پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ۰۹:۱۷
۱۱
۰
نسخه چاپی

آتش زیر خاکستر دعوای رحمتی و حسینی داغ شد+جزییات

آتش زیر خاکستر دعوای رحمتی و حسینی داغ شد+جزییات
درگیری گلرهای سابق و حال حاضر استقلال در فضای مجازی سوژه رسانه ها شده است.

به گزارش تیتربرتر؛ در پایان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال و با توجه به حواشی که در تیم استقلال به وجود آمده بود، جدایی سید مهدی رحمتی از این تیم قطعی شد. این هم خواسته بعضی هواداران بود و هم خواسته برخی بازیکنان، با این حال رحمتی خودش راه خروج را در پیش گرفت و در اوایل فصل نقل‌وانتقالات به تیم شهرخودرو پیوست و شاگرد یحیی گل‌محمدی شد.

استقلال که سیدحسین حسینی را به عنوان دروازه‌بان داشت به سراغ خرید دروازه‌بان دیگری نرفت و پس از سال‌ها این دروازه‌بان به آرزویش رسید و پیراهن شماره یک این تیم را بر تن کرد تا پس از فصل‌ها از زیر سایه رحمتی خارج شود و خودش به عنوان گلر یک درون دروازه استقلال بایستد.

اولین بازی لیگ برتر استقلال مقابل ماشین سازی بود که در با اشتباه حسینی و البته دانشگر ضربه کاشته به سود ماشین‌سازی اعلام شد و همان کاشته بدون هیچ عکس العملی از حسینی وارد دروازه استقلال شد تا از همان هفته اول نگرانی‌ها بابت دروازه استقلال زیاد شود.

در طول فصل و تا به اینجا به عملکرد سیدحسین حسینی انتقادات زیادی وارد است از ترس از خروج گرفته تا مهار شوت‌ها در دو ضرب. اما قطعا اوج بی اعتمادی هواداران نسبت به حسینی به دربی ۹۱ بازمی‌گردد جایی که حسینی روی گل دوم می‌توانست روی شوت نه چندان سنگین استوکس عملکرد بهتری داشته باشد و حداقل توپ را زیر پای بشار رسن نیندازد، اما دقیقا این اتفاق افتاد و استقلال دقیقه ۹۰ برد در دربی را با تساوی عوض کرد.

بیشتر بخوانید: ماجرای محرومیت علیرضا بیرانوند چیست؟

بعد از بازی استقلال مقابل الهلال عربستان، تصویری که از نگاه مهدی رحمتی به سید حسین حسینی، در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شد، عاملی برای مطرح شدن شایعاتی درباره درگیری این دو نفر بعد از بازی بود.

ماجرای درگیری رحمتی و حسینی

 استقلال و شهرخودرو هر دو دوشنبه در لیگ قهرمانان آسیا بازی دارند. دو بازی سخت و سرنوشت ساز که پس از نتایج نه چندان خوب روز اولشان احتیاج دارند حتما در آن موفق شوند. در شرایطی هر دو تیم سخت مشغول آماده سازی روحی و جسمی خود برای این بازی ها هستند، به ناگاه سید مهدی رحمتی که دروازه بان و کاپیتان شهرخودروست یک استوری می گذارد و جنجالی تازه به راه می اندازد.

متنی مبهم که هدفش گفتن این نکته است که هواداران استقلال بعد از دربی به او ابراز لطف کرده اند و یک فرد خاص هم از او حلالیت طلبیده. در پایان هم توصیه هایی می کند در باب رعایت اخلاق و مسائلی از این دست.

titrebartar.com

با این حال دیری نمی گذرد که مهدی رحمتی از اخلاق مورد نظرش پرده برداری می کند.

حسین حسینی، دروازه بان تیم استقلال با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود صحبت‌های جدیدی را مطرح کرد.

titrebartar.com

پس از اینکه سید مهدی رحمتی با انتشار یک استوری صحبت‌هایی را مطرح کرد بلافاصله شماره ۱ این روز‌های استقلال با انتشار پیامی پاسخ سید مهدی رحمتی را داد.

بعد از این که سید حسین حسینی با یک استوری دیگر جواب رحمتی را می دهد و نکته جدیدی را در خصوص روابط بین او و بعضی بازیکنان استقلال مطرح می کند، رحمتی استوری چت شخصی خودش و حسینی در تلگرام را به وسیله اسکرین شات در استوری اش منتشر می کند.

titrebartar.com

خداحافظی مهدی رحمتی از تیم ملی

سید مهدی رحمتی دروازه بان سابق تیم استقلال که در حال حاضر در تیم شهرخودرو حضور دارد، با انتشار متنی در استوری اینستاگرام خود نسبت به اتفاقات اخیر واکنش نشان داد.

بسیاری از کارشناسان فوتبال عقیده دارند که مهدی رحمتی یکی از باثبات‌ترین سنگربان‌های فوتبال ایران است. او اصولا روند مثبتی را در تیم‌هایش داشته است.

رحمتی اما در تصمیمی ناگهانی در یکم بهمن ۱۳۹۱ بعد از شکست ایران مقابل ازبکستان در ورزشگاه آزادی اعلام کرد بنا به دلایلی فعلا از تیم ملی خداحافظی کرده است.

رحمتی تا یکم بهمن ۱۳۹۱ با ۷۷ بازی ملی یکی از کسانی بود که می‌توانست خیلی زود به باشگاه‌ها صدتایی‌ها برسد اما با یک تصمیم اشتباه، دیدارهای ملی خود را روی عدد ۷۷ نگه داشت؛ گلری که طی هفت سال می‌توانست حالا رکورددار بازی ملی باشد.



+ 11
مخالفم - 11
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری