پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۸ ۰۱:۱۳
۱۰
۰
نسخه چاپی
رییس شورای شهر اسلامی خرمشهر:

شهرداری در شلمچه تاسیس شود

رییس شورای شهر اسلامی خرمشهر:
خوزستان - موسی مطور جزیره در جلسه شورای شهر اسلامی خرمشهر در خصوص کمبود امکانات شهرستان درایام اربعین، اظهار کرد: درایام اربعین تمام امکانات شهرداری درمرز شلمچه مستقر می شوند که شهر را با مشکلات متعددی مواجه می کنند.

تیتربرتر؛  شورا شهر خرمشهر با وزارت کشور و ستاد اربعین برای جذب اعتبارات رایزنی می کند تا شهرداری در شلمچه تاسیس شود و تجهیزاتی از جمله ماشین آتش نشانی،لودر، در اختیار شهرداری قرار بگیرد. 

رییس شورای شهر خرمشهر به شرایط نامناسب یادمان های دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت :سرویس های بهداشتی مزار شهدا و یادمان علقمه وضعیت چندان مطلوبی ندارند که این موضوع با معاون عمرانی استانداری مطرح و مورد بررسی قرار می گیرد.

مطور جزیره  با اشاره به کمبود و فرسودگی وسایل حمل و نقل شهرداری خرمشهر گفت: شهرداری خرمشهر به تنهایی توانای ساماندهی خدمات در مراسم های شهری را ندارد و اداره های دیگر همچون بندر، گمرگ خرمشهر و نفت گاز اروندان باید برای رفع این مشکل همکاری کنند.

وی در ادامه به استفاده بعضی از پرسنل شهرداری خرمشهر از وسایل نقلیه اداری برای انجام کارهای شخصی انتقاد کرد و گفت: شهردار باید نظارت جدی داشته باشند و چراکه این افراد حق استفاده از بیت المال را ندارند.

رییس شورای شهر خرمشهر گفت: بعضی از پروژه های متوقف شده از جمله 90هکتاری و پارک خطی با حضور دوباره شهردار  فعال شدند تا در پایان سال آمادگی میزبانی از راهیان نور و مسافران نوروز داشته باشیم.

گفتنی است جلسه شورای شهر اسلامی  با درگیری لفظی بین رییس شورا و حاتم بندری که منجر به لغو جلسه شد.( درگیری لفظی شهردار منطقه ۲ با رییس  شورا و میلاد پور حمزایی به ترک جلسه پور حمزایی و از حد نصاب و از رسمیت افتادن جلسه انجامید. درگیری لفظی مطور جزیره و حاتم بندری پس از لغو جلسه از دیگر حواشی این جلسه بود)

خبرنگار: سمیه اریس



+ 10
مخالفم - 9
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری