پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ ۱۹:۲۰
۷
۰
نسخه چاپی

جزییاتی از مراسم چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی+متن وصیت نامه

جزییاتی از مراسم چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی+متن وصیت نامه
همزمان با برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی با حضور مردم و مقامات کشوری و لشکری در مصلی امام خمینی (ره) متن وصیت‌نامه فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران نیز منتشر شد.

به گزارش تیتربرتر؛ بامداد جمعه سیزدهم دی سپهبد «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس»، جانشین فرمانده نیروهای حشد شعبی و برخی از دیگر اعضای این سازمان در حمله پهپادی ارتش تروریست آمریکا که به‌دستور شخص ترامپ انجام شد، در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد به شهادت رسیدند.

در این راستا سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌همراه شهید ابومهدی المهندس معاون نیروهای الحشد الشعبی، سردار سرتیپ پاسدار شهید حسین جعفری‌نیا، سرهنگ پاسدار شهید شهرود مظفری‌نیا، سرگرد پاسدار شهید هادی طارمی، سروان پاسدار شهید وحید زمانیان و چند نفر از اعضای این سازمان در در جریان حمله هوایی و عملیات تروریستی دولت آمریکا در حوالی فرودگاه بغداد در روز 13 دی ماه امسال به شهادت رسیدند.

مراسم تشییع پیکر پاک این سردار شهید جهان اسلام و یارانش در نجف و کربلا به صورت گسترده انجام و پس از انتقال پیکر این شهدا به ایران در اهواز، مشهد مقدس، تهران، قم و کرمان تشییع شود تا حدی که در کرمان به دلیل خیل جمعیت و حضور گسترده مردم شهیدپرور منجر وقوع حادثه ای دردناک و شهادت تعدادی از هموطنان شد.

بعد از اتمام مراسم تشییع و خاکسپاری؛ سپاه پاسداران در اطلاعیه ای اعلام کرد که در مراسم  تشییع باشکوه پیکر سردار سلیمانی بیش از 25 میلیون نفر شرکت کردند.

 بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های به عمل آمده مراسم چهلم شهید سردار سلیمانی و همراهان شهیدش در تهران امروز پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه پس از نماز مغرب و عشاء با حضور اقشار و آحاد مختلف مردم در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.

سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه، سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه و جمعی دیگر از فرماندهان ارتش و سپاه از جمله مقامات نظامی حاضر در این مراسم هستند.

حال همزمان با مراسم چهلمین روز شهادت این سردار بزرگ اسلام؛ متن وصیت‌نامه سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتشر شد.

متن کامل وصیت‌نامه فرمانده شهید نیروی قدس سپاه



+ 7
مخالفم - 19
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری