحد درسی ، دانشگاه را نیمه تمام رها کرد . اکبر نبوی دلیل نیمه کاره رها کردن دانشگاه را کم دانشی استادان دروس تخصصی عنوان کرد . وی بعد از اتمام تحصیلش در دبیرستان ها تهران به مدت پنج سال به تدریس پرداخت .

او به مدت هشت سال به عنوان عضو شورای سردبیری روزنامه رسالت فعالیت کرد و در این مدت مقالات متعددی در زمینه های هنری، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در مطبوعات به چاپ رساند. سایر مسئولیت های وی عبارتند از: مدیر مسئول و سردبیر مجله «ویدئو ـ ماهواره»، سردبیر نشریه روزانه دومین جشنواره ویدئویی سوره، سردبیر نشریه روزانه سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، عضو هیأت داوران بخش سینمای ایران در یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان.

اکبر نبوی در حال حاضر مدیر مسئول و سردبیر ماهنامه‌ی سینمایی فیلم ـ ویدئو است و معاونت فرهنگی خانه سینما را نیز بر عهده دارد.  

پاسخ سیاوش صفریان پور به مجری شبکه افق

سیاوش صفریان‌پور نوشت: «این {تکه از اجرای تلویزیونی زنده} هم نوع دیگری از خطای انسانی است. تفاوتش در این است که آدم را در جا نمی‌کشد. از طرف خودم از تمام مردم سرزمینم عذرخواهی می‌کنم.»

معرفی سیاوش صفریان پور

سیاوش صفاریان‌پور مجری تلویزیون تهیه‌کننده، کارگردان، و روزنامه‌نگار علمی است.

ورود به تلویزیون سیاوش صفریان پور

حضور او در صدا و سیما با ظهور دنباله‌دار هیل-باپ در آسمان آغاز شد. او به همراه برادرش محمدفؤاد صفاریان‌پور در بهار ۱۳۷۶ به ساختمان صدا و سیما رفت. به علت دوقلو بودن توانستند به ساختمان راه یابند و پس از ارائه تقاضای ساخت برنامه ای دربارهٔ این دنباله‌دار به مسئولین شبکه ۲ به آنان در یک برنامه برای بیان صحبت‌هایشان ۱۰ دقیقه وقت داده شد. به دنبال این برنامه کوتاه مدت و استقبال از آن، بخش نجوم را به همراه برادرش در همان برنامه ادامه داد. وی تا امروز در حال فعالیت در تلویزیون، روزنامه‌ها و مجلات علمی و مجامع ترویج علم ایران است.

بیشتربخوانید: هر کسی مثل من فکر نمی کند،جمع کند و از ایران برود!!!

برنامه‌های سیاوش صفریان پور

سیاوش صفاریان‌پور از سال ۱۳۸۰ همراه برادرش مشغول به ساخت برنامهٔ آسمان شب است که یکی از قدیمی‌ترین برنامه‌های نجومی هفتگی در ایران است. علاوه بر این او از سال ۱۳۷۸ به مناسبت‌های گوناگون نجومی مانند خورشیدگرفتگی، ماه‌گرفتگی، نوروز و … به تولید ویژه برنامه‌های نجومی می‌پردازد که از جملهٔ مهم‌ترین آن‌ها می‌توان گذر زهره، آخرین کسوف قرن، اولین خسوف قرن و طولانی‌ترین کسوف قرن را نام برد.

صفاریان‌پور علاوه بر برنامه‌های نجومی به همراه محمدفؤاد، برنامه‌های تلویزیونی دیگری نیز تولید کرده‌است که تیک تاک. و دایره، چرخ، کاروانسرا موتور جستجو ازجملهٔ آن‌هاست. هم‌چنین در برنامه‌های مردم ایران سلام، دایره و رادیو هفت به عنوان مجری حضور داشته‌است. کندو تجربه‌ای متفاوت در برنامه سازی علمی صفاریان پور است.

برنامه پربیننده تابستان ۱۳۹۰ در شبکه چهار سیما که به واکاوی و بیان جذابیت‌های جهان دانش می‌پرداخت و علم را به زبان ساده در زندگی روزمره جستجو می‌کرد. او در طی سال‌های ۱۳۷۸ تا ۱۳۸۸ به مستندسازی مهم‌ترین خورشید گرفتگی‌های جهان پرداخته‌است که حاصل آن مستند تلویزیونی جویندگان کسوف است. او یکی از اعضای مؤسس و عضو شورای مرکزی پروژه بین‌المللی صلح ستارگان است. صلح ستارگان پروژه بین‌المللی است که سعی در ترویج علم و صلح دارد.

وی برنامهٔ چرخ را که با زبان ساده موضوعات مختلف علمی را به تصویر می‌کشد به همراه فؤاد صفاریان‌پور در شبکه چهار سیما طراحی و به روی آنتن برد. او هم‌اکنون برنامه موتور جستجو را در شبکه آموزش روی آنتن دارد که از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۱ پخش می‌شود.

وی همچنین برنامه پیش رو در شبکه چهار را به عنوان کارگردان آغاز کرد و هم‌اکنون به عنوان مجری و کارشناس در برنامه تلویزیونی صبحی دیگر فعالیت می‌کند.

پاسخ المیرا شریفی مقدم به مجری شبکه افق

دیگر مجری تلویزیون که در این باره واکنش نشان داد، المیرا شریفی‌مقدم بود. او نوشت: «من هم به جای ایشون معذرت می‌خواهم.»

زینب ابوطالبی در برنامه‌ای که در روز تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی پخش می‌شود، می‌گوید: «من تأکید دارم که ما جنگ‌طلب نیستیم اما گفتمانی که به آن باور داریم اقتضائاتی دارد و گاهی می طلبد که ما حماسی و جهادی زندگی کنیم؛ گاهی که البته شاید بیش از گاهی. و من به شدت اعتقاد دارم که باید یک خرده دوز این جدیت را در زندگی‌مان و فاصله گرفتن از بعضی مادیت‌هایی که تابحال خیلی درگیرش شده‌ایم به دلایل مختلف، در این چهل سال متأسفانه برخی ترویجش کردند و خواستند که یک زندگی نه سیخ بسوزد و نه کباب را برای ما درست کنند که یک حد میانه معتدل به نظر عاقلانه برای ما تفسیر و تبیینش کردند.

بیشتربخوانید: مجری جنجالی شبکه افق کیست

اما به برکت خونی که ریخته شد ما یک تکان جدی خوردیم که یا باید آن حرف‌ها را ببوسیم و کنار بگذاریم، ببخشید شاید توی دوربین من نباید این حرف را بزنم ولی اگر کسی اعتقاد ندارد، جمع کند از ایران برود.  برود همان جاهایی که همان رفاه و همان مدل زندگی را دارد و اگر اعتقاد داریم به نظرم باید جدی به میدان بیاییم. 

به نظرم امروز نشان دادیم که همه ما ایرانیان به یک مدل زندگی سلحشورانه احتیاج داریم و آن مدل را نیاز داریم....»

پاسخ علی ضیاء به مجری شبکه افق چه بود:




+ 27
مخالفم - 12
نظرات : 5
منتشر نشده : 0
 
us
+0
unlike
-0
...... ۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۹:۴۹
پاسخ
comments شاید اینم ماموره و معذور
 
 
us
+0
unlike
-0
Soریا ۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۹:۴۵
پاسخ
comments تورو خدا به این محل نزارید
 
 
gr
+0
unlike
-0
HASAN ۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۹:۳۷
پاسخ
comments مگه کسی هم شبکه افق میبینه؟؟؟؟!!!!
 
 
ir
+0
unlike
-0
روح اله ۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۸:۵۶
پاسخ
comments ایشون پیشنهاد کردند که به جایی که فکر می کنند بهتره برند نگفتند که باید بروند. چرا بد می گیرید؟!!!
 
 
us
+0
unlike
-0
لیلی ۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۰:۰۸
پاسخ
comments حالا اینم یه چیزی گفت کیه که بهش گوش میده
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری