پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۸ ۲۱:۲۹
۲۵
۱
نسخه چاپی

نقی معمولی و ارسطو هم از تلویزیون رفتند!

نقی معمولی و ارسطو هم از تلویزیون رفتند!
حال پس از محسن تنابنده، احمد مهرانفر هم گفت که «پایتخت۶» آخرین حضور او در تلویزیون خواهد بود و به دلیل توهین‌های که به سینماگران معتبر و محترم شده او نیز دیگر به هیچ عنوان در سریال‌های تلویزیونی و برنامه‌های صداوسیما حاضر نخواهد شد.

به گزارش تیتربرتر،  احمد مهرانفر هم اعلام کرد که پس از پایان تصویربرداری سریال پایتخت 6 او از تلویزیون و صداوسیما خداحافظی خواهد کرد.

شاید مدیران صداوسیما فکرش را هم نمی‌کردند که پخش برنامه‌ای در شبکه «افق» تا این اندازه هزینه روی دست آن‌ها بگذارد.

پس از انتشار بیانیه‌ خانه سینما که در آن از هنرمندان خواسته بود با تلویزیون همکاری نکنند، محسن تنابنده اعلام کرد با پایان «پایتخت ۶» دیگر در برنامه‌ها و سریال‌های تلویزیونی حضور پیدا نخواهد کرد.

خداحافظی بازیگران اصلی مجموعه «پایتخت» از تلویزیون را می‌توان اینگونه برداشت کرد که صداوسیما که در این سال‌ها با بحران مخاطب دست و پنجه نرم می‌کرد حالا باید با تنها سریال پرطرفدار و پرمخاطب خود نیز خداحافظی کند.

معرفی احمد مهرانفر

احمد مهران‌فر (زادهٔ ۱۰ خرداد ۱۳۵۴ در کاشان) بازیگر و نویسنده ایرانی است. او بیشتر به خاطر بازی در نقش ارسطو در سریال پایتخت و صولت خنجری در سریال های شاهگوش و سال های دور از خانه و شناخته شده‌است.

زندگی هنری احمد مهرانفر

مهران‌فر از سال ۱۳۷۸ اجرای حرفه‌ای تئاتر را آغاز و در کنار بازیگرانی مانند پرویز پرستویی، پانته‌آ بهرام، امیر جعفری، مهتاب نصیرپور و حبیب رضایی اجرای نقش‌های تئاتری را تجربه کرده‌است.

بیشتربخوانید: ماجرای اهانت به باران کوثری و مادرش در تلویزیون

این بازیگر برای اولین بار در فیلم «نان، عشق و موتور ۱۰۰۰» در سینمای ایران ظاهر شد و پس از آن در فیلم‌های «اقلیما»، «حقیقت گمشده»، «دربارهٔ الی…»، «کلبه» و «آتش‌بس» و تئاترهایی همچون «همه چیز دربارهٔ آقای ف»، «فنز»، «قهوه تلخ»، «شکلک» «۱۷ دی کجا بودی؟» و… به ایفای نقش پرداخته‌است. او نویسندگی و کارگردانی نمایش «ادیپ افغانی» را نیز در کارنامه هنری خود ثبت کرده‌است. احمد مهران‌فر در چند مجموعه تلویزیونی، از جمله سریال پایتخت بازی کرده‌است.

نویسندگی  احمد مهران فر

او علاوه بر بازیگری به نویسندگی هم مشغول بوده و برای تئاتر نمایش‌نامه نوشته‌است.

وی به همراه امیر حسین قاسمی نویسندگی سریال سال‌های دور از خانه را هم برعهده داشته‌است. کارگردان این سریال مجید صالحی می‌باشد. احمد مهرانفر و هادی کاظمی دو بازیگری هستند که در نقش صولت خنجری و امیریل زهره خان (شخصیت‌های فرعی سریال شاهگوش) هستند. سال‌های دور از خانه، اسپین آف یا روایتی مشتق از سریال شاهگوش است که خنجری و امیریل زهره خان شخصیت اصلی محسوب می‌شوند.

محسن تنابنده: پس از «پایتخت 6» دیگر با تلویزیون کار نخواهم کرد!

محسن تنابنده بازیگر، فیلمنامه نویس و کارگردان سینما و تلویزیون که این روزها مشغول تصویربرداری قسمت جدید «پایتخت» است اعلام کرد در پی حواشی توهین به سینماگران در صداوسیما، دیگر با تلویزیون همکاری نخواهم کرد.

معرفی محسن تنابنده

محسن تنابنده (زادهٔ ۲۶ فروردین ۱۳۵۴ در تهران) بازیگر، کارگردان و نویسنده سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. وی فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه هنر است.

زندگینامه محسن تنابنده

محسن تنابنده در ۲۶ فروردین ۱۳۵۴ در تهران به دنیا آمد، وی فارغ‌التحصیل رشته بازیگری است. تنابنده به‌طور حرفه‌ای فعالیت بازیگری خود را در عرصه تئاتر در سال ۱۳۷۴ با بازی در نمایش بارعام و پس از آن نمایش جریان عصبی که هر دو اثر نوشته و کار حسن وارسته است آغاز کرد. پس از تجربه چند نمایش در عرصه حرفه ای، با بازی در فیلم دانه‌های ریز برف به کارگردانی علیرضا امینی در سال ۱۳۸۲ وارد سینما شد، البته او در طول دوران حرفه‌ای خود همواره علاوه بر بازیگری به نویسندگی و بازیگردانی نیز مشغول بوده‌است.

بیشتربخوانید: پاسخ علی ضیا به مجری جنجالی شبکه افق+فیلم

تنابنده در سال ۸۸ برای بازی در فیلم‌های سنگ اول و هفت دقیقه تا پائیز و در سال ۹۵ برای بازی در فیلم فراری سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر دریافت کرده‌است. او در سال ۸۶ برای بازی در فیلم استشهادی برای خدا برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد. تنابنده همچنین موفق به دریافت جوایز مختلفی از دیگر جشنواره‌های داخلی و خارجی شده‌است.

بازی او در سریال پایتخت در نقش نقی معمولی در ذهن‌ها ماندگار شد. او همچنین در سریال شاهگوش در سه نقش با گریم‌های متفاوت ظاهر شد، از دیگر نقش‌های عجیب او بازی در نقش یک پیرزن در سریال ابله است، تنابنده در فیلم محمد رسول‌الله نقش ساموئل یهودی را بازی کرده که بیشتر دیالوگ‌ها را با زبان عبری بیان می‌کند.

محسن تنابنده فعالیت خود در عرصه کارگردانی را با ساخت فیلم گینس در سال ۹۳ آغاز کرد. و سپس در دومین تجربه کارگردانی خود در سال ۹۷ فیلم قسم را ساخت.

روز گذشته در یک برنامه تلویزیونی، صحبت های زننده ای درباره مسعود کیمیایی، رخشان بنی اعتماد و باران کوثری مطرح شد که با واکنش منفی بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی روبرو شد. این موضوع باعث شد که بسیاری از سینماگران نسبت به این توهین ها موضع گیری کنند و حتی از تحریم صداوسیما سخن به میان آوردند.

محسن تنابنده نویسنده و بازیگر سریال پرطرفدار «پایتخت» دیگر هنرمندی بود که به این توهین واکنش نشان داد. او که این روزها مشغول تصویربرداری ششمین قسمت «پایتخت» است به گفت:

«در پی توهین هایی که به رخشان بنی اعتماد و باران کوثری در تلویزیون رخ داد می خواهم اعلام می کنم که پس از پایان تصویربرداری «پایتخت ۶» دیگر هیچ همکاری با تلویزیون نخواهم داشت و دیگر هم در هیچ سریال تلویزیونی بازی نخواهم کرد و حتی به عنوان نویسنده هم با تلویزیون همکاری نخواهم کرد. هم اکنون هم چاره ای جز ادامه تصویربرداری «پایتخت ۶» نداریم و گرنه می خواستم همین الان همکاری ام را با تلویزیون به اتمام برسانم»

با توجه به صحبت های تنابنده می توان گفت «پایتخت ۶» آخرین سری از این مجموعه پرطرفدار خواهد بود.



+ 25
مخالفم - 16
نظرات : 1
منتشر نشده : 0
 
de
+0
unlike
-0
.. ۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۰:۲۲
پاسخ
comments خوب کردن
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری