پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۸ ۱۴:۳۳
۱۰
۰
نسخه چاپی

۵۴۲۹ خانوار نیازمند اصفهانی وام کارگشایی دریافت کردند

۵۴۲۹ خانوار نیازمند اصفهانی وام کارگشایی دریافت کردند
اصفهان - کمیته امداد استان اصفهان ۱۹ میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان وام قرض الحسنه کارگشایی به ۵۴۲۹ خانوار نیازمند پرداخت کرد.

تیتربرتر؛ محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه وام کارگشایی برای رفع احتیاجات ضروری و حل مشکلات فوری مددجویان پرداخت می شود، گفت: در ۹ ماهه سال ۹۸ بیش از ۱۹ میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان در این زمینه به  ۵۴۲۹خانوار تحت حمایت این نهاد در سراسر استان پرداخت شد.
وی با اشاره به نحوه پرداخت وام کارگشایی گفت: با بررسی کارشناسان این نهاد و بر اساس شرایط مددجو تا سقف پنج میلیون تومان وام کارگشایی در اقساط بلندمدت و بدون سود پرداخت می‌شود.

متین پور تاکید کرد: این وام ها جدای از وام های اشتغال و همچنین تسهیلاتی است که در زمینه مسکن در اختیار خانوارهای تحت حمایت واجد شرایط قرار می گیرد و هدف اصلی از پرداخت آن ها کمک به تامین پاره ای از نیازهای ضروری مددجویان است.

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان پرداخت می‌شود، گفت: این صندوق قرض الحسنه متعلق به این نهاد است و زیر نظر و تحت اشراف بانک مرکزی فعالیت می کند و مردم نیکوکار و خیران گران‌قدر اصفهانی می‌توانند با افتتاح حساب سپرده قرض‌الحسنه در این صندوق ضمن استفاده از کلیه خدمات پولی و بانکی، در مسیر حمایت از همشهریان نیازمند خود، یاری‌رسان کمیته امداد باشند.

وی خاطرنشان کرد: باجه های صندوق قرض الحسنه در تمام دفاتر کمیته امداد در سراسر استان فعال و آماده ارائه خدمات به مددجویان و همشهریان گرانقدر هستند. همچنین شعبه استان اصفهان این صندوق در میدان انقلاب اسلامی، ابتدای خیابان عباس آباد واقع شده است.



+ 10
مخالفم - 8
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری