پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۸ ۱۷:۰۶
۶
۰
نسخه چاپی

عملیات لایروبی انهار خرمشهر باید علمی و اصولی انجام شود

عملیات لایروبی انهار خرمشهر باید علمی و اصولی انجام شود
خوزستان - فرماندار خرمشهر درجلسه مجمع شهرستان خرمشهر در خصوص لایروبی انهار اظهار کرد: یکی از مشکلات خوزستان وخرمشهر وجود زهکش ها،انهار متعدد وبافت خاک که باعث رویش سریع گیاهان پس از لایروبی می شود و بایستی براساس فرمول علمی این مشکل را رفع کرد.

تیتربرتر؛ محمد حیدری گفت: علیه رغم تلاش دستگاهای مربوطه شهرستان در لایروبی انهارهمچنان شاهد وضعیت قبلی هستیم که مشکلات میکروبی و بهداشتی را به دنبال دارد.

 وی درخصوص مشکلات بهداشتی ناشی از روند صادرات کلینکر ازاداره بندر خرمشهر نیز گفت:برای رفع مشکلات بهداشتی این اداره در قالب گروه 3نفری اقداماتی انجام می شود تا به راه حل طولانی مدت درحوزه سلامت این نهاد دست یافت. 

فرماندار خرمشهر با اشاره به مصوبات بهداشتی اجرا نشد گفت: مصوباتی که به دلیل وجود موانعی اجرا نشدند، طی دو هفته اجرایی شوند.

 حیدری تصریح کرد: محله محوری برای تضمین سلامت و بهداشت مردم در دستور کار قرار می گیرد تا نقطه به نقطه این امنیت و اطمینان خاطر برای مردم شهرستان ایجاد شود. 

وی در ادامه از راه اندازی دفتر تسهیل گری در خرمشهر خبر داد و افزود :شورای اجتماعی استان با ایجاد دفاتر تسهیل گری در مناطق محروم شهرستان موافقت کرد که در اسرع وقت به استان ارسال می شود.

فرماندار خرمشهر کارکرد دفاتر تسهیل گری، توسعه محله ها و بهبود سطح کیفیت زندگی مردم در حوزه بهداشتی برشمرد و ادامه داد: این مسئله به لحاظ اجتماعی تبعات بسیار سودمند و مفیدی در پی خواهد داشت.

خبرنگار:سمیه اریس



+ 6
مخالفم - 9
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری